Έχοντας συμπληρώσει μια τριετία από τη στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε, το Kia EV6 δέχθηκε πριν από μερικούς μήνες το πρώτο του facelift το οποίο παρουσιάστηκε αρχικά για την αγορά της Κίνας και στη συνέχεια θα πάρουν σειρά και οι υπόλοιπες χώρες.
Από την ανανέωση της σειράς δεν θα μπορούσε να είναι απούσα η sport έκδοση GT με τον φωτογράφο μας να «συλλαμβάνει» πρόσγατα το πρωτότυπο αυτοκίνητο να κάνει δοκιμές στο οδικό δίκτυο της Γερμανίας.
Οι σημαντικές παρεμβάσεις που έγιναν στη βασική έκδοση, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, αναμένεται να εμφανιστούν και στο GT συνοδευόμενες από μερικές sport πινελιές που θα τονίζουν τον χαρακτήρα τού αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα το νέο Kia EV6 GT θα αναβαθμιστεί και στο κομμάτι της αυτονομίας αφού το σύστημα μπαταριών των 77,4 kWh που είδαμε στην προηγούμενη έκδοση θα δώσει τη θέση του σε ένα μεγαλύτερο με χωρητικότητα 84 kWh.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που έχει κυκλοφορήσει σε δημοσιεύματα του εξωτερικού είναι ότι η νέα GT έκδοση θα ενσωματώσει το «εικονικό PDK» κιβώτιο ταχυτήτων που έχουμε δει στο Hyundai Ioniq 5 N.
Στον τομέα των επιδόσεων δεν αναμένεται να δούμε σημαντικά αυξημένη την ισχύ των 585 PS αφού έτσι το μοντέλο θα απομακρυνθεί από τα όρια του Grand Tourer και θα πατήσει περισσότερο στα… χωράφια του Ioniq 5 N - κάτι που δεν επιθυμούν οι Κορεάτες.
Δυστυχώς ο φωτογράφος μας δεν κατάφερε να αποθανατίσει το εσωτερικό του πρωτότυπου. Και εκεί ωστόσο θα υπάρξουν παρεμβάσεις που θα βασιστούν σε όσα έχουμε δει στη βασική έκδοση του μοντέλου. Την παράσταση αναμενόμενα θα κλέβει η μεγάλη, ενιαία, κυρτή οθόνη που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων και στο σύστημα πολυμέσων, ενώ το τιμόνι θα αποκτήσει νέα σχεδίαση η οποία θα κινείται σε sport κατεύθυνση.
Με το βασικό μοντέλο να έχει ήδη αποκαλυφθεί η παρουσίαση του νέου Kia EV6 GT είναι θέμα χρόνου με τις πληροφορίες να την τοποθετούν χρονικά πριν το κλείσιμο του έτους, με πιο πιθανό μήνα τον Οκτώβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη για το νέο MG ZS Hybrid Plus - Οι αλλαγές που φέρνει η δεύτερη γενιά (video)
Ο «έξυπνος» γρύλος του Audi RS Q e-tron θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα (video)