Έχουμε δει αρκετές φορές το νέο Audi Q6 e-tron σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες, αλλά πλέον μπορούμε, για πρώτη φορά, να έχουμε μια καλή εικόνα για το εσωτερικό του.
Τα περισσότερα καλύμματα του ταμπλό έχουν αφαιρεθεί, ενώ και το τιμόνι είναι «ακάλυπτο» και δείχνει παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο μικρότερο Q4 e-tron. Πίσω του διακρίνεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων σε σχήμα τραπεζίου, ενώ δίπλα είναι τοποθετημένη η οθόνη infotainment.
Φαίνεται ότι δεν υπάρχουν ξεχωριστά κουμπιά κάτω από αυτήν, ενώ και η κεντρική κονσόλα διαθέτει περιορισμένη επιλογή χειριστηρίων. Προφανώς η Audi υιοθετεί μινιμαλιστική προσέγγιση σε αυτό το ηλεκτρικό SUV με τους λεπτούς αεραγωγούς.
Εξωτερικά διατηρείται το ίδιο «βαρύ» καμουφλάζ που έχει χρησιμοποιηθεί και σε προηγούμενα πρωτότυπα. Ωστόσο, μπορούμε να διακρίνουμε αισθητήρες στο κάτω μέρος της μάσκας, για συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Τα φωτιστικά σώματα δείχνουν να έχουν πιο παραδοσιακό σχήμα σε σχέση με προηγούμενα πρωτότυπα που έχουμε δει.
Το αμάξωμα έχει αρκετές καμπύλες και μια ήπια κυματιστή γραμμή οροφής. Στο πίσω μέρος, διακρίνονται φώτα σε λεπτό σχήμα και ένας αεροδυναμικά βελτιστοποιημένος προφυλακτήρας.
Συνολικά, μοιάζει η γερμανική εταιρεία να διατηρεί το παραδοσιακό στιλ του SUV για το ηλεκτρικό Q6, σε αντίθεση με την Mercedes που έχει σχεδιάσει τη σειρά EQ με τέτοιο τρόπο ώστε να διαφοροποιείται από τα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η Audi θα διαθέσει το Q6 e-tron σε δύο εκδόσεις, τη βασική και την Sportback. Αναμένεται να υπάρξουν κινητήρια σύνολα με έναν ή και δύο ηλεκτροκινητήρες. Στην τελευταία περίπτωση, η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς μπορεί να αγγίζει τους 476 PS. Στην κορυφαία έκδοση RS, που επίσης έχει «κατασκοπευθεί», η ισχύς δεν αποκλείεται και να φτάνει και τους 647 PS σε λειτουργία boost. Δεν υπάρχουν στοιχεία για την αυτονομία, αλλά μπορούμε να θεωρήσουμε δεδομένο ότι θα υπερβαίνει τα 400 km, πλησιάζοντας ίσως και κοντά στα 500 km.
Το νέο ηλεκτρικό Q6 e-tron θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα (PPE) με την καινούρια Porsche Macan EV. Αρχικά είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί εντός του 2022, όμως το πιο πιθανό είναι να καθυστερήσει, ακολουθώντας την Macan, η οποία εκτιμάται ότι θα αποκαλυφθεί το 2024.