Από τις πρώτες εταιρίες που δημιουργήσαν την μόδα αυτή ήταν η Tesla η οποία με τη τεράστια κεντρική οθόνη αφής σε όλα της τα μοντέλα αφαίρεσε σχεδόν κάθε φυσικό διακόπτη από τη καμπίνα των επιβατών. Ακολουθώντας αυτό το τρέντ όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων ασπάστηκαν αυτή τη μόδα την οποία σιγά σιγά αρχίζουν να εγκαταλείπουν. Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η VW άρχισε να αναθεωρεί τους διακόπτες αφής που τοποθετεί στο τιμόνι πολλών μοντέλων της, με την Hyundai να μπαίνει και αυτή πλέον στο ίδιο μονοπάτι.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Hyundai στα τελευταία της μοντέλα μας έχει χαρίσει πολύ όμορφους και εντυπωσιακούς εσωτερικούς διακόσμους, με ποιοτικά υλικά, εργονομία, design και καινοτόμα συστήματα όπως για παράδειγμα τα head up displays με τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και φωνητικές εντολές.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Hyundai, Ha Hak-soo, μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι η πλειοψηφία των πελατών, στρεσάρετε και ενοχλείται από την απουσία φυσικών κουμπιών και την ευκολία που προσφέρουν στην αμεσότητα. Έτσι θα γίνουν κινήσεις που θα επαναφέρουν αρκετούς από τους φυσικούς διακόπτες, κινήσεις που έχουν ήδη εν μέρει εφαρμοστεί, με αρχή τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού τα οποία έκαναν την εμφάνιση τους ξανά στα τελευταία μοντέλα.
Αν εμβαθύνουμε λίγο στις κινήσεις αυτές που έχουν αρχίσει να γίνονται για την επαναφορά των φυσικών διακοπτών θα δούμε ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες αφού από το 2026 αλλάζουν και τα πρότυπα της αξιολόγηση του Euro NCAP και έτσι αν μια εταιρεία θέλει να πάρει τα πέντε αστέρια της αξιολόγησης θα πρέπει να επαναφέρει το χειρισμό βασικών λειτουργιών μέσω φυσικών διακοπτών. Πιο συγκεκριμένα μέχρι στιγμής έχουν γίνει γνωστές πέντε βασικές λειτουργίες που θα πρέπει να αφαιρεθούν μέσα από τις οθόνες αφής είναι τα φλας, η κόρνα, οι υαλοκαθαριστήρες, αλάρμ και λειτουργίες SOS, ενώ αναμένεται πολύ σύντομα να προστεθούν και άλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 6 (photos)
Το Hyundai IONIQ 5 βγαίνει εκτός δρόμου με τη νέα έκδοση XRT (photos)
Το πιο επικό concept car των τελευταίων ετών μπαίνει επιτέλους στην παραγωγή