Η Soracle σκοπεύει να θέσει σε λειτουργία σύστημα παροχής υπηρεσειών AAM (AAM – Advanced Air Mobility) στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό αεροσκάφος Midnight της Archer το οποίο θα πραγματοποιεί πτήσεις αεροταξί, σε πόλεις όπου τα υπάρχοντα επίγεια μέσα μεταφοράς συναντούν προβλήματα είτε λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας είτε λόγω της ίδιας της γεωγραφίας της περιοχής.
Για να γίνει αυτό, η Soracle πρόκειται να παραγγείλει έως και 100 αεροσκάφη Midnight, συνολικού κόστους περίπου 500 εκατομμυρίων δολαρίων (467 εκ. ευρώ), τα οποία θα καταβληθούν σε προσυμφωνημένες δόσεις, πριν από την παράδοση των αεροσκαφών.
Η Soracle θα αναπτύξει μια ποικιλία δρομολογίων με πτήσεις που θα είναι ελκυστικές και για τους κατοίκους, αλλά και για τους επισκέπτες των πόλεων στις οποίες θα δραστηριοποιηθεί. Ποιες θα είναι αυτές οι περιοχές; Η λίστα των υποψηφιοτήτων περιλαμβάνει μεγαλουπόλεις και ολόκληρες περιοχές όπως το Τόκιο, η Οσάκα, η Ναγκόγια, το Χοκάιντο, το Σετούτσι και η Οκινάουα. Στόχος της Soracle είναι η δημιουργία ενός δικτύου που δημιουργεί νέα αξία μέσω της εναέριας κινητικότητας.
Στο πλαίσιο αυτό η Archer και η Soracle θα συνεργαστούν στενά με την ιαπωνική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (JCAB – Japan Civil Aviation Bureau) για να αποκτήσουν τις απαραίτητες άδειες και πιστοποιήσεις. Η Archer και η JCAB έχουν ήδη ξεκινήσει τις σχετικές επαφές και η Archer σκοπεύει να κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για την πιστοποίηση του αεροσκάφους στην Ιαπωνία.
Ως πρώτο βήμα προς την εμπορική εκμετάλλευση των υπηρεσιών AAM στην Ιαπωνία, η Archer και η Soracle σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν μια δημόσια επίδειξη πτήσης στην World Expo προκειμένου να καταδείξουν το μέλλον της κινητικότητας αυτού του τύπου, αλλά και να εξασφαλίσουν την υποστήριξη.
Όσον αφορά τώρα το ίδιο το ηλεκτρικό αεροσκάφος Archer Midnight, αυτό έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επιβάτες μια ασφαλή, βιώσιμη και χαμηλού θορύβου εναλλακτική λύση έναντι των επίγειων μέσων μεταφοράς:
- Διαθέτει 12 ηλεκτροκινητήρες (ένα για κάθε έλικα) και 6 ανεξάρτητες μπαταρίες. Κάθε μία από τις μπαταρίες του Midnight τροφοδοτεί ένα ζεύγος κινητήρων, τοποθετημένων εμπρός – πίσω, ο ένας διαγώνια απέναντι από τον άλλο. Αυτή η διάταξη σημαίνει ότι είναι το αεροσκάφος είναι σε θέση να ολοκληρώσει με ασφάλεια μια πτήση εάν σβήσει οποιοσδήποτε κινητήρας ή αδειάσει οποιοδήποτε μπαταρία σε οποιοδήποτε σημείο της πτήσης.
- Ταξιδεύει δε με ταχύτητες έως και 240 km/h και είναι ικανό πραγματοποιεί με μια πτήση διάρκειας λίγων μόνων λεπτών, μεταφορές επιβατών που με συμβατικά, επίγεια μέσα θα χρειάζονταν πάνω από μια ώρα.
- Είναι σχεδιασμένο για συνεχόμενες πτήσεις 30-80 χιλιομέτρων, απαιτώντας ελάχιστο χρόνο για φόρτιση των μπαταριών του ενδιάμεσα.
- Είναι 100 φορές πιο αθόρυβο από ένα ελικόπτερο που πετά στο ίδιο ύψος καθώς το πλήρως ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης περιλαμβάνει στροφεία (έλικες) που είναι σημαντικά μικρότερα από αυτά των ελικοπτέρων.
- Διαθέτει ένα πλήθος από υψηλής τεχνολογίας συστήματα που εξασφαλίζουν ότι το αεροσκάφος είναι σε θέση να προσφέρει παρόμοια επίπεδα ασφάλειας με τα σύγχρονα επιβατικά αεροσκάφη
- Πέραν του πιλότου, ο οποίος το χειρίζεται, έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες με χειραποσκευές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκλειστικό: Είδαμε από κοντά το ιπτάμενο αυτοκίνητο της XPeng (photos-video)
Η Mansory οραματίζεται και σχεδιάζει ένα hypercar που πετάει (photos)
Γερμανική εταιρεία θέλει να φέρει ιπτάμενα αυτοκίνητα στην Ελλάδα! (video)