Η Aptera Motors έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του ηλιακού ηλεκτρικού οχήματος (sEV) με την επιτυχή πρώτη οδήγηση του οχήματος παραγωγής, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.
Το εν λόγω όχημα έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει το τελικό στάδιο των δοκιμών της Aptera πριν ξεκινήσει η παραγωγή, καθώς χρησιμοποιούνται ακριβώς τα ίδια εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν στο όχημα παραγωγής. Παράλληλα έγιναν κρίσιμες μετρήσεις επιδόσεων, όπως η εμβέλεια, η ικανότητα ηλιακής φόρτισης και η αποδοτικότητα.
Αυτό το όχημα ενσωματώνει το πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης EMR3 της Aptera, το οποίο περιλαμβάνει έναν κινητήρα εντός του οχήματος. Για τη δοκιμαστική διαδρομή χρησιμοποιήθηκε το πακέτο μπαταριών που έχει εξελίξει η ίδια η Aptera, το οποίο λειτουργεί πλέον με το σύστημα κίνησης EMR3. Για πρώτη φορά, η σύνθετη δομή αμαξώματος παραγωγής της Aptera, γνωστό και ως Body in Carbon ή BinC, «φιλοξενεί» τον κινητήρα και τις μπαταρίες.
«Η οδήγηση του πρώτου μας οχήματος με σκοπό την παραγωγή σηματοδοτεί μια εξαιρετική στιγμή στο ταξίδι της Aptera», δήλωσε ο Steve Fambro, συνιδρυτής και συνδιευθύνων σύμβουλος της Aptera. «Επιδεικνύει πραγματική πρόοδο προς την κατεύθυνση της παράδοσης ενός οχήματος που επαναπροσδιορίζει την αποδοτικότητα, τη βιωσιμότητα και την ενεργειακή ανεξαρτησία».
Τα μοντέλα της Aptera θα συνεχίσουν να εξελίσσονται με σκοπό να μπουν σύντομα στην παραγωγή, με την ενσωμάτωση και δοκιμή πρόσθετων τμημάτων και λειτουργιών παραγωγής με την πάροδο του χρόνου. Στόχος της εταιρείας είναι μέσα στους επόμενους μήνες το όχημα να είναι έτοιμο για να μπει στη διαδικασία μαζικής παραγωγής, προκειμένου να μπορέσουν να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις σχεδόν 50.000 ενδιαφερόμενων που έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον μέσω διαδικτυακής κράτησης για να αποκτήσουν ένα Aptera.
Στην επόμενη φάση των δοκιμών θα ενσωματωθεί η ηλιακή τεχνολογία της Aptera, το σύστημα θερμικής διαχείρισης με σκοπό την παραγωγή και οι εξωτερικές επιφάνειες. Εν συνεχεία το όχημα θα υποβληθεί σε δοκιμές σε πίστα υψηλής ταχύτητας για να επικυρώσει τα γενικά χαρακτηριστικά επιδόσεων και να επιβεβαιώσει τα βασικά στοιχεία απόδοσης, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης και της εκτιμώμενης εμβέλειας της μπαταρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βραβεία «Χρυσό Τιμόνι 2024»: Αυτό είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο κάτω των 25.000€?
Schumi, Max ή Lewis; Ποιος πιλότος της F1 είναι ο πραγματικός «άρχοντας της βροχής»
Οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα (πίνακας)