Η Hyundai έχει τη λύση για όσους δυσκολεύονται με το παρκάρισμα (video)


Το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητο ακόμα και στα πιο στενά σημεία ενώ εξοπλίζεται με αισθητήρες Lidar που εντοπίζουν την κίνηση οχημάτων, ανθρώπων και ζώων. 

  • ΦΩΤ.: HYUNDAI
  • 28/6/2024

Είναι κοινό μυστικό ότι έκει έξω κυκλοφορούν πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων που όταν έρθει η στιγμή να πατήσουν το κουμπί των αλάρμ για να παρκάρουν, τρομοκρατούνται, αφού η συγκεκριμένη διαδικασία δεν τους είναι καθόλου ευχάριστη και τους προκαλεί άγχος.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων το γνωρίζουν και για αυτό έχουν εγκαταστήσει στα σύγχρονα αυτοκίνητα συστήματα που είτε λειτουργούν βοηθητικά (κάμερες, αισθητήρες, κ.α.) είτε αναλαμβάνουν πλήρως τις μανούβρες του τιμονιού (Park Assist) ώστε το αυτοκίνητο να μπει σωστά στη διαθέσιμη θέση.

Η Hyundai, όμως, το πήγε ένα βήμα παραπέρα και πρόσφατα ανακοίνωσε ότι πιάνει… δουλειά ένα αυτόνομο ρομπότ στο πάρκιγνκ των γραφείων της στη Σεούλ. Ουσιαστικά μιλάμε για μία πλατφόρμα με ύψος 11 cm, που κινείται χαμηλά, παράλληλα με το έδαφος, με ταχύτητα 1,2 m το δευτερόλεπτο.

Με το που θα σταματήσει ο οδηγός σε μια οριοθετημένη περιοχή του χώρου στάθμευσης το ρομπότ περνάει κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, προεκτείνει τέσσερις βάσεις που εφαρμόζουν στα ελαστικά και στη συνέχεια μετακινεί το όχημα σε μια ελεύθερη θέση χωρίς ο οδηγός να προβληματιστεί ούτε για τον εντοπισμό της, ούτε για τον χειρισμό του αυτοκινήτου.

Το ρομπότ μπορεί να εκμεταλλευτεί κάθε εκατοστό του χώρου στάθμευσης αφού είναι προγραμματισμένο να σταθμεύει ακόμα και στις πιο στενές θέσεις. Επίσης εξοπλίζεται με ένα σετ αισθητήρων Lidar όπου εντοπίζουν την κίνηση άλλων οχημάτων, πεζών ή ακόμα και ζώων, αλλάζοντας πορεία ή σταματώντας για να μην προκληθεί ατύχημα.

Δείτε πώς δουλεύει το ρομπότ παρκαρίσματος της Hyundai στο παρακάτω video…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Παράνομη στάθμευση: Τι πρέπει να κάνεις αν βρεις σκισμένη την κλήση στο παρμπρίζ

Γιατί δεν πρέπει να παρκάρεις ποτέ δίπλα σε πυροσβεστικό κρουνό (videos)

Κάμερες στα λεωφορεία «καρφώνουν» τους οδηγούς που μπαίνουν σε λεωφορειολωρίδες