Ανάρπαστο το AUDI των 28.000 ευρώ στην Κίνα - Πάνω από 10.000 παραγγελίες σε λίγα λεπτά


Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της AUDI, θυγατρικής της γερμανικής φίρμας στην Κίνα, πουλάει σα ζεστό ψωμί.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: AUDI
  • 22/9/2025

H AUDI αποτελεί την... κινεζική εκδοχή της Audi, έχοντας λανσάρει ήδη το πρώτο της EV για την αγορά της ασιατικής χώρας, το E5 Sportback.

Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, τετράθυρο μοντέλο το οποίο έκανε ντεμπούτο στην Auto Shanghai 2025 τον περασμένο Απρίλιο, με έμφαση στην τεχνολογία, καθώς βασίζεται στην Advanced Digitized Platform (ADP), μια νέα αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SAIC και θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε μελλοντικά AUDI μοντέλα στην Κίνα. 

Και φαίνεται πως έχει ήδη κερδίσει «πόντους» στο αγοραστικό κοινό, καθώς κατέγραψε 10.153 παραγγελίες μέσα στα πρώτα λεπτά απ' την ώρα που έγινε διαθέσιμο. 

Την αποκάλυψη έκανε ο Ralf Brandstatter, μέλος του Δ.Σ. του VW Group για την Κίνα, που σε ανάρτησή του στο LinkedIn ανέφερε ότι η μάρκα δέχτηκε «πάνω από 10.000 παραγγελίες σε μόλις 30 λεπτά μετά την κυκλοφορία [του αυτοκινήτου]».

«Αυτό το αυτοκίνητο αποτελεί ένα πραγματικό ορόσημο», συνέχισε. «Δεν είναι μόνο το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας AUDI, αλλά και το πρώτο Intelligent Connected Vehicle νέας γενιάς του Ομίλου Volkswagen, το οποίο έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για την Κίνα και είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο ζωής των πελατών μας στη χώρα».

Στη βασική έκδοση, το E5 Sportbback κοστίζει σε αντιστοιχία περί τα 28.000 ευρώ. Αποδίδει 295 PS από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, και φέρει μπαταρία 76 kWh που προσφέρει αυτονομία 618 km στον κύκλο CLTC. Στην κορυφαία του έκδοση η τιμή αγγίζει τα 38.280 ευρώ, αλλά έχει ισχύ 776 PS και μπαταρία 100 kWh με αυτονομία 647 km.

Το E5 Sportback έχει μήκος λίγο πάνω από 4.900 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.470 mm. Στο εσωτερικό αποπνέει ψηφιακή πολυτέλεια, με μια 27 ιντσών οθόνη 4K για τον οδηγό και τον συνοδηγό, πλήρως παραμετροποιήσιμη. Το σύστημα AUDI OS, σε συνδυασμό με τον ισχυρό επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon, προσφέρει λειτουργίες με υπολογιστική ισχύ 30 δισεκατομμυρίων λειτουργιών ανά δευτερόλεπτο. Όλες οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται ασύρματα (OTA), ενώ σχεδόν κανένας φυσικός διακόπτης δεν υπάρχει στην καμπίνα, ακολουθώντας τις προτιμήσεις των Κινέζων καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στάζει «φαρμάκι» ο σχεδιαστής της Mercedes για τα νέα μοντέλα των Audi και BMW

Audi Q3 Sportback: Αυτές είναι οι τιμές στην Ελλάδα - Πόσο κοστίζει η έκδοση ντίζελ (πίνακας)

Καμπανάκι από τον πρόεδρο της Κίνας: «Σταματήστε να επενδύετε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα»