Η επερχόμενη έκθεση IAA Mobility 2025, που θα διεξαχθεί στο Μόναχο από τις 9 έως τις 14 Σεπτεμβρίου, δίνει την ευκαιρία στις αυτοκινητοβιομηχανίες να δείξουν στο κοινό μοντέλα, που είτε παρουσιάστηκαν πολύ πρόσφατα (διαδικτυακά ή σε «κλειστά events») είτε θα κάνουν παγκόσμια πρεμιέρα.
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει το ολοκαίνουριο concept car της Hyundai, με τους Κορεάτες να δημοσιεύουν τις τρεις πρώτες teaser φωτογραφίες του και να «υπόσχονται» ότι την επόμενη εβδομάδα θα ακολουθήσουν άλλες δύο, καθεμία από τις οποίες θα αναδεικνύει βασικά στοιχεία της σχεδίασής του.
Αν και η Hyundai δεν δίνει καμία άλλη πληροφορία για το νέο πρωτότυπο, όλα δείχνουν ότι πρόκειται για το ολοκαίνουριο IONIQ 3, το καινούριο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο Inster και το KONA Electric.
Είναι αυτό για το οποίο σάς έχουμε παρουσιάσει «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες, όταν οι πληροφορίες από το εξωτερικό το ανέφεραν ως IONIQ 2, ωστόσο όλα δείχνουν ότι το όνομα του concept, που θα αποτελέσει «προάγγελο» του μοντέλου που θα φτάσει στη γραμμή παραγωγής, θα είναι IONIQ 3.
Και όπως φαίνεται και από το όνομά του, θα έχει «στενούς δεσμούς» με το KIA EV3, αν και υπάρχουν και ισχυρισμοί βάσει των οποίων το αμάξωμά του θα παραπέμπει περισσότερο σε ένα hatchback με ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος παρά σε crossover.
Από όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα, το νέο concept car αναμένεται να βασιστεί στην πλατφόρμα E-GMP 400V του Ομίλου Hyundai. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ θα προσφέρεται με δύο μπαταρίες, ενεργειακής χωρητικότητας 58,3 και 81.4 kWh, που θα εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 430 και 525 km, αντίστοιχα. Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα, θα έχει ισχύ 204 PS και θα εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε χρόνο κάτω από 8,0 sec.
Το νέο concept car θα είναι εφοδιασμένο με όλα τα τελευταία τεχνολογικά συστήματα του Ομίλου Hyundai και αναμένεται να διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα Pleos. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί ως SDV (Software Defined Vehicle), δηλαδή ως όχημα που καθορίζεται από το λειτουργικό σύστημα, «ξεκλειδώνοντας» νέες δυνατότητες και αναβαθμίσεις με το πέρασμα του χρόνου. Παράλληλα, τα χαρακτηριστικά ασφάλειας, άνεσης και απόδοσης θα μπορούν να ελέγχονται και να τροποποιούνται μέσω λογισμικού και όχι μέσω αλλαγής μηχανικών εξαρτημάτων.
Έχοντας ήδη στην γκάμα της τα IONIQ 5, 6 και 9, η Hyundai θέλει να προσφέρει ένα μοντέλο με σαφώς χαμηλότερη τιμή για να είναι πιο προσιτό σε περισσότερους υποψήφιους αγοραστές. Στο πλαίσιο αυτό, η κατασκευή του νέου μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην Τουρκία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το νέο Hyundai i20 – Τι θα γίνει με την «καυτή» έκδοση Ν (photos)
Το Hyundai Tucson «μεταμορφώνεται» - Όλες οι πληροφορίες για την πέμπτη γενιά του SUV
Στάθμευση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Εφιάλτης χωρίς τέλος με ακριβά πάρκινγκ και παράνομη στάθμευση