Η Leapmotor παρουσιάζει νέο hatchback - Θα ανταγωνιστεί τα VW ID.3 και MG4


Η ολοκαίνουρια προσθήκη στην γκάμα της Leapmotor θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες, στην IAA Mobility του Μονάχου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: STELLANTIS, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 19/8/2025

Η γκάμα των μοντέλων της Leapmotor μεγαλώνει. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, που με τη συνεργασία της Stellantis δραστηριοποιείται και στην Ευρώπη μέσω της Leapmotor International, θα παρουσιάσει στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου (9-14 Σεπτεμβρίου 2025) ένα ολοκαίνουριο μοντέλο.

Πρόκειται για το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback B05, το οποίο το τελευταίο διάστημα εθεάθη, πλήρως καμουφλαρισμένο, να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους. Ουσιαστικά πρόκειται για την compact έκδοση του sedan (fastback) B01, το οποίο αποκαλύφθηκε πριν από λίγους μήνες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Automotive News Europe, η είδηση προέκυψε από τον οικονομικό διευθυντή της φίρμας, Li TengFei, κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνδιάσκεψης παρουσίασης σε αναλυτές των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου του 2025. Το B05 θα βρεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως τα Volkswagen ID.3, MG4, Cupra Born και BYD Dolphin, ενώ αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης το 2026.

To νέο hatchback θα βασίζεται στην πλατφόρμα LEAP 3.5, όπως και το B01 και αναμένεται να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα - (180 PS και 218 PS για το sedan) και μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας LFP 56 kWh και 67 kWh.

Η παραγωγή του B05 αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο στην Κίνα, με αποτέλεσμα να αναμένεται επί ευρωπαϊκού εδάφους από το 2026. Ο Li τόνισε ότι η Leapmotor International στοχεύει να πουλήσει παγκοσμίως 50.000 με 60.000 αυτοκίνητα φέτος. Με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία της Dataforce, το T03 οδηγεί τις 8.311 ευρωπαϊκές πωλήσεις του πρώτου 6μήνου με 5.870 αντίγραφα, ακολουθούμενο από το C10.

Ο στόχος μπορεί να μοιάζει πολύ μεγάλος, συγκριτικά με τις πωλήσεις του πρώτου 6μήνου, αλλά η Leapmotor εκτιμά ότι η παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά θα ενισχυθεί το δεύτερο μισό του 2025 με το λανσάρισμα του B10, οι ευρωπαϊκές παραδόσεις του οποίου ξεκινούν από τον επόμενο μήνα.

Μάλιστα, οι προβλέψεις είναι αισιόδοξες για το 2026, κάνοντας λόγο για διπλασιασμό της ανάπτυξης επί ευρωπαϊκού εδάφους. «Η ανάπτυξη που είχαμε στοχεύσει στην Κίνα έχει ήδη επιτευχθεί. Πιστεύουμε ότι και στο εξωτερικό μπορούμε να κάνουμε το ίδιο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο οικονομικός διευθυντής της φίρμας.

Πηγή: Automotive News Europe

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Leapmotor C10 γίνεται τετρακίνητο και «εκτοξεύεται» στους 585 PS (photos)

Leapmotor: Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα θα κατασκευάζεται το C-SUV που «σαρώνει» στην Κίνα

Έρχονται «ραβασάκια»-σοκ σε 350.000 οδηγούς – Πρόστιμα-φωτιά για ΚΤΕΟ, ασφάλεια και τέλη