Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουργιο IONIQ 6 N την πρώτη μέρα του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, ακολουθώντας τα χνάρια του πολυβραβευμένου IONIQ 5 N, το οποίο προηγήθηκε το 2023. Πρόκειται για το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας, και, σύμφωνα με την ίδια, «αποτελεί έναν καίριο σταθμό στο ταξίδι εξηλεκτρισμού του τμήματος N».
Ο νέος «πύραυλος» της Hyundai έρχεται με 650 PS και 770 Nm ροπής, γεγονός που του επιτρέπει να ολοκληρώνει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,2 sec με τη χρήση του N Launch Control. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 257 km/h.
Εξοπλίζεται με μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 84,0 kWh, η οποία γεμίζει από το 10 στο 80% σε ιδανικές συνθήκες και με τη χρήση ταχυφορτιστή σε περίπου 18 λεπτά. Η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει, προς το παρόν, την αυτονομία του IONIQ 6 N, όμως αναφέρει ότι έχει αναβαθμίσει το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας, N Battery, προκειμένου να εξασφαλίσει βέλτιστη απόδοση, τόσο όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας, όσο και τις επιδόσεις στην πίστα.
Οι Κορεάτες έχουν εστιάσει και στην αεροδυναμική του νέου IONIQ 6 N, πετυχαίνοντας συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27. Σε αυτό συμβάλλει η πίσω αεροτομή και τα μεγεθυμένα φτερά των τροχών, αλλά και οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί, οι οποίοι συνοδεύονται από ελαστικά Pirelli P-Zero 5, που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για το IONIQ 6 N.
Η Hyundai έχει επέμβει και στη γεωμετρία της ανάρτησης, όπως και στο σασί, πραγματοποιώντας αλλαγές που βελτιστοποιούν την ακρίβεια και το κράτημα στον δρόμο και ταυτόχρονα ενισχύουν τις επιδόσεις στην πίστα.
Στο εσωτερικό, η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει προσθέσει μια ενιαία οθόνη που εκτείνεται από την πλευρά του οδηγού μέχρι και το κέντρο του ταμπλό, δημιουργώντας ένα οδηγοκεντρικό περιβάλλον.
Φυσικά, όντας ένα καθαρόαιμο N μοντέλο, το IONIQ 6 N έρχεται με μια σειρά από «καλούδια», όπως για παράδειγμα διαφορετικές επιλογές ήχων που κάνουν το «τραγούδισμα» του EV να ακούγεται σαν εκείνο θερμικού κινητήρα, αλλά και το σύστημα N e-Shift, που προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι πρώτες τιμές του νέου Hyundai IONIQ 9 - Χτύπημα κάτω από τη ζώνη στα πολυτελή SUV
Δοκιμάζουμε το Hyundai Inster 49kWh 115PS. Trendy, φιλικό και ευέλικτο (video)