Άνοιξαν οι παραγγελίες για το «καυτό» Renault 5 Turbo 3E - Η τιμή του στην Ευρώπη


Η Renault δέχεται πλέον παραγγελίες για το 'mini supercar' που είναι το 5 Turbo 3E, με τιμή που αγγίζει τα έξι ψηφία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: RENAULT
  • 22/4/2025

Το Renault 5 Turbo 3E παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα κι επίσημα ως ένα supercar «τσέπης» με αναφορές στο παρελθόν της γαλλικής μάρκας, καθώς παραπέμπει σημαντικά στον σχεδιασμό του R5 Turbo.

Κι ενώ μοιάζει σαν να είναι concept car για περιορισμένες χρήσεις και λίγες εμφανίσεις, αυτό το όχημα, όπως εμφανίζεται, θα περάσειε στην παραγωγή και θα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους κανονικά.

Αυτή η ώρα ήρθε τώρα, καθώς από τις 22 Απριλίου και ώρα 10:00 Ελλάδας άνοιξαν οι παραγγελίες για το μοντέλο. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βιαστούν μιας και θα βγουν μόλις 1.980 αντίτυπα του μοντέλου (αναφορά στη χρονολογία που κυκλοφόρησε το R5 Turbo), αλλά και να έχουν... γερή τσέπη.

Με την παραγγελία του οχήματος θα κληθούν να καταβάλουν το ποσό των 50.000 ευρώ, με την τιμή του μοντέλου συνολικά να αγγίζει τα 155.000 ευρώ (συν ΦΠΑ) στην Ευρώπη.

Η επόμενη φάση θα αρχίσει νωρίς το 2026, όταν οι αγοραστές θα μιλήσουν με τους εκάστοτε αντιπροσώπους για την παραμετροποίηση του οχήματός τους, έχοντας απόλυτη προτεραιότητα στην αγορά του. Πέρα από τα κλασικά χρώματα του κίτρινου, του λευκού και του μαύρου που δεσπόζουν στο ηλεκτρικό hot hatch, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν κι από μία σειρά χρωμάτων για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και υλικών για τις διάφορες επιφάνειές του.

Τέλος, στο πρώτο μισό του 2027 θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν αυτή τη διαδικασία και να καταθέσουν την οριστική παραγγελία για το 5 Turbo 3E, και φυσικά να τα παραλάβουν.

Θυμίζουμε ότι το μοντέλο φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες που έχουν τοποθετηθεί μέσα στους πίσω τροχούς με τον καθένας εξ αυτών να αποδίδει ισχύ 200 kW. Συνολικά, το hot hatch παράγει 540 PS, καθιστώντας το ικανό να κάνει τα 0-100 km/h εντός 3,5 sec, ενώ βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V, πράγμα που του επιτρέπει να φορτίζει με έως και 350 kW την ώρα που το απλό μοντέλο φτάνει ως τα 100 kW, και σε ιδανικές συνθήκες η μπαταρία ιόντων-λιθίου μπορεί να φτάσει από το 15% ως το 80% μέσα σε 15 λεπτά.

Κι όλα αυτά σε ένα σύνολο που δεν ξεπερνά τα 1.450 kg, γεγονός που το καθιστά ισοβαρές με το «απλό» Renault 5 που έχει και μικρότερη μπαταρία. Η χρήση ανθρακονήματος σε κάθε πιθανό σημείο, καθώς επίσης κι η αφαίρεση των πίσω θυρών βοήθησαν σημαντικά στο να διατηρηθεί το βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτό είναι το νέο Renault Austral - Πότε έρχεται στην Ελλάδα (photos-video)

Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Renault Espace - Με 200 PS και νέα σχεδίαση (photos)

Το Renault 4 E-Tech αποχωρίζεται την οροφή του – Η τιμή του στην Ισπανία