Η κινεζική Nio δεν αναπτύσσεται με τον ρυθμό που τα στελέχη της θα ήθελαν. Προκειμένου, λοιπόν, να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους της, η Nio ενδέχεται να αυξήσει τις τιμές των μοντέλων της. Έτσι, τα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας θα πωλούνται σύντομα σε τιμές κοντά σε αυτές της Porsche! Μια στρατηγική που φαίνεται μάλλον να έρχεται σε αντίθεση με τις τάσεις της αγοράς.
Η Nio θέλει να γίνει κερδοφόρα μέχρι το 2026, σύμφωνα με τον William Li, το αφεντικό και ιδρυτή της εταιρείας. Όμως για να συμβεί αυτό θα πρέπει να φτάσει τις 220.000 παραδόσεις ετησίως. Όμως και πάλι ίσως αυτό να μην είναι αρκετό. Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η εταιρεία σχεδίαζε να ξεπεράσει τις 200.000 μονάδες το 2022. Επομένως, η Nio βρίσκεται δύο χρόνια πίσω από το αρχικό της σχέδιο.
Για να επιτύχει τους εμπορικούς και οικονομικούς της στόχους, η μάρκα σκοπεύει να χρησιμοποιήσει δύο μοχλούς πίεσης. Η Nio θέλει να είναι παρούσα σε 25 ξένες αγορές μέχρι το επόμενο έτος, εστιάζοντας κυρίως στις μάρκες Onvo και Firefly.
Ο δεύτερος τομέας ανάπτυξης αφορά στις τιμές των μοντέλων. Η εταιρεία με έδρα τη Σαγκάη σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της. Το αφεντικό της εταιρείας δήλωσε ότι «η Nio θα αναγκαστεί να αυξήσει τις τιμές της σε ένα επίπεδο κοντά σε αυτό της Porsche ως απάντηση στους νέους δασμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση».
Πρέπει να σημειωθεί, πάντως, ότι στην Ευρώπη, η εταιρεία πούλησε μόλις 1.513 οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου 2024, ποσοστό κατά 27% μικρότερο από το αντίστοιχο περυσινό, κυρίως λόγω της Γερμανίας. Με 780 ταξινομήσεις, η Νορβηγία είναι η μεγαλύτερη αγορά της κινεζικής εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο παίζει με τη φωτιά: Μύθος ή τρομακτική πραγματικότητα;
Η VW εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει την παραγωγή του Golf εκτός Γερμανίας