Λίγα είναι τα ηλεκτρικά hot hatch που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή, καθιστώντας την κατηγορία τους ιδιαίτερα niche. Σε αυτήν υπάγονται μοντέλα όπως το Abarth 500e, το Cupra Born VZ, το Mini John Cooper Works, όπως και την Alpine A290.
Η Renault σκοπεύει να υπερκεράσει όλα τα παραπάνω, ακόμη και το τελευταίο, που ουσιαστικά ανήκει στη δική της γκάμα προϊόντων, παρουσιάζοντας την ακραία έκδοση του προσφάτως αναβιωμένου Renault 5. Η επιστροφή του θρυλικού R5 Turbo είναι γεγονός.
Μπορεί να μοιάζει με concept car, όμως το Renault 5 Turbo 3E που εμφανίζεται στις εικόνες είναι το μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή. Πρόκειται για ένα πισωκίνητο, αμιγώς ηλεκτρικό hot hatch, το οποίο φυσικά δε θα φέρει τον κλασικό τετρακύλινδρο κινητήρα του προγόνου του, αλλά δύο ηλεκτροκινητήρες που θα τοποθετηθούν στον πίσω άξονα.
Το μικρό ηλεκτρικό «τέρας» των Γάλλων έχει περίπου 3 φορές μεγαλύτερη ισχύ από το R5 Turbo της δεκαετίας του '80, ξεπερνώντας τα 500 PS. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς του είναι κατά 280 PS μεγαλύτερη από εκείνη της Alpine A290. Τα 0-100 km/h γίνονται σε μόλις 3,5 sec, με τη Renault να πετυχαίνει επιδόσεις παρόμοιες με εκείνες μερικών από τα ταχύτερα hypercars στον κόσμο.
Εμφανισιακά, οι πίσω πόρτες του «συμβατικού» Renault 5 έχουν αφαιρεθεί και τη θέση τους έχουν πάρει πλαϊνοί αεραγωγοί. Έχουν επίσης προστεθεί μεγαλύτερα φτερά που αποτελούν ξεκάθαρη νύξη στον ακραίο σχεδιασμό του R5 Turbo του '80. Υπάρχουν τροχοί 20 ιντσών, οι οποίοι συνοδεύονται από ελαστικά 245/35 ZR20 στο μπροστινό και 275/35 ZR20 στο πίσω μέρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γαλλικό μικρό πλησιάζει τις 100.000 προπαραγγελίες χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή του!
Νέα έκδοση για το Renault 5 E-Tech με «άρωμα» Roland-Garros (photos)
Έτσι θα έμοιαζε το νέο Renault 5 E-Tech σε cabrio έκδοση (photos)