Hyundai IONIQ 9: Το 7θέσιο SUV των Κορεατών έρχεται με 600 km αυτονομίας (photos)


Σχεδιασμένο με στόχο την άνεση, την αυτονομία και την καινοτομία, το μεγαλύτερο 7θέσιο ηλεκτρικό SUV της σειράς IONIQ είναι πλέον κοντά μας, φέρνοντας τεχνολογικές και σχεδιαστικές καινοτομίες.

  • KEIMENO: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ / ΦΩΤΟ: HYUNDAI
  • 21/11/2024

Το εξωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Aerosthetic”, συνδυάζοντας αεροδυναμική αποδοτικότητα, η οποία του χαρίζει έναν πολύ καλό για τη κατηγορία του αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος ανέρχεται σε 0,259 Cd (με την τοποθέτηση των ψηφιακών καθρεπτών), κομψές γραμμές και φουτουριστικό στυλ, το οποίο αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από τα Parametric Pixels που αποτελούν τις κύριες μονάδες φωτισμού LED δημιουργώντας μια μοναδική και φουτουριστική εικόνα.

Στο εσωτερικό, τα εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα κι η εξαιρετική ποιότητα των βιώσιμων υλικών δημιουργούν μια άνετη ατμόσφαιρα για τους επιβάτες, προσφέροντας παράλληλα έναν ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Περιλαμβάνει από ενεργή ακύρωση θορύβου και προηγμένα συστήματα κλιματισμού μέχρι και UV-C αποστείρωση αντικειμένων για υγειονομική προστασία.

Με το που ανοίξει κανείς τις πόρτες, το μάτι απευθείας πέφτει στη μεγάλη κυρτή οθόνη που εκτείνεται από τη μεριά του οδηγού μέχρι τη μέση του ταμπλό, η οποία περιλαμβάνει τόσο τον πίνακα των οργάνων όσο και τα συστήματα infotainment, τα οποία λειτουργούν μέσω της αφής. Μπορεί οπτικά να δίνει την ψευδαίσθηση μιας ενιαίας οθόνης στην πραγματικότητα όμως αποτελείται από δυο μικρότερες με διάμετρο 12 ίντσες η καθεμία.

Οι χώροι των επιβατών είναι ιδιαίτερα φιλόξενοι προσφέροντας 1.899 mm ύψος για τα κεφάλια και γεγονός που οφείλεται στις διαστάσεις του οχήματος και κυρίως στο μεγάλο μεταξόνιο που ανέρχεται στα 3.130 mm και στο συνολικό μήκος που ανέρχεται στα 5.060mm. Όσον αφορά στις διατάξεις των καθισμάτων, υπάρχει η δυνατότητα της πλήρους περιστροφής για τη μεσαία σειρά, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

To νέο IONIQ 9 της Hyundai χρησιμοποιεί την πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform), η οποία προσφέρει αυτονομία άνω των 600 km (ανάλογα την έκδοση) διαθέτοντας παράλληλα και τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 V. Κατά την γρήγορη φόρτιση το IONIQ 9 φορτίζει από 10 έως 80% σε μόλις 24 min χρησιμοποιώντας φορτιστή 350 kW. Φυσικά προσφέρεται και η τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), η οποία επιτρέπει τη χρήση των μπαταριών για τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών.

Όσον αφορά τις εκδόσεις το IONIQ 9 θα είναι διαθέσιμο σε τρείς εκδόσεις, οι οποίες διαθέτουν την ίδια μπαταρία χωρητικότητας 110 kWh και μοιράζονται και την ίδια τελική ταχύτητα των 200 km/h. Η βασική έκδοση είναι η πισωκίνητη Long Range Single Motor, η οποία αποδίδει 217 PS κι ολοκληρώνει τα 0-100 km/h σε 9,9 sec, ενώ η αυτονομία ανέρχεται στα 620 km με μια πλήρη φόρτιση.

Η επόμενη έκδοση είναι τετρακίνητη και ονομάζεται Long Range Dual Motor. Στην συγκεκριμένη έκδοση τοποθετείται ακόμα ένας ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα που αποδίδει 95 PS κι έτσι η συνολική απόδοση φτάνει τα 313 PS ενώ ο χρόνος για τα 0-100 km/h πέφτει στα 6,7 sec.

Τηn τριάδα των εκδόσεων «κλείνει» η κορυφαία Dual Motor Performance η οποία είναι επίσης τετρακίνητη, με τη μοναδική διαφορά ότι εδώ είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 217 PS σε κάθε άξονα κι έτσι η συνολική ισχύς φτάνει τα 434 PS με την επιτάχυνση πλέον να ανέρχεται σε 5,5 sec για τα 0-100 km/h.

Το Hyundai IONIQ 9 θα λανσαριστεί στις αρχές του 2025, αρχικά μόνο στην αγορά της Β. Αμερικής και φυσικά της γενέτειρας του, Κορέας, ενώ μέσα στην ίδια χρονιά θα αρχίσει την εμπορική του πορεία και στην Ευρώπη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 6 (photos)

Ο νέος «πύραυλος» της Hyundai γεννήθηκε για να ντριφτάρει (video)

Ούτε το Audi RS7 δεν μπορεί να πιάσει το Hyundai Ioniq 5 N στην ευθεία (video)