Αν και πρόσφατα ανακοινώθηκε έγινε γνωστή η άσχημη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Nissan, αυτό δεν είναι ικανό να σταθεί εμπόδιο στους Ιάπωνες που αυτή τη στιγμή ποντάρουν τα πάντα πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου (Solid State Battery).
Κίνηση η οποία αν τους βγει θα είναι μια εταιρεία πρωτοπόρος στο τομέα αυτόν. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η Nissan είναι πρωτοπόρος ανάμεσα στους Ιάπωνες κατασκευαστές οι οποίοι κάνουν πολύ αργά βήματα όσον αφορά την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία στα αυτοκίνητα. Τρανό παράδειγμα το LEAF που ήταν από το πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφόρησαν σε ευρεία παραγωγή.
Οι μπαταρίες στερεού τύπου Solid State Batteries είναι μια από τις μελλοντικές τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητά, αποτελώντας παράλληλα και ένα μεγάλο στοίχημα για τους κατασκευαστές. Από τη μία σχεδόν όλες οι εταιρίες (μεταξύ των οποίων και η Volkswagen) θέλουν να είναι οι πρωτοπόρες στην εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας, από την άλλη έχουν να αντιμετωπίσουν ζητήματα όπως το αυξημένο κόστος παραγωγής και σχεδίασης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταριών όταν εφαρμοστεί θα φέρει αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 1.000 km με μια φόρτιση και αυξημένες επιδόσεις.
Το αυξημένο κόστος έρευνας και παραγωγής αναμένεται να έχει αντίκτυπο στις τιμές των πρώτων μοντέλων που θα κυκλοφορήσουν οι οποίες όσο η τεχνολογία εφαρμόζεται σε πιο μεγάλο φάσμα, θα μειωθούν. Η Nissan παρά τις οικονομικές δυσκολίες αυτή τη περίοδο ελπίζει ότι θα καταφέρει να κυκλοφορήσει τα πρώτα της μοντέλα με SSB το 2028.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Nissan GT-R: Όσα γνωρίζουμε για την επόμενη γενιά - Πότε θα καταφτάσει
BMW: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους...
Made in Japan: Δείτε πώς κατασκευάζεται το θρυλικό Nissan GT-R (video)