Η Abarth παρουσίασε το νέο 600e, το ισχυρότερο μοντέλο που έχει υπάρξει ποτέ στην γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στο πλαίσιο των εορτασμών των 75ων γενεθλίων της, η εταιρεία τράβηξε το κάλυμμα από τις δύο εκδόσεις στις οποίες θα είναι διαθέσιμος ο νέος «Σκορπιός», ο οποίος θα αγγίζει έως και τα 280 PS στην ισχυρότερή του εκδοχή.
Το νέο ηλεκτρικό hot hatch είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Turismo και Scorpionissima, με την τελευταία να είναι εκείνη που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.
Ξεκινώντας από το Abarth 600e Turismo, είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 240 PS, επιτρέποντας στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 km/h σε 6,24 sec. Παρόλο που αποτελεί τη βασική έκδοση του EV, έχει την ίδια τελική ταχύτητα με την κορυφαία Scorpionissima, αγγίζοντας μέχρι και τα 200 km/h.
Ο πιο ισχυρός «Σκορπιός» διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που αυτή τη φορά αποδίδει 280 PS, με το sprint των 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,85 sec. Η Abarth έχει προσφέρει στην κορυφαία, περιορισμένης διαθεσιμότητας έκδοση, ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις 1.949 μονάδες θα κατασκευαστούν, αποτίωντας φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της εταιρείας.
Παρόλο που το Abarth 600e έχει εξοπλιστεί σε αμφότερες τις εκδόσεις του με την ίδια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh που βρίσκει κανείς και στο Fiat 600e, η αυτονομία του περιορίζεται στα 334 km, έναντι των 405 km του λιγότερο ισχυρού «αδερφού» του. Αυτή η μείωση οφείλεται στην αύξηση της ισχύος και τη χρήση φαρδύτερων, αγωνιστικών ελαστικών Michelin Pilot Sport EV.
Η εξέλιξη του νέου EV της εταιρείας πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της ομάδας της στη Formula E, η οποία ανέλαβε τις δοκιμές του ηλεκτροκινητήρα που κρύβεται στην «καρδιά» του. Υπάρχουν επίσης μεγαλύτερα φρένα 380 mm, όπως και μια πιο στιβαρή ανάρτηση που έχει επιμεληθεί η Stellantis Motorsport.
Όσο για τις οπτικές του διαφορές σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο της Fiat, το Abarth 600e φέρει ένα πιο μυώδες bodykit, όπως και μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή που το καθιστά έτοιμο για την πίστα, όπως άλλωστε αναφέρει η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία. Εκτός αυτού, έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτεροι τροχοί 20 ιντσών.
Περνώντας στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με bucket καθίσματα της Sabelt στο μπροστινό μέρος, μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment κι έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,0 ιντσών. Έχει διακοσμηθεί με λογότυπα και σήματα της Abarth, τόσο στο ταμπλό, όσο και τα καθίσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Fiat 600e: Οι 6 μεγάλοι αντίπαλοι που συναντά στην κατηγορία του
Στην Ελλάδα το FIAT 600e - Αυτή είναι η τιμή του
H Abarth γιορτάζει και μας δείχνει τον πιο γρήγορο «Σκορπιό» που έχει κατασκευάσει (photos)