Η Lotus αποκάλυψε τα πλάνα της για το ηλεκτρικό της μέλλον, παρουσιάζοντας το concept car που θα αποτελέσει τη βάση για το επόμενό της αμιγώς ηλεκτρικό hypercar. Πρόκειται για το Theory 1, ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που αποδίδει 1.000 PS, έχει τετρακίνηση και βάρος κάτω από 1.600 κιλά.
Σύμφωνα με τους Βρετανούς, το Theory 1 έχει εμπνευστεί από την Esprit, όσον αφορά στην σχεδιασμό του. Η σιλουέτα έχει σφηνοειδές σχήμα, ενώ τα λεπτά φωτιστικά σώματα μοιάζουν με μπούμερανγκ. Η τοποθέτηση της καμπίνας αρκετά κοντά στο μπροστινό μέρος θυμίζει την κεντρομήχανη διάταξη της Esprit, όμως το πίσω μέρος είναι άκρως φουτουριστικό, με λεπτά φώτα, μια ενεργή αεροτομή κι έναν τεράστιο διαχύτη.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι οι πόρτες, οι οποίες ανοίγουν με μια κίνηση προς τα πίσω και πάνω, θυμίζοντας κάπως τη φιλοσοφία των synchro-helix θυρών της Koenigsegg.
Στο εσωτερικό, το Theory 1 μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις επιβάτες, με τη θέση του οδηγού να τοποθετείται στο κέντρο και μπροστά, παρομοίως με τη θρυλική McLaren F1. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με ένα head-up display κι οθόνες δίπλα σε κάθε κολόνα, αντικαθιστώντας τους καθρέπτες. Το τελευταίο στοιχείο δεν αναμένεται θα περάσει στην παραγωγή, όμως δε θα εκπλαγούμε αν η Lotus καινοτομήσει.
Στην «καρδιά» του ηλεκτρικού concept των Βρετανών κρύβεται μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 70 kWh, η οποία, σύμφωνα με τους ίδιους, προσφέρει έως και 402 km αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση. Όπως προαναφέρθηκε, η ισχύς ανέρχεται στα 1.000 PS και τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 2,5 sec.
Με το Theory 1, η Lotus τραβά τη γραμμή στο ολοένα κι αυξανόμενο βάρος των οχημάτων στην εποχή του εξηλεκτρισμού, αφού αναφέρει ότι ζυγίζει λιγότερο από 1.600 κιλά, δηλαδή περίπου 275 κιλά ελαφρύτερο από το πανίσχυρο ηλεκτρικό hypercar της, την Evija.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Lotus Evija X είναι η νέα βασίλισσα του Nurburgring - Ποιο ρεκόρ έσπασε (video)
H Lotus Emeya των 905 ίππων ήρθε να τα βάλει με την Porsche Taycan (photos-video)
Ένα ξεχασμένο σχέδιο που έμεινε για 50 χρόνια στο συρτάρι, περνάει στην παραγωγή (photos)