Η Κίνα «τρώει» τα παιδιά της! – Μεγάλα εσωτερικά προβλήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας


Η σημαντική αύξηση πωλήσεων EV που καταγράφει το τελευταίο διάστημα η BYD, αρχίζει να επηρεάζει αρνητικά άλλους Κινέζους κατασκευαστές. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/9/2024

Όπως, για παράδειγμα, την Li Auto, τα κέρδη της οποίας μειώθηκαν κατά 52% το δεύτερο τρίμηνο του 2024, διάστημα κατά το οποίο η BYD κατέγραψε αύξηση 33%.

Και η XPeng, όμως, παρουσίασε ανησυχητικά αποτελέσματα λόγω της στασιμότητας της ζήτησης εντός κινεζικών συνόρων. Κι αυτό, καθώς ο «πόλεμος τιμών» στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων πλήττει τους μικρότερους αντιπάλους της BYD, οι οποίοι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το μέγεθος της πολυεθνικής δύναμης.

Νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Li Auto, η NIO ή η XPeng θα πρέπει να αποδείξουν τα επόμενα χρόνια την ικανότητά τους να εδραιωθούν σε μια αγορά που έχει ήδη μετρά «θύματα» στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Aiways, η Byton ή η HiPhi.

Αντιθέτως, πιο αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που λαμβάνουν οι μεγάλες εταιρίες του χώρου, όπως η Chery, η Geely, η Great Wall, η SAIC και φυσικά η ίδια η BYD, η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις παραδοσιακές δυνάμεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Honda και η Nissan.

Σημειώνεται πως μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται «απόβαση» στην Ευρώπη και δύο νέων εταιριών που ανήκουν στην «οικογένεια» της BYD, της Denza και της YangWang, γεγονός που αναμένεται να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της BYD στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, παρά την αύξηση των δασμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Κινεζική εισβολή στην Ελλάδα μόλις ξεκίνησε

Musk: «Οι Κινέζοι θα μας διαλύσουν» - Τι προτείνει για την αντιμετώπισή τους

Όσο ρεύμα χρειαστεί η Ελλάδα το 2024, θα το «κάψει» η Κίνα μόνο για τη φόρτιση των EV!