Επιστρέφει στους δρόμους η DS! Πόσο θα μοιάζει η νέα εκδοχή με τη «Θεά» της αυτοκίνησης


Η επόμενη ναυαρχίδα της DS θα εμπνευστεί από το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1955 και έμοιαζε σαν να «ήρθε από άλλον πλανήτη». 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: AccuSoft Inc, Stellantis, welfango.it
  • 21/5/2024

H Citroen παρουσίασε το DS το 1955, με την καινοτόμα ελαιοπνευματική ανάρτηση αλλά και το ιδιαίτερο αεροδυναμικό σχήμα της να φέρνει τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση. Παρέμεινε στους καταλόγους της εταιρείας μέχρι το 1975, όμως, μέχρι και σήμερα, αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο και μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τους λόγους πατώντας ΕΔΩ.

Αρκετά ήταν τα δημιουργήματα της γαλλικής εταιρείας που διαδέχτηκαν το αριστούργημα της Citroen, όμως κανένα δεν άγγιξε το επίπεδό του. Αυτό ενδέχεται να αλλάξει σύντομα, αφού η DS φαίνεται να ετοιμάζει τον πραγματικό διάδοχό του, που φυσικά θα προσαρμοστεί στις σημερινές συνθήκες κι ανάγκες του αγοραστικού κοινού και της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με τον CEO της DS, Olivier Francois, υπάρχουν σκέψεις για επαναφορά της βαριάς ιστορίας του μοντέλου στην γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της. Μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο Γαλλος αποκάλυψε ότι ένα τέτοιο σχέδιο θα περιλάμβανε όχι μόνο την ονομασία του μοντέλου, αλλά και την ξεχωριστή του αεροδυναμική.

Ο μελλοντικός διάδοχος του Citroen DS αναμένεται να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, στην οποία υπάγεται τόσο η ίδια η Citroen, όσο κι η DS. Πρόκειται για την πιο φιλόδοξη πλατφόρμα του ομίλου, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει EV με διάταξη πολλαπλών ηλεκτροκινητήρων και τεχνολογία 800V.

Το νέο δημιούργημα των Γάλλων θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 700 PS, με δεδομένο ότι το Dodge Charger Daytona, που χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα αγγίζει τον συγκεκριμένο αριθμό, ενώ η αυτονομία της σύγχρονης DS θα μπορούσε να ξεπεράσει ακόμη και τα 650 km με μία φόρτιση.

Ο Francois τόνισε επίσης ότι το «κλειδί» για την επιτυχία δεν είναι ούτε οι επιδόσεις, ούτε η αυτονομία. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο διάδοχος της DS πρέπει να έχει πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα, λέγοντας ότι «συνεχίζει να αγαπά» την ιδέα της ανάρτησης που έβρισκε κανείς στο αυθεντικό όχημα.

Σίγουρα, μια τέτοια προσθήκη θα εκτόξευε το κόστος και την περιπλοκότητα του πρότζεκτ, όμως θα του έδινε τον αέρα που επιθυμεί ο Francois: «Το μοντέλο θα πρέπει να είναι μεγάλο, ακριβό κι υπέροχο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

DS 3: Άμεσα διαθέσιμο με αναβαθμισμένο εξοπλισμό αξίας 3.800€ χωρίς επιβάρυνση

DS: Νέες εκδόσεις Antoine de Saint Exupery για τα DS 3, DS 4 και DS 7 (video-photos)

To DS 3 απέκτησε υβριδική έκδοση - Η τιμή της στην Ελλάδα