Η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων στη Hyundai δεν ήταν εύκολη διαδικασία. Στα πρώτα στάδια, η εταιρεία βασίστηκε στην τροποποίηση υπαρχόντων μοντέλων, αφαιρώντας τις συμβατικές κινητήριες μονάδες και αντικαθιστώντας τες με ηλεκτρικά συστήματα.
Ωστόσο, η έλλειψη διαθέσιμων εξαρτημάτων στην αγορά αποτέλεσε σημαντική πρόκληση. Οι μηχανικοί έπρεπε να κατασκευάζουν απλά εξαρτήματα μόνοι τους και να χρησιμοποιούν βιομηχανικά ανταλλακτικά για κρίσιμα μέρη, όπως οι κινητήρες. Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε αμέτρητες δοκιμές και πειραματισμούς.
Το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Sonata Electric Vehicle, παρουσιάστηκε το 1991. Ήταν βασισμένο στο ήδη υπάρχον Sonata sedan και διέθετε μπαταρία μολύβδου-οξέος, προσφέροντας αυτονομία 70 km και μέγιστη ταχύτητα 60 km/h. Η Hyundai είχε την πρόθεση να αναπτύξει έξι ηλεκτρικά οχήματα για δοκιμές μέχρι το τέλος του 1992.
Τότε ακριβώς, το 1992, η εταιρεία παρουσίασε ένα ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στο Excel, το οποίο είχε αυτονομία 100 km και τελική ταχύτητα 100 km/h. Το 1993, η Hyundai προχώρησε στην ανάπτυξη ενός δεύτερου ηλεκτρικού οχήματος βασισμένου στο Sonata, το οποίο είχε αυτονομία 140 Km/h και μέγιστη ταχύτητα 120 km/h, ενώ το 1994 παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό Scoupe, με αντίστοιχες επιδόσεις.
Η επόμενη σημαντική εξέλιξη ήρθε το 1995, όταν η Hyundai ίδρυσε το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στη Namyang της Νότιας Κορέας. Αυτό αποτέλεσε ορόσημο στην τεχνολογική πρόοδο της εταιρείας, καθώς οδήγησε στη δημιουργία ηλεκτρικών πρωτοτύπων με βελτιωμένη απόδοση. Ένα από αυτά ήταν το Accent EV, το οποίο χρησιμοποίησε υβριδικές μπαταρίες νικελίου-μετάλλου και προσέφερε αυτονομία 390 km/h και τελική ταχύτητα 140 km/h.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai IONIQ 2: Τελευταίες δοκιμές στον δρόμο πριν την αποκάλυψη (photos)
Από την άσφαλτο στον βυθό: Το αμφίβιο αυτοκίνητο που μπορείς να κολυμπήσεις μαζί του
Τα νησιά «τρώνε» τα αυτοκίνητα: Τι πρέπει να προσέξουν οι οδηγοί για να αποφύγουν τις φθορές