CAR AND DRIVER 10 BEST 2025: Τα 10 καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς (videos)


Τα νέα αυτοκίνητα, οι τεχνολογίες και οι πρωταγωνιστές σε 10 δημοφιλείς κατηγορίες έχουν για μία ακόμα χρονιά την τιμητική τους. Αυτά είναι τα 10 καλύτερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, όπως τα επέλεξε το ελληνικό Car and Driver.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 9/1/2025

BEST SMALL CAR: Citroen C3

Η τέταρτη γενιά του επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία του μοντέλου. Όντας ουσιαστικά ένα crossover με κυβισμένο και πρακτικό αμάξωμα, μήκος 4,015 m, και απόσταση από το έδαφος 197 mm. Η εμφάνισή του είναι μοντέρνα, με χαρακτηριστικά όπως τα εμπρός φωτιστικά υψηλής απόδοσης, το νέο λογότυπο Citroen και τα διακοσμητικά στοιχεία «Color Clips». Παρότι κάποιοι ίσως το θεωρήσουν λιγότερο «γαλλικό» συγκριτικά με παλαιότερα μοντέλα, το νέο C3 διατηρεί τον πρακτικό και νεανικό του χαρακτήρα. Με ψηλή θέση οδήγησης το νέο C3 συνδυάζει την ευελιξία της πόλης με την άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Στηρίζεται στη νέα Smart Car πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, που του επιτρέπει να προσφέρει προσιτές τιμές σε μια αγορά όπου τα μικρά αυτοκίνητα σπανίζουν.

Το Citroen C3 αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι τα μικρά αυτοκίνητα –μερικές φορές- μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αυτοκίνηση.

Στο εσωτερικό, η φιλοσοφία «C-Zen Lounge» προσφέρει άνεση, με τα εργονομικά καθίσματα Citroen Advanced Comfort και τις υδραυλικές αναρτήσεις Progressive Hydraulic Cushions να εγγυώνται υψηλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, ειδικά για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ των 328 L στην βενζινοκίνητη έκδοση είναι καλοσχεδιασμένο. Η βασική έκδοση διαθέτει minimal τεχνολογικές λύσεις, αλλά οι πλουσιότερες εκδόσεις περιλαμβάνουν σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας, ενώ όλες οι εκδόσεις είναι απόλυτα ασφαλείς χάρη και στα συστήματα που ενσωματώνουν. Με κινητήρα 1.2 PureTech 100 PS, το νέο C3 προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και άνετη οδηγική εμπειρία. Αν και δεν απευθύνεται στους λάτρεις της σπορ οδήγησης, ξεχωρίζει για τη στιβαρότητα και την ποιότητα κύλισης, που παραπέμπουν σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Επιπρόσθετα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική, όσο και υβριδική έκδοση. Με τιμή εκκίνησης 16.900 €, το Citroen C3 συνδυάζει προσιτότητα, πρακτικότητα και γαλλική φινέτσα, καθιστώντας το μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία του.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

BEST FAMILY CAR: BYD Dolphin

Με το Dolphin, ένα μικρομεσαίο, ευέλικτο και πλήρως ηλεκτρικό hatchback, σχεδιασμένο για την αστική και περιαστική καθημερινότητα που έρχεται με τιμή-πρόσκληση δείχνει τον δρόμο προς τον τιμολογιακό εξορθολογισμό των EV μοντέλων. Με τιμή εκκίνησης 19.998 € (συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης), στόχος του είναι να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή. Το Dolphin διαθέτει μπαταρία LFP Blade Battery χωρητικότητας 60,4 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία 427 km. Η τεχνολογία της μπαταρίας αυξάνει την απόδοση κατά 15% τον χειμώνα, ενώ υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση. Προσφέρεται σε εξοπλιστικές εκδόσεις με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, κορυφαίες τεχνολογίες υποβοήθησης και μοντέρνα, εύπεπτη σχεδίαση.

H BYD αφού έγινε ηγέτιδα δύναμη στις μπαταρίες, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις της και στα αυτοκίνητα. Όχι μάταια, καθώς με μια πληθώρα μοντέλων δείχνει να αποτελεί ένα success story.

Το εσωτερικό εντυπωσιάζει με τις καμπύλες που θυμίζουν κύματα, την ποιοτική κατασκευή, τα οικολογικά υλικά και την ευρυχωρία για πέντε επιβάτες. Διαθέτει έξτρα πλούσιο εξοπλισμό που μπορεί να περιλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα, πανοραμική οροφή με υψηλή μόνωση και δυνατότητα αναδίπλωσης πίσω καθισμάτων για αύξηση του χώρου αποσκευών από 345 σε 1.310 L. Οι σύγχρονες οθόνες 5” και 12,8” ενισχύουν την εμπειρία χρήσης, ενώ πάνω από 20 αποθηκευτικοί χώροι προσφέρουν πρακτικότητα. Ο κινητήρας 204 PS προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7 sec και τελική ταχύτητα 160 km/h. Το μοντέλο παρέχει τεχνολογίες, όπως Vehicle-To-Load για φόρτιση εξωτερικών συσκευών και σύστημα καμερών 360°. Με ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, οκταετή εγγύηση για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα, και σταθερή, άνετη οδική συμπεριφορά, το Dolphin αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για την ελληνική αγορά.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

 

BEST SMALL SUV: Dacia Duster

Η τρίτη γενιά του Duster εντυπωσιάζει οπτικά, διατηρώντας τη σχεδιαστική ταυτότητα της οικογένειας, με μοντέρνες και δυναμικές γραμμές. Το νέο μοντέλο είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο, με βελτιωμένη αίσθηση ποιότητας, ενώ οι αναλογίες του παραμένουν σχεδόν αμετάβλητες. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ανθεκτικότητα, με προστατευτικές ποδιές που δεν ξεβάφουν από φθορές και ειδικά υλικά για τα πατώματα και τους προφυλακτήρες. Το δε 20% των πλαστικών υλικών του αυτοκινήτου προέρχονται από ανακύκλωση. Η καμπίνα είναι πιο προσεγμένη και τεχνολογικά αναβαθμισμένη. Οθόνη 10,1”, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” και πληθώρα συστημάτων όλα δημιουργούν ένα οδηγοκεντρικό περιβάλλον.

Το Dacia Duster στη  δεκαπεντάχρονη πορεία του έχει εξελιχθεί σε ένα σύμβολο στην κατηγορία του. Και τώρα συνεχίζει απτόητο.

Οι χώροι έχουν, επίσης, βελτιωθεί, με 517 L πορτμπαγκάζ και άφθονο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B, το νέο Duster είναι πιο στιβαρό και προσφέρει σύγχρονες τεχνολογίες. Οι κινητήρες περιλαμβάνουν τον οικονομικό ECO-G 100 (διπλού καυσίμου), τον 1.2 TCe 130 με mild hybrid σύστημα σε δικίνητη ή τετρακίνητη έκδοση και το Hybrid 140 με πλήρως υβριδική τεχνολογία. Η κατανάλωση παραμένει εντυπωσιακά χαμηλή, ενώ η οδηγική εμπειρία είναι σαφώς αναβαθμισμένη σε άνεση και απόδοση. Σε κάθε περίπτωση έχουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα καλά, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση τιμά την προϊστορία του με ικανότητες εκτός δρόμου εξαιρετικού επιπέδου. Όλα τούτα με τιμές διόλου απαγορευτικές και την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο θα είναι πάντα σύμμαχός σου σε κάθε σου διαδρομή.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

BEST SUV: Toyota Land Cruiser

Με την κυκλοφορία του στην αγορά, το νέο Land Cruiser διατηρεί τον χαρακτήρα ενός ανθεκτικού, αξιόπιστου και πανίσχυρου SUV, κατάλληλου για κάθε πρόκληση. Πολύ απλά, το καλύτερο SUV εκτός δρόμου το οποίο προσφέρει άνεση, ποιότητα και εξαιρετική εργονομία. Το ελληνικό Car and Driver οδήγησε για εκατοντάδες χιλιομέτρων το νέο υπερ-όπλο παντός εδάφους στο Μαρόκο.

Το νέο Toyota Land Cruiser συνεχίζει την 73χρονη παράδοση της μάρκας ως ένα από τα πιο ικανά 4x4 παγκοσμίως. Και σίγουρα ένα από τα πιο όμορφα.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

BEST VALUE FOR MONEY: MG3 Hybrid Plus

Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος θυμίζει τα MG4 και MG5, με τη μεγάλη μάσκα στο κάτω μέρος και τα ενσωματωμένα φωτιστικά σώματα που του δίνουν έναν δυναμικό χαρακτήρα και μια εξευρωπαϊσμένη ταυτότητα. Η ποιότητα συναρμογής είναι αξιοσημείωτη, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό, το οποίο αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από τα άλλα μοντέλα της εταιρείας, μαζί με μια αίσθηση πολυτέλειας. Υπάρχουν οθόνες, όλες οι ανέσεις και το σύστημα MG Pilot με 11 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης που συμπληρώνουν τον σύγχρονο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το υβριδικό σύστημα του MG3 είναι «όλα τα λεφτά», καθώς αποτελείται από έναν 1.5 L τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 102 PS, και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 PS, με συνολική ισχύ 195 PS. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω τριτάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με δυνατότητα κίνησης σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για απόσταση έως 10 km και ταχύτητες έως 60 km/h.

Το νέο MG3, το μικρότερο μοντέλο της γκάμας μιας φίρμας που επανήλθε δυναμικά για να γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους με τα οχήματά της, ήρθε, με φρέσκια σχεδίαση και τη νέα υβριδική τεχνολογία Hybrid Plus, να φέρει τα πάνω-κάτω.

Το αυτοκίνητο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, με 0-100 km/h σε 8,0 sec και κατανάλωση μόλις 4,4 L/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 100 g/km, εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στον δρόμο, το MG3 Hybrid διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, την ηχομόνωση και την άνεση που προσφέρει, ειδικά σε αστικές συνθήκες. Η ανάρτηση είναι ισορροπημένη, ενώ η στιβαρή πλατφόρμα και η ελαφριά κατασκευή του πίσω άξονα συνεισφέρουν σε καλύτερο κράτημα. Η τιμή του είναι ιδιαίτερα ελκυστική, λίγο πάνω από τα 20.000 € μαζί με το πακέτο Triple7 (7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν έλεγχος οχήματος και 7 χρόνια οδική βοήθεια). Με τον πλούσιο εξοπλισμό, τους μεγάλους χώρους και την υβριδική τεχνολογία του, το MG3 Hybrid Plus αποτελεί μια ιδιαίτερα συμφέρουσα επιλογή.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

BEST EV: Volvo EX30

Η Volvo μας είχε συνηθίσει σε μεγάλα, εντυπωσιακά μοντέλα, όπως τα XC90 και XC60, ενώ μετέπειτα άφησε το στίγμα της με πιο προσιτές επιλογές, όπως το XC40 και το αμιγώς ηλεκτρικό C40 Recharge. Όλα χαρακτηρίζονται από σκανδιναβική αισθητική, κορυφαία ποιότητα και μοντέρνο design. Με το EX30, η Volvo κάνει ένα ακόμα βήμα μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας ένα βιώσιμο όχημα με 25% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, 17% ανακυκλωμένο ατσάλι και 17% ανακυκλωμένο πλαστικό. Πρόκειται για το μικρότερο SUV της Volvo, το οποίο ξεχωρίζει για την premium εικόνα, που συνδυάζει μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές και στοιχεία, όπως τα φωτιστικά σώματα «σφυριά του Θωρ». Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,83 m και ύψος 1,55 m, προσφέρει δυναμικές αναλογίες και σπορτίφ χαρακτήρα.

To Volvo EX30 ανατρέπει τα δεδομένα στην κατηγορία των B-SUV όντας το πρώτο compact μοντέλο της σουηδικής φίρμας και δη ηλεκτρικό πετυχαίνοντας να αριστεύσει σε πολλούς τομείς.

Το εσωτερικό είναι minimal, με επίκεντρο την κεντρική οθόνη 12,3”, η οποία συγκεντρώνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες, μειώνοντας τους φυσικούς διακόπτες. Η κορυφαία έκδοση Twin Motor Performance διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 428 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,6 sec. Η οδηγική εμπειρία ενισχύεται από τη σφιχτή ανάρτηση και την τετρακίνηση, ενώ η premium ποιότητα κύλισης ξεχωρίζει. Η κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται μεταξύ 17,5-23 kWh/100 km, με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Το EX30, πέρα από την κορυφαία έκδοση, προσφέρεται και σε πιο προσιτές επιλογές, με τιμές που ξεκινούν από 25.972 € μέσω επιδότησης. Συνδυάζει βιωσιμότητα, επιδόσεις και σύγχρονη τεχνολογία, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε σύγχρονου οδηγού με στυλ και άνεση.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

 

BEST FUN-TO-DRIVE: Hyundai IONIQ 5N

Το IONIQ 5 N είναι μεγάλο και επιβλητικό από κοντά, αν και οι αρμονικές του γραμμές κρύβουν τον όγκο του. Για να έχετε μια εικόνα, είναι μεγαλύτερο από ένα μεσαίο SUV. Παράλληλα, η απόσταση από το έδαφος είναι 142 mm, ενώ το αμάξωμα παραμένει στις γραμμές ενός hatchback. Ωστόσο, από κοντά αντιλαμβάνεσαι πλήρως το μέγεθός του, αλλά και τον χαρακτήρα του. Βλέπετε, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, όπως το νοητό “Ζ” στις πόρτες και οι εντυπωσιακές 21” σφυρήλατες ζάντες με ελαστικά 275/35. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας με τις ενεργές γρίλιες και οι αεραγωγοί που βελτιώνουν την αεροδυναμική και ψύχουν την μπαταρία. Πίσω, η μεγάλη αεροτομή και ο διαχύτης δίνουν αγωνιστική αισθητική, με αποκορύφωμα το τριγωνικό φως φρένων στην αεροτομή.

Το μεγάλο ερώτημα; Μπορεί ένα ηλεκτροκίνητο να χαρίσει την οδηγική ευχαρίστηση ενός καλού βενζινοκίνητου;

Το εσωτερικό βασίζεται στο IONIQ 5, αλλά έχει αναβαθμιστεί με αγωνιστικές πινελιές. Ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρμα-αλκαντάρα, το νέο τιμόνι με τα πλήκτρα “Ν” και το N Grin Boost, που αυξάνει ισχύ για 10 sec. Τα N e-Shift και N Active Sound δίνουν εμπειρία αυτόματου κιβωτίου και ηχητικής προσομοίωσης κινητήρα, με τρεις επιλογές — από τον ήχο “Ignition” μέχρι τον φουτουριστικό “Supersonic”. Το cockpit με δύο οθόνες 12,3” προσφέρει πληθώρα ρυθμίσεων, ακόμα και για την κατανομή ροπής σε 11 επίπεδα, με δυνατότητα drift μέσω του N Drift Optimizer. Όλα αυτά δοκιμάστηκαν εκτενώς, με το IONIQ 5 N να αποδεικνύεται διασκεδαστικό και φιλικό, ακόμα και σε οδηγούς με λιγότερη εμπειρία, ενώ οι επιδόσεις του το βάζουν στη σφαίρα των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Το IONIQ 5 N είναι εντυπωσιακό σε όλα τα επίπεδα: επιδόσεις, οδηγική ευχαρίστηση και καθημερινή χρηστικότητα. Αποτελεί ένα κορυφαίο ηλεκτρικό με ξεχωριστό χαρακτήρα, ικανό να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις σε κάθε διαδρομή.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

 

Best Hot hatch: Honda Civic Type R

Το νέο Civic Type-R, εμπνευσμένο από το παρελθόν, ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα hatchbacks. Με αμάξωμα μεγαλύτερων διαστάσεων, φαρδιά γραμμή και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, όπως οι τρεις εξατμίσεις και η φτερούγα στο πίσω μέρος, το μοντέλο διατηρεί μια μοναδική ιαπωνική τολμηρότητα. Το εσωτερικό του είναι ένας συνδυασμός... πολεμικής αισθητικής και λειτουργικότητας: κόκκινα bucket καθίσματα, μοκέτες και ζώνες δίνουν αγωνιστικό χαρακτήρα, ενώ η θέση οδήγησης, ο λεβιές αλουμινίου και το suede τιμόνι εντυπωσιάζουν.

Η Honda, μια εταιρεία με χαρακτήρα και αγωνιστική κουλτούρα, έχει δημιουργήσει φανατικό κοινό που δύσκολα συμβιβάζεται με άλλες μάρκες. Τα θρυλικά της μοντέλα όπως τα NSX, CR-X, S2000 και οι διάφορες γενιές των Civic Type-R, αποτελούν την επιτομή της αγωνιστικής ψυχής.

Ο κινητήρας του Type R, ο ισχυρότερος Turbo VTEC στην ιστορία της Honda, αποδίδει 329 PS και 420 Nm ροπής, συνδυάζοντας δύναμη και αποδοτικότητα. Οι βελτιώσεις στον υπερτροφοδότη, στην εισαγωγή αέρα και στο σύστημα ψύξης εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις, με τα 100 km/h να επιτυγχάνονται σε 5,4 sec και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 275 km/h. Παράλληλα, η ενισχυμένη ακαμψία του αμαξώματος και η αναβαθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζουν άνεση και σταθερότητα. Το Type R είναι ένας συνδυασμός ενός hot hatch και καθημερινής φιλικότητας. Η ισχύς και η ευστροφία του κινητήρα, μαζί με την αίσθηση οδήγησης, ενθουσιάζουν. Είναι ένα αυτοκίνητο που ξυπνά συναισθήματα και παραμένει πιστό στις αγωνιστικές του ρίζες, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία, τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

 

Best Performance Car: Porsche Taycan

Η πορεία της πρώτης ηλεκτρικής Porsche ήταν επιτυχημένη, με περισσότερα από 150.000 μοντέλα να κυκλοφορούν στους δρόμους, αποδεικνύοντας ότι η αυθεντική οδηγική εμπειρία μπορεί να συνυπάρχει με την ηλεκτροκίνηση. Στη νέα της εκδοχή, η Taycan βελτιώθηκε σημαντικά με γνώμονα το «Higher-Further-Faster», προσφέροντας περισσότερη ισχύ, ταχύτερες επιδόσεις και αυξημένη αυτονομία. Μικρές αισθητικές αλλαγές, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα HD Matrix και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, δίνουν πιο δυναμική εικόνα. Στο εσωτερικό, οι οθόνες και η τεχνολογία Apple CarPlay αναβαθμίστηκαν, ενώ η εργονομία και η ποιότητα παραμένουν κορυφαίες. Η Taycan συνεχίζει να προσφέρει την εμπειρία μιας πραγματικής Porsche, αποδεικνύοντας πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να συνδυαστεί με οδηγική απόλαυση και μοναδικές επιδόσεις.

Με την παρουσίασή της το 2019, η Taycan κατάφερε να προκαλέσει αίσθηση, ιδιαίτερα στους φανατικούς petrolheads που λατρεύουν τη σφραγίδα της Porsche.

Διαθέσιμη σε τρία είδη αμαξώματος (Sedan, Cross Turismo, Sport Turismo), προσφέρει πλέον φόρτιση έως 320 kW σε δίκτυο 800V (DC). Η αυτονομία αυξήθηκε κατά 35%, αγγίζοντας τα 678 km, με την αναβαθμισμένη μπαταρία Performance Plus των 105 kWh, που φορτίζεται από 10-80% σε μόλις 18 λεπτά. Η απόδοση της Taycan Turbo S βελτιώθηκε εντυπωσιακά, φτάνοντας στους 952 PS, ενώ η νέα κορυφαία Turbo GT με 1.034 PS επιταχύνει στα 0-100 km/h σε μόλις 2,3 sec. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα συμβάλλει στην αυξημένη ισχύ και στο μειωμένο βάρος, ενώ η νέα αερανάρτηση Active Ride εξασφαλίζει σταθερότητα σε κάθε συνθήκη.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

Best Premium Car: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Μια καινοτόμος πλατφόρμα που συνδυάζει τεχνολογία, τεχνογνωσία, καλιμπράρισμα ακριβείας και πολυτέλεια, συνθέτοντας ένα σύνολο υψηλής απόδοσης και αποτελεσματικότητας. Μια λιμουζίνα 5 m με 3 m μεταξόνιο και δύναμη που συνδυάζει το μηχανικό και το ηλεκτρικό: ένας V8 twin turbo κινητήρας 4.0 λίτρων με 639 PS, συνδυασμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 PS. Το αποτέλεσμα; Συνολική ισχύς 843 PS και πάνω από 1.400 Nm ροπής. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική: 0-100 km/h σε λιγότερο από 3 sec και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 316 km/h.

Αυτή είναι η ισχυρότερη AMG παραγωγής ever. Και οδηγώντας τη νιώθεις ότι εδώ υπάρχουν γονίδια από τη Formula 1 μαζί με κορυφαία πολυτέλεια, φινέτσα και επιδόσεις από άλλη… πίστα.

Με τεχνολογία αιχμής, ένα προηγμένο κιβώτιο εννέα σχέσεων και εξελιγμένη αεροδυναμική, το GT63 S E Performance 4 door coupe προσφέρει απόλυτη άνεση στο πρόγραμμα Comfort και μεταμορφώνεται σε αληθινό θηρίο στο Race mode που σε αφήνει εμβρόντητο με τον καθηλωτικό της, brutal ήχο, με το σύστημα πέδησης και με την αμεσότητα στην απόδοση ενός…κεραυνού. Δεν μπορούμε να φανταστούμε άλλο αυτοκίνητο να συνταιριάζει με τέτοια μαεστρία οκτάνια και ηλεκτρόνια μαζί με την πολυτέλεια που πάντα ήθελες.

Διαβάστε το αναλυτικό test drive ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Oι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει το 2025 η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία

To «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» σύμφωνα με κορυφαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας

6 αλλαγές για να νιώσουμε επιτέλους Ευρωπαίοι, όταν κυκλοφορούμε σε ελληνικούς δρόμους