Σχεδιάστηκε ως φόρος τιμής στο αξέχαστο Ζ1 συνδυάζοντας κλασικές γραμμές με σύγχρονη τεχνολογία αντάξια μιας τετρακύλινδρης σπορ γυμνής 948 cc και 110 hp. Το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας Modern Classics της Kawasaki, Z900RS, ανανεώνεται για το 2026 με επεμβάσεις εκσυγχρονισμού, ξεκινώντας από τον κινητήρα του.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας εμπλουτίζεται από αυτή τη γενιά του 2026 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες στον ψεκασμό Electronic Throttle Valves (ETV) και σύστημα cruise control, όλα υπό την κεντρική ηλεκτρονική διαχείριση μιας αδρανειακής μονάδας IMU που ενσωματώνει τη σουίτα Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) και Kawasaki Quick Shifter (KQS) που λειτουργεί τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο.
Νέο είναι το τελικό της εξάτμισης, με ένα σχήμα μεγαφώνου που δεν απομακρύνεται και πολύ από τη σχεδίαση που είχε ως τώρα.
Σχεδιαστικώς η μοτοσυκλέτα δεν έχει αλλάξει καθόλου, διατηρώντας τις κλασικές στρογγυλοφάναρες γραμμές και τη χαρακτηριστική ουρά που παραπέμπει ευθέως στο Ζ1.
Αλλαγές δεν θα βρούμε στο πακέτο αναρτήσεων και φρένων, καθώς το Z900RS θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, βασική και Z900RS SE (Special Edition), με τη δεύτερη να ξεχωρίζει κυρίως χάρη στο αμορτισέρ της Öhlins πίσω, καθώς και στα φρένα με την υπογραφή της Brembo και μεταλλικούς σωλήνες για το υδραυλικό τους κύκλωμα.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη και σε έκδοση 70 kW (94 hp) ώστε να μπορεί να περιοριστεί στους 48 hp που είναι προαπαιτούμενη για τους κατόχους διπλωμάτων οδήγησης Α2.
Τα χρώματα του Kawasaki Z900RS για το 2026 θα είναι τα εξής:
- Z900RS - Κόκκινο σκούρο (Candy Tone Red)
- Z900RS Black Ball Edition - Μαύρο (Ebony)
- Z900RS SE - Μαύρο μεταλλικό με κόκκινο (Metallic Spark Black).




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





