Η πρώτη εμφάνιση αυτής της μοτοσυκλέτας έγινε πέρυσι, σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση EICMA 2024 και τότε ονομαζόταν EV FUN Concept. Μετά τις επίσημες φωτογραφίες που διένειμε πριν λίγο καιρό η Honda με το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο σε δοκιμές στον δρόμο, έφτασε η ώρα της οριστικής αποκάλυψης.
Η έκδοση παραγωγής της πρώτης πλήρους μεγέθους ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Honda ονομάζεται WN7, εξελίχθηκε σε ευρωπαϊκούς δρόμους και προορίζεται να μπει στην παραγωγή προς το τέλος της φετινής χρονιάς και οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται για "νωρίς στο 2026", όπως αυτολεξεί αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου.
Στο ίδιο κείμενο εξηγείται η προέλευση του ονόματος, όπου το W αντηχεί στον άνεμο, Wind, το Ν εκ του Naked, Γυμνό και το 7 περιγράφει τη στάθμη απόδοσης ισχύος - ό,τι κι αν σημαίνει αυτό το τελευταίο στην κωδικοποίηση της Honda. To όλον περιγράφει τη σχεδιαστική έμπνευση από την πρόταση ‘Be the Wind’, Γίνε ο Άνεμος, που λειτούργησε ως σλόγκαν στην ομάδα εξέλιξης της μοτοσυκλέτας - αναπόφευκτα ταιριαστό σε μια Naked μοτοσυκλέτα έτσι κι αλλιώς, εκ φύσεως.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του WN7 δεν περιλαμβάνονται στο δελτίο Τύπου της Honda Europe που αρχικά μας ενημέρωσε για την είδηση, ούτε και στη Global Honda ιστοσελίδα, όπου πάντως έχει μερικές παραπάνω χρήσιμες τεχνικές πληροφορίες.
Φορά μια μη αφαιρούμενη μπαταρία ιόντων λιθίου άγνωστης προς το παρόν χωρητικότητας που επαρκεί για ονομαστική εκτιμώμενη αυτονομία έως 130 χιλιόμετρα και μπορεί να πετύχει ταχεία φόρτιση CCS2 (Type 2) με τον φορτιστή που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό μεταφράζεται σε φόρτιση από 20 ως 80% σε 30 λεπτά της ώρας. Είναι επίσης συμβατή με οικιακή παροχή ταχείας φόρτισης 6kW που μπορεί να ολοκληρώσει μια πλήρη φόρτιση από μηδέν σε 100% σε λιγότερο από τρεις ώρες.
Η απόδοση της μοτοσυκλέτας δεν περιγράφεται με αριθμούς, αλλά συγκριτικά: είναι ανάλογη βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας 600cc και η ροπή της φτάνει στα 10.2kgm (100Nm), στα επίπεδα κινητήρων 1000cc, ενώ θα διατεθεί και σε έκδοση 11kW (15hp) για κατόχους διπλωμάτων οδήγησης Α1.
Το βάρος της ανακοινώνεται στα 217 κιλά, ενώ ένα ακόμη στοιχείο που αποκαλύπτεται είναι η έγχρωμη TFT οθόνη που γνωρίζουμε από πολλά άλλα μοντέλα της εταιρείας, εξοπλισμένη με συνδεσιμότητα RoadSync και αποκλειστικά μενού για την ηλεκτροκίνητη WN7.
Το περίεργο είναι πως στο κείμενο η μόνη αναφορά στον κινητήρα λέει πως είναι υγρόψυκτος 18kW, κάτι που μας κάνει περίπου 24hp, πολύ μακριά από τα δεδομένα θερμικών κινητήρων 600cc, οπότε ίσως η ισχύς αυτή να αφορά κάποιο άλλο στοιχείο του ηλεκτροκινητήρα.
Όλα θα αποκαλυφθούν στην EICMA 2025 όπου η Honda μας λέει ότι θα γίνει η αναλυτική παρουσίαση του WN7 και κλείνει προσθέτοντας ότι ξεκινά να δέχεται προπαραγγελίες. Όσοι μάλιστα παραγγείλουν τη μοτοσυκλέτα πριν την 4η Νοεμβρίου 2025, πρώτη μέρα της EICMA, θα λάβουν ως δώρο μια τσάντα ουράς. Θα πρέπει ωστόσο να προβούν στην παραγγελία χωρίς να γνωρίζουν ακόμη τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της, ίσως ούτε την τιμή.