Στα δύο ανανεωμένα μοντέλα 701 Enduro και 701 Supermoto η Husqvarna φορά μια νέα οθόνη, έγχρωμη TFT 4.2 ιντσών με περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας, ένδειξη στροφών κινητήρα και σχέσης κιβωτίου με μεγάλες ενδείξεις και μινιμαλιστικό σχεδιασμό, όπως ταιριάζει στις δύο αυτές μοτοσυκλέτες.
Οι αναβάτες θα μπορούν να ρυθμίζουν την απόδοση άμεσα επιλέγοντας την επιθυμητή ride mode και απενεργοποιώντας κατά βούληση τα Traction Control (TC) και ABS.
Ένα νέο στοιχείο στο 701 Enduro είναι το Dynamic Slip Adjust, το οποίο δεν έχει σκοπό τον περιορισμό της ολίσθησης όπως ίσως υπονοεί το όνομά του. Απεναντίας, είναι εκεί για να βοηθά το ντριφτάρισμα μειώνοντας το TC όταν χρειάζεται, φροντίζοντας ότι αφενός η ολίσθηση του τροχού παραμένει ένα εφόδιο στα χέρια του αναβάτη, όπως λ.χ. σε μια λασπωμένη ανάβαση, χωρίς ωστόσο αυτή να είναι ανεξέλεγκτη. Πρόκειται για ένα σύστημα που ενεργοποιείται αποκλειστικά και μόνο στην προαιρετική Rally Mode.
Αντίστοιχα στο 702 Supermoto η Husqvarna ενσωματώνει το νέο Supermoto+ ABS, το οποίο χτίζει πάνω στο προϋπάρχον Supermoto ABS με αναβαθμισμένες δυνατότητες, όπως να επιτρέπει στον αναβάτη να μπαίνει ντριφτάροντας υπό φρένα στην είσοδο της στροφής, σε μια διαδικασία κατά την οποία το ABS παραμένει ενεργό στον μπροστινό τροχό για ασφαλή σταθερότητα.
Επιπλέον, στη Sport ABS Mode το φρένο μπορεί να γίνει πολύ επιθετικό πριν προκληθεί επέμβαση του ABS, επιτρέποντας υψηλότερη πίεση στα φρένα υπό κλίση.
Ο κινητήρας και στα δύο μοντέλα 701 είναι ο γνωστός LC4 μονοκύλινδρος, ο οποίος κατά την προσαρμογή του στα δεδομένα των προδιαγραφών Euro 5+ κέρδισε πέντε ακόμη άλογα, ανεβάζοντας τη μέγιστη απόδοσή του από 74 σε 79 hp.
Οι αναρτήσεις της WP επίσης έχουν νέες ρυθμίσεις, ενώ φυσικά το δίδυμο του 2026 έχει ανανεωθεί σχεδιαστικώς, με το 701 Enduro στο παραδοσιακό λευκό με μπλε χρώμα της Husqvarna και το Supermoto σε λευκό με κίτρινο.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά:
Πλαστικά και πλαίσιο
- Νέα κουστούμια
- Πλαίσιο χωροδικτύωμα από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι
- Αλουμινένιο ψαλίδι
- Συνθετικό υποπλαίσιο από πολυαμίδιο με ενσωματωμένο ρεζερβουάρ καυσίμου
- Νέες εδράσεις για κεντρικό σταντ
- Ανανεωμένες ρυθμίσεις αναρτήσεων
Κινητήρας
- Επανασχεδιασμένος και ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας
- Επανασχεδιασμένο κάλυμμα φιλτροκουτιού και εισαγωγή αέρα
- Νέα τρόμπα καυσίμου με μεγαλύτερη πίεση
- Νέα εξάτμιση με καταλύτη σε διαφορετική θέση
- Νέος χρονισμός βαλβίδων για βελτιωμένη απόδοση ροπής στις χαμηλές στροφές
- Ηλεκτρονική γκαζιέρα (ride by wire) με γωνία περιστροφής 65 μοιρών
- Τα διαστήματα σέρβις μεγάλωσαν: από 10,000 σε 15,000 χιλιόμετρα οι αλλαγές λαδιών, στα 30,000 ο έλεγχος διάκενων βαλβίδων.
Τεχνολογία
- Νέα οριζόντια τοποθετημένη οθόνη TFT 4.2”
- Παροχή φόρτισης USB-C
- Εκτεταμένη συνδεσιμότητα με την εφαρμογή Ride HQV App, με πρόγραμμα αναπαραγωγής μουσικής, διαχείριση κλήσεων και πλοήγηση turn-by-turn+
- Βελτιωμένη ευχρηστία των Ride Modes, περιλαμβάνουν Supermoto/Offroad ABS modes με λειτουργία μνήμης
- 701 Enduro: το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς με αποκλειστικό κουμπί
- 701 Enduro: προαιρετική Rally Mode που ξεκλειδώνει επιπλέον δυνατότητες, μεταξύ αυτών τα Dynamic Slip Adjust, Motor Slip Regulation και Slip Adjuster
- 701 Enduro: νέο σύστημα Dynamic Slip Adjustment
- 701 Supermoto: προαιρετική Track Mode που ξεκλειδώνει επιπλέον δυνατότητες όπως τα Launch Control, Anti-Wheelie Mode (5 επίπεδα), Motor Slip Regulation και Slip Adjuster
- 701 Supermoto: νέο Supermoto+ και Sport ABS
- Cornering MTC και Cornering ABS και στα δύο μοντέλα
- Νέος μπροστινός προβολέας LED για καλύτερη ορατότητα.
Τα Husqvarna 701 Enduro και Supermoto του 2026 συνοδεύονται από μια πληρέστατη κολεξιόν Functional Apparel για τον αναβάτη και Technical Accessories για τις μοτοσυκλέτες.
Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει εντός του Σεπτεμβρίου 2025. Για διαθεσιμότητα επικοινωνήστε με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο ή συνεργάτη Husqvarna Mobility.