Για το CB400 Super Four της Honda το θέμα έχει προ πολλού ξεπεράσει το επίπεδο της φημολογίας. Ανώτερα στελέχη της εταιρείας στην Ιαπωνία έχουν αποκαλύψει με πάσα επισημότητα πως η Honda ετοιμάζει τη νέα γενιά CB400 και πάνω της θα χτίσει τόσο ένα νέο CB400 Super Four όσο και το ανάλογο CBR400RR.
Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν στην Ιαπωνία μιλούν για έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με απόδοση γύρω στους 65-70 ίππους και σχεδίαση που δε θα ξεμακρύνει από τα Super Four που πωλούνταν στην Ιαπωνία ως και το 2024, πριν το μοντέλο καταργηθεί ελέω προδιαγραφών.
Βέβαια η πρόθεση της Honda να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορική αυτή σειρά τροφοδοτήθηκε έντονα και από τον ντόρο που σήκωσε η Kawasaki με τα ZX-4R/RR.
Για την Kawasaki, από την άλλη, επίσημη επιβεβαίωση δεν έχουμε μεν, αλλά οι φήμες για την εμφάνιση ενός τετρακύλινδρου Z400RS με τον κινητήρα του ΖΧ-4R ακούγονται δυνατά εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια και τον τελευταίο καιρό έχουν ενταθεί.
Τα λεγόμενα του Τύπου της Ιαπωνίας μιλούν για τον τετρακύλινδρο κινητήρα ως έχει στο supersport μοντέλο με 77 ίππους και εμφάνιση εναρμονισμένη στα δεδομένα των Z900RS και Z650RS, ωστόσο εσχάτως συναντάμε συχνά αναφορές στο επίσης ιστορικό όνομα Zephyr.
Για να ταΐσουμε κι εμείς λιγάκι τη φημολογία, πολύ πρόσφατα η Kawasaki αποκάλυψε τα χρώματα 2026 στις οικογένειες Ζ και Ninja, ωστόσο στα δελτία Τύπου της απουσίαζαν όλα τα Z-RS μοντέλα και οι χρωματικές αλλαγές αφορούσαν μόνο τα streetfighter αισθητικής Ζ. Αυτό αφήνει υπόνοιες πως τα γυμνά RS της δεν θα έχουν μόνο κοσμητικές αλλαγές την ερχόμενη χρονιά και ίσως ανανεωθούν σε μεγαλύτερο βαθμό. Εναλλακτικά, θα μπορούσε κανείς να πει πως η Kawasaki κρατά την παρουσίασή τους για μεταγενέστερο χρόνο ώστε να συμπέσει με την υποδοχή του φημολογούμενου Ζ400RS.
Σε κάθε περίπτωση, στην Ιαπωνία θεωρείται σχεδόν δεδομένο πως το ολοκαίνουργιο CB400 Super Four θα παρουσιαστεί μέσα στο 2025 για τη γκάμα της επόμενης χρονιάς και στην περίπτωση αυτή πιθανότατα θα είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα νέα μοντέλα της επερχόμενης EICMA 2025.
Όσο για το Z400RS δεν υπάρχει καμιά νέα πληροφορία πλην της επιμονής των Ιαπώνων συναδέλφων να γράφουν πως στο Akashi δουλεύουν εντατικά πάνω σε αυτό το σχέδιο, χωρίς πάντως τη βεβαιότητα πως προορίζεται για τη γκάμα του 2026. Οι πιθανότητες ωστόσο είναι πολλές και για την Kawasaki η δουλειά είναι μάλλον πιο εύκολη αφού έχει ήδη τη βάση έτοιμη από το ZX-4R, σε αντίθεση με τη Honda που σκαρώνει δυο νέα μοντέλα από λευκό χαρτί.