Triumph Thruxton 400 – Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδία


Ντεμπούτο στη γενέτειρά του έκανε το νέο μοντέλο της σειράς 400 κυβικών της Triumph,

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 18/8/2025

Με το νέο Thruxton 400 η Triumph επεντείνει τη γκάμα των 400 κυβικών της, κατασκευασμένο πάντα σε συνεργασία με την Bajaj. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο, που η αποκάλυψη του μοντέλου έγινε πρώτα για την Ινδία, καθώς περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες για το αν και πότε θα δούμε το μοντέλο στην Ευρώπη.

Ο κινητήρας μας είναι γνώριμος, αν και με μικρές αλλαγές: Ο μονοκύλινδρος της σειράς, που αποδίδει 42 ανακοινώσιμους ίππους και έχει αλλαγές στους εκκεντροφόρους, πιθανότατα με στόχο την εντονότερη απόδοση στις ψηλές στροφές και κάτι που εξηγεί απόλυτα την υψηλότερη ισχύ από τα άλλα μοντέλα της σειράς.

Το Thruxton 400 διαφοροποιείται εμφατικά στην εμφάνιση και στην προσφερόμενη εργονομία, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Έχουμε το κλασικό εμπρόσθιο φέρινγκ, γύρω από τον προβολέα, που παραπέμπει στις παλαιότερες Thruxton και στην ρετρό άποψη των sportbikes γενικότερα.

Όπως είδαμε και από το φωτογραφικό υλικό που διέρρευσε, υπάρχουν κλιπ-ον αντί για τιμόνι, ενώ έχουν αλλάξει θέση και τα μαρσπιέ για ακόμη πιο έντονη σπορ αίσθηση. Σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε, το κάλυμμα του πίσω τμήματος της σέλας, ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

Νέα είναι επίσης το υποπλαίσιο, η σχεδίαση του πίσω φτερού και το πίσω φωτιστικό σώμα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πλαϊνά πλαστικά, για την επίτευξη της επιθυμητής μορφής, με την σέλα να συμμετέχει στην σπορ εργονομία, με πιο έντονη κλίση προς τα εμπρός.

Στα περιφερειακά, ανακοινώνονται νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, και αυτές υπέρ μίας πιο σπορ συμπεριφοράς. Η μοτοσυκλέτα ανακοινώθηκε σε 4 χρωματικούς συνδυασμούς: Κόκκινο-ασημί, μαύρο-ασημί, κίτρινο-ασημί και λευκό-γκρι.

Περιμένουμε περισσότερα για τυχόν διάθεση του μοντέλου και στην αγορά μας και, ευρύτερα, στην Ευρώπη.