Το γιατί κάποιος σκέφτηκε αυτό το πάντρεμα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Γιατί μπορεί, αυτή είναι η μόνη απάντηση που μετρά. Ο Maxwell Hazan από το Λος Άντζελες των ΗΠΑ δεν είναι καν ο πρώτος, έχουν υπάρξει κι άλλες custom μοτοσυκλέτες με μεγάλους πολυκύλινδρους κινητήρες από αυτοκίνητα. Εύκολα έρχονται στο μυαλό οι τρελές δημιουργίες του Γάλλου Lazareth με κινητήρες Ferrari, το σχεδόν μη οδηγήσιμο Dodge Tomahawk με τον V10 των 8.3 λίτρων, ή τα Boss Hoss με τους μεγάλους V8 της Chevrolet που από μόνοι τους ζυγίζουν όσο ένα μικρό φορτηγό.
Η διαφορά με τον Hazan είναι πως το δικό του σχέδιο ήταν να καταλήξει σε μια μοτοσυκλέτα με φυσιολογικές διαστάσεις και βάρος. Και φαίνεται πως τα κατάφερε αρκετά καλά, μιας και δηλώνει πως η HF355 με τον 3.5 λίτρων V8 ζυγίζει περίπου 268 κιλά με όλα της τα υγρά (όσο οι πλουσιότερα εξοπλισμένες μεγάλες adventure), με περίπου 105 εξ αυτών να οφείλονται στο μοτέρ και μόνο. Οι χωρικές της διαστάσεις επίσης δεν δείχνουν εξωπραγματικές, ούτε στο μήκος ούτε στο πλάτος όπου το φαρδύτερο εξάρτημα είναι οι κεφαλές της Ferrari.
Ο ίδιος μάλιστα λέει σε βίντεό του πως η μοτοσυκλέτα "είναι ευκολοδήγητη. Μέχρι ν' ανοίξεις γερά το γκάζι..."
Με απόδοση 400 ίππων, αυτό το θηρίο περνά τη δύναμη σε μια ταλαίπωρη αλυσίδα μέσω μετάδοσης της αμερικανικής Motus με εξατάχυτο κιβώτιο.
Πλαίσιο δεν υπάρχει, καθώς ο Hazan υιοθέτησε το μοντέλο που για χρόνια διέκρινε τα μεγάλα GS της BMW: ένα μικρό υποπλαίσιο μπροστά για τον λαιμό που βιδώνει κατευθείαν στον κινητήρα και μια ανάλογη έδραση πίσω για το ψαλίδι και την ουρά. Ο περιορισμός του βάρους και του όγκου έπαιξαν επιδραστικό ρόλο σε αυτήν την απόφαση.
Από κει και πέρα ο κατασκευαστής επέλεξε μερικά προφανή περιφερειακά, όπως τις αναρτήσεις της Ohlins με το αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα και τα φρένα της Brembo με ακτινικές τετραπίστονες M50 μπροστά, ενώ η ιταλική SC Project ευθύνεται για την εξάτμιση. Τα καύσιμα αποθηκεύονται στην ουρά, κάτω από τη σέλα.
Ενδιαφέρον έχει το σύστημα ψύξης του του V8, καθώς ο Hazan έφτιαξε ένα custom ψυγείο που τοποθετήθηκε κάτω από τον κινητήρα και περνά τον αέρα από μέσα του, ενώ διαθέτει τέσσερα βεντιλατέρ για υποστήριξη. Αεροδυναμικώς προκαλεί μιαν απορία για το αν θα υπάρχει επαρκής ροή αέρα μέσα από το τριγωνικό τούνελ για να κάνει τη δουλειά, από την άλλη πάντως φροντίζει να κρατά τον αναβάτη μακριά από την άφθονη ζέστη που οπωσδήποτε θ' απάγει αυτό το ψυγείο από τον μεγάλο V8.
Η μοτοσυκλέτα πρόκειται να παρουσιαστεί στην έκθεση Macchinissima III, 27 Σεπτεμβρίου στο Λος Άντζελες, ωστόσο είναι ήδη λειτουργική και στο Instagram του Hazan μπορείτε να βρείτε αρκετό ακόμη υλικό, φωτογραφίες και βίντεο, από την εξέλιξη της HF355.