Η τρέχουσα επικαιρότητα της CFMOTO έχει επικεντρώσει γύρω από τη νέα τρικύλινδρη γενιά των 675 cc που πρόσφατα παρουσιάστηκε και στην ελληνική αγορά και δικαίως μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Ωστόσο εδώ και λίγους μήνες γνωρίζουμε από τον κινέζικο Τύπο πως η CFMOTO ετοιμάζει μιαν ακόμη supersport μοτοσυκλέτα, την 750 SR-S.
Γι' αυτήν οι πληροφορίες ήταν λιγοστές και εν πολλοίς προέρχονταν από μια κατοχύρωση πατέντας στην Κίνα από πλευράς CFMOTO, με την οποία επιβεβαιώνονταν μερικά βασικά στοιχεία: κινητήρας τετρακύλινδρος εν σειρά 750 cc με μέγιστη ισχύ 110 hp και ροπή 8.2 kgm, αλλά και μια πατενταρισμένη πίσω ζάντα με ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια. Αυτά σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν σταθερότητα, μειώνοντας τους στροβιλισμούς του αέρα γύρω από τον πίσω τροχό, να ψύχουν αποτελεσματικότερα το πίσω φρένο και, εμμέσως, να συμβάλλουν σε καλύτερη οικονομία καυσίμου χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική του πίσω μέρους.
Τώρα η CFMOTO κοινοποίησε ένα teaser βίντεο με το οποίο προαναγγέλλει ουσιαστικά τη νέα της σπορ μοτοσυκλέτα και, παρότι στην ιστοσελίδα της δεν υπάρχει ακόμη καμιά αναφορά ούτε τεχνικά στοιχεία, ο κινέζικος Τύπος έχει αναλάβει να γεμίσει το κενό διαρρέοντας όλες τις πληροφορίες που ψάχνουμε.
Ανακαλύπτουμε λοιπόν πως η νέα 750 SR-S εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της ΚΥΒ με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm και monoshock αμορτισέρ, ενώ στα φρένα ξεχωρίζει μπροστά το δίδυμο των ακτινικών τετραπίστονων Brembo - μάλλον Μ4.32 ιχνηλατώντας με το μάτι - σε δίσκους 320 mm.
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται ακόμη με σταμπιλιζατέρ τιμονιού, Cornering ABS και TCS, quickshifter, μονόδρομο συμπλέκτη, αυτόματους προβολείς με φώτα στροφής (cornering lights), αυτόματη ακύρωση φλας, φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης (Emergency Brake Lights) και αισθητήρες πίεσης ελαστικών (TPMS).
Μια καινοτομία που συναντάμε στο 750 SR-S είναι το keyless σύστημα ξεκλειδώματος της μοτοσυκλέτας με κάρτα NFC (Near-Field Communication), ενώ στα όργανα θα συναντήσουμε μια έγχρωμη TFT οθόνη 6.2 ιντσών με στάνταρ συνδεσιμότητα Bluetooth και δυνατότητα συνεργασίας με την υπηρεσία MotoPlay της Google (όπως και κάθε CFMOTO εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά T-Box).
Άλλες πληροφορίες που αλιεύσαμε από τον Τύπο της Κίνας μιλούν για ύψος σέλας στα 805 mm, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis, καθώς και μια αναφορά για την επιτάχυνση της 750 SR-S που φέρεται να δηλώνει από το εργοστάσιο 0-100 km/h σε 3.3 δευτερόλεπτα.
Φαίνεται πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η μοτοσυκλέτα να διατεθεί σε διαφορετικές εκδόσεις, ενδεχομένως με διαφορετική πίσω ζάντα και χωρίς μονόμπρατσο ψαλίδι, ωστόσο αυτό θα πρέπει να επιβεβαιωθεί πρώτα και μετά να διαπιστώσουμε αν θα αφορά και τα μοντέλα προς εξαγωγή.
Προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη παρουσίαση της CFMOTO 750 SR-S που, όπως φαίνεται δεν αργεί και πολύ.
Ως τότε, δείτε τη παρακάτω στο επίσημο teaser βίντεο που δημοσίευσε η CFMOTO στα κοινωνικά της δίκτυα.