Όσον αφορά την εμφάνιση, το 750SR συνεχίζει την σχεδιαστική φιλοσοφία της οικογένειας SR. Το πάνω μέρος των εμπρός φωτιστικών σωμάτων διατηρεί τα επιθετικά DRL, ενώ το κάτω μέρος τους έχει επίσης αεροδυναμικό σχεδιασμό που "δένει" με την παρουσία των σταθερών πτερυγίων και στις δύο πλευρές του φέρινγκ. Το σχήμα του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας είναι πιο "γεμάτο" και αυτό το ζευγάρι σταθερών φτερών δεν είναι για διακόσμηση, καθώς μπορούν να παρέχουν 3 κιλά κάθετης δύναμης. Η ουρά δε είναι εξοπλισμένη με μια εντυπωσιακή τετραπλή εξάτμιση με διπλά τελικά..
Ο πίσω τροχός έχει ημι-κλειστό σχεδιασμό, με τα κινέζικα μέσα να το αποκαλεί αεροδυναμικό κάλυμμα τροχού. Μπορεί να μειώσει την αναταραχή του αέρα που προκαλείται από τον πίσω τροχό, καθιστώντας τον πιο σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, μπορεί να καθοδηγήσει τον άνεμο για να ψύξει τα φρένα, έτσι ώστε τα φρένα να μην υποβαθμίζονται εύκολα θερμικά. Όσον αφορά την ισχύ, σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσίευσε το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, χρησιμοποιείται ένας τετρακύλινδρο κινητήρας 749 κ.εκ με μέγιστη ισχύ 82kw, ήτοι περίπου 110 ίπποι.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό δε γίνονται ακόμα πολλά γνωστά, ωστόσο βλέπουμε πως το μπροστινό μέρος είναι ανεστραμμένο, με τη μπροστινή ανάρτηση να έχει επιλογές ρύθμισης, ενώ το παρών δίνει και ένα σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Στο μπροστινό φρένο βρίσκουμε τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, εξοπλισμένες με εξαερισμό φρένων. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, τα ερωτηματικά πολλαπλασιάζονται, ωστόσο κάντε υπομονή καθώς το 750SR-S--σύμφωνα με τα κινέζικα μέσα πάντα- αναμένεται να παρουσιαστεί πλήρως τον Αύγουστο.