Triumph TF 250-X 2026: Βελτιώσεις σε απόδοση και ευχρηστία


Η Triumph προβαίνει στην πρώτη ανανέωση της μοτοσυκλέτας με την οποία έκανε το ντεμπούτο της στο motocross.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 21/7/2025

Το 2023 η Triumph αποκάλυψε την πρώτη της motocross μοτοσυκλέτα, TF 250-X, εξελιγμένη από λευκό χαρτί με την πολύτιμη βοήθεια δύο θρύλων των off-road αγώνων, του Αμερικανού Ricky Carmichael και του Ισπανού Iván Cervantes. Μετά από μια πετυχημένη χρονιά που η Εγγλέζα ΜΧ είδε συμμετοχές σε σχεδόν όλα τα κορυφαία παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά και απέκτησε enduro αδελφή που με το καλημέρα δοκιμάστηκε στο παγκόσμιο SuperEnduro στα χέρια του Johny Walker, ήρθε η ώρα της ανανέωσης.

Στο TF 250-X του 2026 η Triumph φορά ολοκαίνουργιο φιλτροκούτι και τελικό εξάτμισης, έχει ανανεώσει τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα, προσέθεσε έναν νέο συμπλέκτη της Exedy και ξαναρύθμισε τις αναρτήσεις. Οι αλλαγές στην αναπνοή του μονοκύλινδρου (φίλτρο αέρα, εξάτμιση) έγιναν με γνώμονα τη συμμόρφωση στις αγωνιστικές προδιαγραφές τόσο της FIM όσο και της αμερικανικής ΑΜΑ, ενώ συνολικά στόχευση της Triumph με την ανανέωση αυτή είναι να κάνει τη μοτοσυκλέτα της ακόμη πιο ανταγωνιστική και ευπροσάρμοστη στα θέλω του αναβάτη της.

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 250 cc εξοπλίζεται με σφυρήλατα πιστόνια αλουμινίου König, βαλβίδες τιτανίου Del West, τα χιτώνιά του έχουν αντιτριβική επίστρωση DLC (Diamond-Like Coating), τροφοδοτείται από σώμα ψεκασμού 44mm Dell'Orto και υποστηρίζεται από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου Athena ECU που ελέγχει δύο χαρτογραφήσεις ανάφλεξης και προηγμένα συστήματα traction control και launch control. Μπορεί επίσης να συνδυαστεί με την προαιρετική MX Tune Pro app που επιτρέπει αρκετές ρυθμίσεις και διαγνωστικά μέσω smartphone.

Η μέγιστη ισχύς φτάνει στους 48 hp στις 13,500 rpm και οι νέες χαρτογραφήσεις υπόσχονται βελτιωμένη απόδοση και ακριβέστερη απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος λειτουργίας. Επιπλέον, ο νέος συμπλέκτης της Exedy δηλώνει ανθεκτικότερος και επιλέχθηκε για να προσφέρει ακριβή χειρισμό σε συνδυασμό με το πεντατάχυτο κιβώτιο και το σύστημα quickshifter που είναι ενεργό για τις αλλαγές από 2α ως 5η.

Στις αναρτήσεις η Triumph σκάλισε τις ρυθμίσεις τους για βελτιωμένη ακρίβεια και έλεγχο στο μέση της διαδρομής τους, αλλά και σταθερότερη συμπεριφορά στο στρίψιμο. Στο TF 250-X του 2026 έχουν γίνει ακόμη αρκετές μικροβελτιώσεις βγαλμένες από την πρώτη χρονιά αγωνιστικής εμπειρίας, όπως την τροποποιημένη βάση μπαταρίας για πιο εύκολη πρόσβαση ή το επανασχεδιασμένο ματάκι λαδιού στο καπάκι του κινητήρα για πιο καθαρή και ακριβή εικόνα της στάθμης του λιπαντικού.

Φυσικά η όλη ανανέωση ντύνεται σε νέα φορεσιά για το 2026, πάντα στον μαύρο χρωματισμό με γραφικά σε κίτρινο Triumph Performance Yellow.

Η Triumph συνοδεύει το νέο TF 250-X με μια σειρά βελτιωτικά αξεσουάρ που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

  • Ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου Akrapovic
  • Συσκευή hole shot XTrig
  • Συσκευή launch control Athena LC-GPA με μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων traction control και launch control και ενδεικτική λυχνία LED για τις στροφές κινητήρα
  • MX Tune Pro wi-fi με 10 επιπλέον χάρτες ανάφλεξης
  • Αντιολισθητική σέλα και κάλυμμα
  • Ανταλλακτικά πλαστικά κουστούμια.