Η οικογένεια των Dominar συνεχίζει στην Ινδία και την επόμενη χρονιά πάνω στη βάση που γνωρίζουμε και στην Ελλάδα, με μια γενναία δόση εκσυγχρονισμού που δεν φαίνεται με το μάτι. Η μεγάλη αλλαγή αφορά πρωτίστως στο μεγαλύτερο εκ των δύο, Dominar 400, όπου πλέον εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire και μαζί του έρχονται τέσσερεις λειτουργίες οδήγησης, αλλά και ρυθμιζόμενο σύστημα ABS.
Οι ride modes καθορίζουν την απόδοση του κινητήρα και τη συμπεριφορά του ABS και περιγράφονται από τη Bajaj ως εξής:
- Road: Ήπια επιτάχυνση, σταθερό ABS
- Rain: Περιορισμένη ισχύς, συντηρητικό ABS
- Sport: Κοφτερό γκάζι, μέγιστη δύναμη φρεναρίσματος
- Off-Road: έμφαση στη ροπή χαμηλά, ελεγχόμενο φρενάρισμα.
Επιπλέον η ανανέωση φέρνει νέο τιμόνι που υπόσχεται βελτιωμένη άνεση στις μεγάλες αποστάσεις και νέα οθόνη LCD που προέρχεται από το Pulsar 400 - μοντέλο που δεν εισάγεται στην Ελλάδα.
Κατά τα λοιπά δεν υπάρχουν διαφορές από τη μοτοσυκλέτα που γνωρίζουμε και στην Ελλάδα στην πιο πρόσφατη μορφή της από το 2023, με μονοκύλινδρο κινητήρα 373.3 cc με απόδοση 40 hp και 3.6 kgm για 193 υγρά κιλά, μέσω εξατάχυτου κιβωτίου και μονόδρομου συμπλέκτη με υποβοήθηση.
Το μικρότερο Dominar 250 επίσης δεν αλλάζει στα βασικά του χαρακτηριστικά ή στην εμφάνιση, ενώ δεν αποκτά ούτε ride-by-wire όπως το 400. Αναβαθμίζεται ωστόσο με το ίδιο ρυθμιζόμενο σύστημα ABS, το οποίο έχει τις ίδιες τέσσερεις επιλογές με το μεγαλύτερο μοντέλο. Προφανώς η βασική διαφορά εδώ είναι πως η κάθε mode επηρρεάζει αποκλειστικά το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων, ενώ η απόδοση του κινητήρα παραμένει απαράλλαχτη.
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος των 248.77 cc αποδίδει 27 hp και 2.4 kgm για 180 υγρά κιλά και επίσης εξοπλίζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση.
Δεν μας είναι γνωστό αν αυτές οι αναβαθμίσεις θα χαρακτηρίζουν τα ανάλογα ευρωπαϊκά μοντέλα του 2026, φαντάζει πάντως πάρα πολύ πιθανό.