Τον Μάιο του 2024 η Kove Moto είχε αποκαλύψει ένα νέο μοντέλο στη γκάμα supersport της, το 250RR που ήρθε δίπλα στο τετρακύλινδρο 450RR και τα δικύλινδρα 350RR και 321RR. Τώρα η λογική συνέχεια αποκαθίσταται με την παρουσίαση της γυμνής παραλλαγής 250R, ακολουθώντας το παράδειγμα όλων των άλλων εκδόσεων RR που διαθέτουν και ανάλογη γυμνή εναλλακτική - στην αγορά της Κίνας τουλάχιστον, γιατί στα μέρη μας δεν έχουν έρθει ακόμη.
Ο κινητήρας του 250R (και RR) είναι δικύλινδρος σε σειρά 249 cc τετραβάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή και υγρύψυκτος, με τη μέγιστη απόδοσή του να ανακοινώνεται ως 32.2 hp στις 11,000 rpm και 2.3 kgm στις 9,000 rpm, ωστόσο πιθανότατα δεν προέκυψε απευθείας από τους ομολόγους του των 321/350RR καθώς οι διαστάσεις των κυλίνδρων διαφέρουν τόσο στη διάμετρο όσο και στη διαδρομή των εμβόλων.
Με υγρό βάρος 153 κιλών (περιλαμβάνει 13 λίτρα καυσίμου), το 250R δηλώνει μέγιστη ταχύτητα 150 km/h, αναρτάται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm και ένα monoshock αμορτισέρ της Yuan και φρενάρει με ένα δίδυμο της Taisko που περιλαμβάνει δίσκο 320 mm με διπίστονη δαγκάνα και 220 mm πίσω με μονοπίστονη.
Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, η οποία λογικά θα διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη, δικάναλο ABS και traction control όπως και το 250RR.
Δείτε τις πρώτες πληροφορίες που έχει κοινοποιήσει η Kove στην κινέζικη ιστοσελίδα της: https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=175