Οι εταιρείες συνεχίζουν να την ψάχνουν με την ηλεκτροκίνηση και τις μοτοσυκλέτες, όσο και αν τα μαντάτα από την κατηγορία αυτή είναι... ανάμικτα, στην καλύτερη περίπτωση. Επόμενη στη σειρά επιδείξεων νέων concepts είναι η πασίγνωστη Skoda με το Slavia B Concept, όνομα που αναφέρεται σε μια μοτοσυκλέτα του 1899. Η "αυθεντική" Slavia B Concept κυκλοφόρησε από την πρόγονο της Skoda, Lauren & Klement, και η οποία το 1901 αποτέλεσε ένα από τα πρώτα οχήματα με λογότυπο Skoda που συμμετείχε σε αγώνες.
Η Slavia B, με μονοκύλινδρο κινητήρα που απέδιδε μόλις 1.5 hp και πετύχαινε μέγιστη ταχύτητα 40 km/h πριν από 125 χρόνια, συμμετείχε στον αγώνα μεταξύ Παρισιού και Βερολίνου, έναν από τους σκληρότερους της εποχής, και ήταν η μόνη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της που τερμάτισε με τον Narcis Podsednícek στη σέλα της.
Το σύγχρονο πρωτότυπο Slavia B Concept είναι δημιούργημα του κορυφαίου σχεδιαστή της μάρκας, Romain Bucaille. Αν και προς το παρόν μιλάμε για την επίδειξη ενός "πρωτοπλάσματος", η μοτοσυκλέτα θα έχει τη μπαταρία τοποθετημένη χαμηλά και τον ηλεκτροκινητήρα στο κέντρο, μεταδίδοντας στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Εδώ βλέπουμε μία ξεκάθαρα φουτουριστική μορφή, αλλά με νύξεις στο παρελθόν όπως την σέλα σε καφέ χρώμα, την ενσωματωμένη... τσάντα, σε ειδική φωλιά στο αριστερό μέρος της μοτοσυκλέτας, όπως και το καφέ χρώμα του ιμάντα κίνησης.
Ο Bucaille, φωτογραφημένος παραπάνω με μια αυθεντική Slavia B, εξήγησε ο σκεπτικό του: "Ήταν μία πολύ οργανική διαδικασία. Ξεκίνησα από σχέδια με μολύβι αναζητώντας τις κατάλληλες αναλογίες. Είχε περάσει λίγος καιρός από τότε που σχεδίασα τελευταία φορά μοτοσυκλέτα και ήταν σχεδόν θεραπευτικό. Το να σχεδιάζεις στο χαρτί σε αφήνει να αυτοσχεδιάζεις και να εξερευνείς χωρίς ψηφιακά όρια. Ήθελα μία μοτοσυκλέτα που να έχει ψυχή και όχι μόνο τεχνολογία."
Τώρα, θα δούμε αυτή την μοτοσυκλέτα σε παραγωγή ή/και την Skoda να μπαίνει στο παιχνίδι τις δίτροχης ηλεκτροκίνησης; Άμεσα, δύσκολο. Σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο... ποτέ μη λες ποτέ.