[Δελτίο Τύπου]
Στην καρδιά της RIEJU η καινοτομία δε σταματά ποτέ. Η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης εργάζεται ακούραστα για να επαναπροσδιορίσει τα όρια απόδοσης. Το νέο RIEJU MR 300i MY26 είναι το αποτέλεσμα μιας εμμονής για καινοτομία και απόδοση. Αναπτύχθηκε με την πιο προηγμένη μηχανική και δοκιμάστηκε στις πιο απαιτητικές πίστες του κόσμου, αυτό το μηχάνημα ξεσπά στην αγορά ως ένα νέο σημείο αναφοράς στο Hard Off-Road.
Κάθε χιλιόμετρο που διανύεται με το MR 300i MY26 είναι μια επίδειξη ισχύος, ελέγχου και ακρίβειας. Η σύγχρονη μηχανική του, που αναπτύχθηκε και ρυθμίστηκε από τους μηχανικούς μας και επικυρώθηκε στο απαιτητικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperEnduro, το καθιστά ένα αδάμαστο θηρίο ικανό να προκαλέσει κάθε έδαφος.
Το νέο MR PRO 300i φέρει τον πιο προηγμένο κινητήρα της κατηγορίας του: έναν 2χρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 300cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην Ισπανία. Αυτός ο πρωτοποριακός κινητήρας ανεβάζει την απόδοση του μοντέλου PRO σε εξαιρετικά επίπεδα, προσφέροντας ακριβή και δυνατή απόδοση ισχύος σε οποιοδήποτε εύρος, χάρη στο καινοτόμο σύστημα TFI (Throttle body Fuel Injection).
Ένας προηγμένος μηχανισμός με δύο ειδικά και διαφοροποιημένα μπεκ Bosch, ικανός να προσφέρει στον χρήστη τα πλεονεκτήματα οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας με ψεκασμό καυσίμου - περιορισμένη κατανάλωση, καλή απόδοση και σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 - χωρίς να θυσιάζεται η άμεση απόκριση του κινητήρα και η αίσθηση του γκαζιού τόσο χαρακτηριστική των μοντέλων με καρμπυρατέρ. Ένας συνδυασμός τεχνολογίας και παράδοσης που θα επιτρέψει στους θαυμαστές των δίχρονων να ξαναζήσουν τις αισθήσεις και τις επιδόσεις του παρελθόντος, χωρίς να θυσιάσουν τις καινοτομίες και την αποτελεσματικότητα των πιο σύγχρονων κινητήρων.
Μια καινοτόμος διαμόρφωση, με διαφοροποιημένες λειτουργίες οδήγησης "Race", "Forest" και "Wet", που ταιριάζει σε διαφορετικά εδάφη και στυλ οδήγησης για να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε καμπύλη ισχύος του κινητήρα και να βελτιώσετε την απόδοσή του σε όλες τις στροφές κινητήρα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το νέο MR PRO έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την άνεση και τον έλεγχο χάρη στην προσθήκη ενός καινοτόμου συμπλέκτη διαφράγματος, που αντικαθιστά το παραδοσιακό σύστημα σπειροειδών ελατηρίων της προηγούμενης έκδοσης και παρέχει μεγαλύτερη ευαισθησία στις αλλαγές ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας πολύ πιο ομαλές και ακριβέστερες μεταβάσεις. Αυτή η πρόοδος όχι μόνο βελτιώνει την οδηγική ρευστότητα, αλλά και ανεβάζει την οδηγική εμπειρία σε άλλη διάσταση.
Επιπλέον, ο κινητήρας ενσωματώνει έναν αντίθετα περιστρεφόμενο αντικραδασμικό άξονα που μειώνει σημαντικά τους κραδασμούς, παρέχοντας επιπλέον σταθερότητα και εμπιστοσύνη σε πιο τεχνικά και πολύπλοκα μονοπάτια.
Το σύγχρονο πακέτο ολοκληρώνεται από την ηλεκτρονική βαλβίδα εξαγωγής, η οποία διαχειρίζεται αυτόματα το άνοιγμά της ανάλογα με τις στροφές και τη θέση του γκαζιού για να προσφέρει άμεση και σταθερή απόδοση ανά πάσα στιγμή.
Όσον αφορά το πλαίσιο, το MR 300i MY26 διατηρεί την ουσία του προκατόχου του: ένα κεντρικό πλαίσιο από χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου με υποπλαίσιο αλουμινίου. Μια συμπαγής, ισχυρή και ελαφριά κατασκευή που εγγυάται εξαιρετική αντοχή σε ακραίες συνθήκες.
Ομοίως, στο τμήμα της ανάρτησης, η RIEJU επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για αριστεία εξοπλίζοντας τον μπροστινό άξονα με ανεστραμμένο πιρούνι 48 mm KYB με σύστημα AOS (Air-Oil Separated) και κλειστό φυσίγγιο, που εγγυάται εξαιρετική απόδοση στην απορρόφηση κραδασμών. Τέλος, στο πίσω μέρος, ενσωματώνει ένα μονοσόκ KYB που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, επαναφορά και διαφοροποιημένη συμπίεση υψηλής και χαμηλής ταχύτητας, σχεδιασμένο να εγγυάται βέλτιστη πρόσφυση σε οποιαδήποτε επιφάνεια.
Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο MR PRO 300i MY26 είναι μία συμπαγής και πολύ ευέλικτη μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακή ακτίνα στροφής, με μόλις 102,6 και 103,5 κιλά ξηρού βάρους αντίστοιχα για τις εκδόσεις RACING και PRO (χωρίς αξεσουάρ). Είναι καθαρή διασκέδαση για αναβάτες που έχουν το ταλέντο -και τις ικανότητες- να ωθήσουν τον κινητήρα του στα άκρα. Επιπλέον, το ρεζερβουάρ καυσίμου των 9,8 λίτρων, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του αποδοτικού κινητήρα TFI, σας προσφέρει άφθονη αυτονομία για να απολαύσετε το Enduro χωρίς όρια.
Και τέλος, ο εξοπλισμός. Από την έκδοση RACING, το MR300i MY26 προσφέρει εξοπλισμό που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των αναβατών που αναζητούν μια πραγματική μοτοσυκλέτα Enduro. Περιλαμβάνει μαύρες ανοδιωμένες ζάντες αλουμινίου Excel με ελαστικά Mitas Terraforece, τιμόνι και λαβές Neken, προστατευτικό κάρτερ, σύστημα εξάτμισης RIEJU Power Racing της Oxa, συγκράτηση αλυσίδας X-Ring και μπαταρία λιθίου.
Η έκδοση PRO, προσθέτει σε όλα τα παραπάνω μια σειρά από premium χαρακτηριστικά, όπως: Πιρούνι με Μαύρο ανοδιωμένο DLC Antifriction Treatment, Renthal Fatbar τιμόνι με μεταβλητή διάμετρο που προσφέρει πιο ευέλικτη αίσθηση στο τιμόνι και παρέχει εξαιρετικό χειρισμό, λαβές Renthal, προστατευτικά χειρολαβών Polisport Bullit, X-Trig Rocs - όχι μόνο κόκκινα καθίσματα, αλλά και κόκκινα καθίσματα. δίνουν επίσης στη μοτοσυκλέτα μια ξεχωριστή εμφάνιση, ένα δίχρωμο αντιολισθητικό κάθισμα και ζάντες Excel εξοπλισμένες με ελαστικά Michelin Enduro Medium, που προσφέρουν την καλύτερη πρόσφυση σε όλα τα εδάφη, καθώς και τον ηλεκτρικό ανεμιστήρα ψύξης για όσους οδηγούν στο όριο.
Ελαφρύ, ισχυρό και κατασκευασμένο για να κυριαρχεί, το MR 300i MY26. Με λίγα λόγια, η ουσία του Hard Enduro στα καλύτερά της.