Η Stark Future γράφει ιστορία με τα οικονομικά της αποτελέσματα


Η Stark κοινοποίησε τις επιδόσεις της κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και τα νούμερα δείχνουν πως είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον πλανήτη.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 18/7/2025

Τον περασμένο Μάιο η Stark Future είχε ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, στοιχεία που αποκάλυψαν πως κατάφερε να φτάσει σε κερδοφορία μετά από μόλις έξι χρόνια ζωής και ουσιαστικά έχοντας μόλις δύο χρόνια στις αγορές με την πρώτη της μοτοσυκλέτα, τη motocross Varg.

Αυτή η ιστορία επιτυχίας ωστόσο έχει και συνέχεια, καθώς τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου (Q2) είναι ακόμη καλύτερα με τη Stark ν' ανακοινώνει τζίρο 47 εκατομμυρίων ευρώ (18.3 στο Q1) και κέρδη 4.5 εκατομμυρίων (2.8 στο Q1).

Αυτά τη χρίσουν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον κόσμο, ξεπερνώντας όλους τους ανταγωνιστές της σε κάθε δυνατό επίπεδο, από τον όγκο πωλήσεων ως τα έσοδα.

"Αυτή η οικονομική επιτυχία επιβεβαιώνει πως οι πελάτες μας εκτιμούν τη σκληρή δουλειά που κάνουμε κάθε μέρα," είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stark, Anton Wass. "Πολύ γρήγορα χτίσαμε τη θέση μας ως μια ανταγωνιστική παγκόσμια αλυσίδα, ενώ επίσης κατασκευάσαμε ένα νέο εργοστάσιο 20,000 τετραγωνικών μέτρων κορυφαίας τεχνολογίας για την κατασκευή μπαταριών και οχημάτων."

Η Stark αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική, Ασία και Αυστραλία. Έχτισε δε τα σπουδαία της αποτελέσματα ουσιαστικά πάνω σε μια μόνο μοτοσυκλέτα, τη Varg, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η διάθεση του δεύτερου μοντέλου της, της enduro παραλλαγής Varg EΧ (εικονίζεται πάνω), ενώ αναμένεται σύντομα να ξεκινήσουν οι πωλήσεις και ενός τρίτου Supermoto μοντέλου.

"Η Tesla χρειάστηκε 14 χρόνια για να γίνει κερδοφόρα. Εμείς το κάναμε σε έξι και είμαστε μόλις στην αρχή," συμπληρώνει ο κύριος Wass.

Την ώρα που ο κόσμος των ηλεκτρικών δικύκλων αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και πολλοί κατασκευαστές είτε έχουν ήδη κλείσει (Energica, Fuell, Cake και αρκετοί άλλοι) ή βρίσκονται αντιμέτωποι με οικονομικό αδιέξοδο, η Stark δείχνει πως υπάρχει δρόμος προς την επιτυχία ακόμη και για εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση.