Χρυσάφι στα πόδια ή, σωστότερα, στους... τροχούς αυτής της περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτας, που προστατεύτηκε σαν το Άγιο Δισκοπότηρο επί χρόνια στην κούτα της, ώστε να μπορεί να πωλείται σε τιμή «κοσμήματος» και όχι απλώς χρυσού...
Η Honda RC45 ήταν ο διάδοχος της θρυλικής RC30, με το βλέμμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes, την δεκαετία του 1990. Πρόκειται για μία από τις σπανιότερες μοτοσυκλέτες της Honda, με πηγές να συμφωνούν στα 1.272 κομμάτια περίπου, λιγότερο από μισές σε σύγκριση με την επίσης σπάνια και συλλεκτική RC30. Και ένα παράδειγμα σε εξαιρετική κατάσταση βρίσκεται σε δημοπρασία, στην ιστοσελίδα Iconic Motorbikes.
Η μοτοσυκλέτα, σύμφωνα με την καταχώρηση της δημοπρασίας, έχει μόνο 132 μίλια στο κοντέρ -δηλαδή 212 χιλιόμετρα!- και, όπως λέει η ιστορία της, βρισκόταν αποθηκευμένη στο κουτί της για πολλά πολλά χρόνια. Μετά τον θάνατο του αρχικού ιδιοκτήτη της, οι γιοι του χρησιμοποίησαν τη μοτοσυκλέτα όσο πρόλαβαν, μέχρι τη στιγμή που έμαθαν πόσο ειδική περίπτωση αποτελεί και την προετοίμασαν για αποθήκευση μακράς διαρκείας. Από τότε, η μοτοσυκλέτα δεν έχει οδηγηθεί ξανά. Ο τωρινός ιδιοκτήτης της, την αγόρασε το 2012 από την Apex Mototech.
Ειδικά για την εποχή του (αλλά και για σήμερα, σε ένα βαθμό!), το Honda RC45 ήταν ένα κόσμημα της μηχανολογίας, φέροντας φυσικά V4 κινητήρα με κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια – η καλύτερη, αλλά και ακριβότερη λύση με σαφείς αγωνιστικές καταβολές. Τα υλικά στο εσωτερικό του κινητήρα ήταν κορυφαίας τεχνολογίας, με κεραμικά, γραφίτη και τιτάνιο, ενώ ο κινητήρας χρησιμοποιούσε και ψεκασμό καυσίμου. Εννοείται ότι η μοτοσυκλέτα έκανε εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, στο πλαίσιο και στο μονόμπρατσο ψαλίδι της, ενώ για την εμφάνιση της δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα -οι εικόνες μιλούν από μόνες τους.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, η μοτοσυκλέτα θα αποδειχθεί όντως... χρυσωρυχείο, καθώς προσφορές είχαν ξεπεράσει τα 80.000 δολάρια πριν τελειώσει η δημοπρασία.
Δείτε την εδώ: iconicmotorbikeauctions.com/auction/1994-honda-rc45-with-132-miles