Μόλις δύο εβδομάδες, όμως, διήρκεσαν αυτές οι συζητήσεις. Ήταν αναμενόμενο ότι αργά ή γρήγορα ο Verstappen θα επέστρεφε στα… συνηθισμένα. Κι αποδείχθηκε στην πράξη ότι εν τέλει ήταν… γρήγορη αυτή η ολική επαναφορά του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ο οποίος ήταν απόλυτος κυρίαρχος το διήμερο του αγώνα στην Ιαπωνία.
Διήμερο κι όχι τριήμερο, καθώς ο Ολλανδός απλά έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να διαχειρίζεται εξαιρετικά τις καταστάσεις που δημιουργούνται και να παίρνει από κάθε αγώνα το μέγιστο. Όπως έκανε και στη Σουζούκα. Με τον καιρό την Παρασκευή να κάνει τα… τερτίπια του, απλά διαχειρίστηκε την κατάσταση κι όταν έφτασε η καθοριστική στιγμή πάτησε το πόδι στο πεντάλ του γκαζιού, κατακτώντας ακόμα μία pole και ακόμα μία νίκη.
Για τη Red Bull ήταν μια ξεκάθαρη «απάντηση» προς οποιονδήποτε… διανοήθηκε να αμφισβητήσει την παντοκρατορία της. Ίσως, όμως, το μεγαλύτερο κέρδος για την αυστριακή ομάδα να είναι ο κάπως πιο ανταγωνιστικός Sergio Perez, ο οποίος λες και παρασύρθηκε από τον ρυθμό του teammate του και επί της ουσίας «καθάρισε» εύκολα το «1-2» για την ομάδα του.
Μπορεί, όμως, κανείς να είναι ευχαριστημένος με την τρίτη και την τέταρτη θέση; Όχι, αν σταθεί καθαυτό στο αποτέλεσμα. Όμως σίγουρα ναι, αν δει το… δάσος κι όχι το δέντρο. Η Ferrari δεν ήταν ο πρωταγωνιστής στη Suzuka. Εντούτοις, απέναντι στην καλύτερη Red Bull του 2024, η Ferrari δεν έχασε τον προσανατολισμό της. Η διαφορά των 20 δευτερολέπτων του τρίτο Sainz σήμαινε μια θυσία τεσσάρων δεκάτων ανά γύρο, που δεν είναι λίγα. Όμως δεν υπήρξε κατάρρευση. Αντίθετα, οι SF-24 επιτέθηκαν, έδειξαν με τον Leclerc ότι ξεπέρασαν πλήρως τις δυσκολίες των προηγούμενων ετών, όταν τα ελαστικά κατέρρεαν σε συνθήκες αγώνα. Τόσο ο Sainz όσο και ο Leclerc τα έδωσαν όλα καλά και δεν υπήρχε καν ο ενθουσιασμός της μονομαχίας μεταξύ των δύο, γιατί όταν 7 γύρους πριν το τέλος ο Sainz έπεσε τον Leclerc, ο Μονεγάσκος υποχώρησε, γνωρίζοντας ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αντίστασης θα ήταν μάταιη.
Δεν υπήρξε άμεση αντιπαράθεση με τη Red Bull, η οποία εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ μακριά, αλλά το ιαπωνικό grand prix ήταν ακόμα μία απόδειξη ότι υπάρχει πραγματική ελπίδα ότι από εδώ και πέρα η Ferrari μπορεί να κερδίσει και άλλους αγώνες, έστω και αν στη μάχη για τον τίτλο πρέπει να είναι κανείς πολύ ρεαλιστής και θα πρέπει να περιμένει περισσότερο χρόνο.
Το καλό είναι ότι η Ferrari έχει αποτινάξει από πάνω της τον… μπαμπούλα της McLaren που δεν είναι τόσο δυνατή στον αγώνα όσο ήταν στις κατατακτήριες, ενώ η Mercedes δείχνει πως χάνει την επαφή της με τις πρώτες θέσεις, με τους πιλότους της να τερματίζουν στην 7η και στην 9η θέση.
Σε κάθε περίπτωση, η Ιαπωνία μπορεί να μην μας έκανε σοφότερους, όμως ήταν μια σαφής ένδειξη ότι φέτος το Πρωτάθλημα θα έχει ενδιαφέρον και σε καμία περίπτωση δεν θα εξελιχθεί στη… νερόβραστη σούπα των τελευταίων δύο ετών.
Φωτό: Pirelli