Τα πράγματα είναι απλά. Σε ένα Πρωτάθλημα που φαίνεται ότι έχει κριθεί πριν καν ξεκινήσει, με ένα grande φαβορί για τον τίτλο, ήρθε αυτός ο καταπληκτικός 18άχρονος πιτσιρικάς για να μας κάνει να σκεφτούμε πολλά.
Επί της ουσίας το ερώτημα είναι ένα: ποιος είναι εν τέλει ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας; Ο νικητής –για 19η φορά στους πιο πρόσφατους 20 αγώνες- Max Vestappen; Ή ο Bearman, ο οποίος δίχως καλά-καλά να ξέρει πώς δουλεύουν οι διακόπτες στο τιμόνι της SF24, έκανε όλον τον κόσμο να τον… χαζεύει;
Αν το καλοσκεφτούμε, ο 18άχρονος Βρετανός πήρε ένα… δανεικό μονοθέσιο και υπό το βλέμμα του… ιδιοκτήτη του, Carlos Sainz –μα, κι αυτός ο… αθεόφοβος, πήγε στην πίστα λίγες ώρες μετά από την εγχείριση σκωληκοειδούς απόφυσης στην οποία υπεβλήθη…- κατάφερε να τερματίσει έβδομος και να πάρει τους πρώτους βαθμούς του στη Formula 1. Ένα παιδί που έκανε το ντεμπούτο του εντελώς ξαφνικά, έγινε ο τρίτος νεότερος σε ηλικία πιλότος που αγωνίστηκε ποτέ σε grand prix και παρότι γνωρίζει πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρει άλλη ευκαιρία στη Ferrari, τα έδωσε όλα και δικαίωσε όλους όσοι πίστεψαν στο ταλέντο του.
Μέχρι πριν από δύο ημέρες σχεδόν κανένας δεν παρατηρούσε την παρουσία του στα πάντοκ. Το Σάββατο ξαφνικά βρέθηκε ανάμεσα στους κορυφαίους 20 πιλότους του πλανήτη και φάνηκε σαν να βρισκόταν πάντα εκεί. Τόσο θετική ήταν η προσέγγισή του, γρήγορη και ταυτόχρονα μετρημένη, ακόμα και επιθετική όταν προσπάθησε να επιτεθεί τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα.
Πόσο ενθουσιασμένος, άραγε, πρέπει να ήταν ο Mattia Binotto , ο οποίος πάντα τον υποστήριζε και ονειρευόταν να τον συμπεριλάβει στην F1 το 2025 ή το 2026; Η ζωή είναι παράξενη. Η Ferrari μόλις υπέγραψε τον Χάμιλτον που θα είναι 42 ετών το 2025, αλλά λίγες εβδομάδες αργότερα ανακαλύπτει ότι έχει έναν πρωταθλητή στην «αγκαλιά» της. Ένα παιδί μόλις 18 ετών!
Κατά κάποιο τρόπο, η εκπληκτική παρουσία του Bearman επισκίασε τη μεγαλειώδη απόδοση της Ferrari, παρόλο που η κυρίαρχη ομάδα ήταν για άλλη μια φορά μια Red Bull. Η «σκουντερία» έκανε τον δικό της αγώνα, μακριά από τους πρωτοπόρους και με μεγάλη διαφορά από τους διώκτες της, αλλά οι χρόνοι ήταν αυτοί που μέτρησαν. Και με τη σκληρή γόμα της Pirelli ο Leclerc κατάφερε να έχει εξαιρετικό γυρολόγιο. Φυσικά στο Μαρανέλο γνωρίζουν πολύ καλά πως έχουν δρόμο να διαβούν. Η επιστροφή στην κορυφή δεν θα είναι εύκολη, αλλά επιτέλους υπάρχει ένα σημάδι αντίδρασης, μια προσπάθεια εξιλέωσης μετά από ένα λήθαργο μακράς διάρκειας, χάρη σε ένα μονοθέσιο που δεν φθείρει τα ελαστικά και επιτρέπει στους Ιταλούς να αισιοδοξούν.
«Είναι όλα πολύ ενθαρρυντικά» δήλωσε εμφατικά ο John Elkann. Τώρα το πρόβλημα θα είναι η εξισορρόπηση του αεροδυναμικού φορτίου με βάση τις διαφορετικές συνθήκες του εκάστοτε αγώνα. Σε κάθε περίπτωση ο Leclerc θα προτιμούσε μια ταχύτερη SF24 στην ευθεία, αλλά γνώριζε ότι η θυσία της ταχύτητας θα του επέτρεπε να έχει σταθερό ρυθμό μέχρι το τέλος.