Είναι γεγονός πως η κίνηση της Citroen να εξασφαλίσει με συμβόλαιο τον Ogier από το 2019, αποδεικνύει ότι οι όποιες σκέψεις έγιναν από τους Γάλλους για «περιορισμό» (sic) της παρουσίας τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, είτε εγκαταλείφθηκαν νωρίς, είτε δεν είχαν απολύτως καμία ουσιαστική βάση.
Η Citroen κάνει το colpo grosso, εντάσσοντας στο δυναμικό της τον κορυφαίο εν ενεργεία οδηγό του WRC, μιας και από την ημέρα που ο «κοντός» του σπορ, ο Sebastien Loeb, αποφάσισε να αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για να επικεντρωθεί σε άλλες μορφές αγώνων, ο Ogier είχε το… μονοπώλιο!
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την προοπτική να αναλάβω αυτή τη νέα πρόκληση με την Citroën. Στην πραγματικότητα, δεν μπορώ να περιμένω, ειδικά όσο συλλογίζομαι ότι αυτή είναι η Ομάδα που μου έδωσε την πρώτη ευκαιρία να αγωνιστώ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρέασαν την απόφασή μου. Μου αρέσει η ιδέα του να δουλέψω ξανά με ανθρώπους με τους οποίους η συνεργασία μας πήγε καλά και είμαι ενθουσιασμένος με την ιδέα της πρόκλησης να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής με έναν τρίτο, διαφορετικό κατασκευαστή. Παρόλο που δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο, είμαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο έχει μεγάλες δυνατότητες και έχω πίστη στους ανθρώπους στο Satory» ήταν τα πρώτα λόγια του Γάλλου. Ωστόσο θα πρέπει να κάνει ακόμα λίγη υπομονή, καθώς το φετινό πρωτάθλημα ακόμα δεν έχει κριθεί. Και μπορεί ο Ogier να είναι τρίτος τούτη τη στιγμή, εντούτοις με τα όσα έχουμε δει να συμβαίνουν φέτος στο WRC, δεν αποκλείεται στο τέλος να χαμογελάσει αυτός!
Ο Ogier, πάντως, έχει μπροστά του μια μεγάλη πρόκληση. Διότι αν καταφέρει να πανηγυρίσει την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος και με τη Citroen, τότε θα γίνει ο πρώτος οδηγός στο WRC που θα έχει στεφθεί Πρωταθλητής οδηγώντας για λογαριασμό τριών διαφορετικών ομάδων, έπειτα από τον Juha Kankunnen, ο οποίος είχε πανηγυρίσει το 1986 με την Peugeot και το 205 T16, το 1987 και το 1991 με τη Lancia και την Delta HF και το 1993 με την Toyota και την Celica Turbo.