Τζακ Ποτ!


Αν πριν την εκκίνηση του grand prix του Μπαχρέιν μου είχε ζητήσει κάποιος να πόνταρα έστω κι ένα ευρώ στη δεκάδα που πήρε τους βαθμούς στον αγώνα, μάλλον θα θεωρούσα πως πρόκειται για… παράνοια! Κι αν για κάποιες από τις θέσεις αυτής της δεκάδας λίγο-πολύ θα μπορούσε κανείς να κάνει τη… μαντεψιά, υπήρξαν άλλες που ούτε κατά διάνοια δεν θα μπορούσε να τις προβλέψει ούτε ο πιο φανατικός του σπορ.

Ο Pierre Gasly στην τέταρτη θέση, στο καλύτερο αποτέλεσμα της μικρής καριέρας του στη Formula 1, με μια μικρομεσαία ομάδα όπως η Toro Rosso και μάλιστα με κινητήρα από τη Honda που τόσο πολύ την πυροβόλησαν την περασμένη τριετία όσοι εμπλέκονται με το σπορ; Διπλή βαθμολόγηση για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα για τη McLaren, η οποία είχε να δει κάτι ανάλογο να συμβαίνει από το 20-14 και την τελευταία χρονιά συνεργασίας της με τη Mercedes, όταν είχαν τερματίσει στους βαθμούς οι Kevin Magnussen και Jenson Button σε Μεγάλη Βρετανία και Γερμανία;

Στους βαθμούς μία Sauber στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, όταν πέρυσι η ελβετική ομάδα κατάφερε να πάρει πόντους με τον Pascal Wehrlein μόνο στην Ισπανία και στο Ααζερμπαϊτζάν; Και μάλιστα με τον Marcus Ericsson, ο οποίος είχε να μπει στη δεκάδα από το 2015 και τον αγώνα της Μόντσα!

Η… τρέλα, όμως, ήταν κι αλλού. Ήταν στην επική μονομαχία Vettel – Bottas στους τελευταίους γύρους, με νικητή τον Γερμανό, ο οποίος για πρώτη φορά ανέβηκε σε αγώνες back to back στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου όσο οδηγεί για λογαριασμό της Ferrari!

Ήταν στο ότι για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Hamilton είχε προβλήματα, αυτή τη φορά και με το κιβώτιο του πριν τον αγώνα, αλλά και με την ενδοεπικοινωνία κατά τη διάρκεια αυτού. Πάει πολύς καιρός από τότε που είδαμε τόσα προβλήματα μαζεμένα στη Mercedes.

Ήταν στο… ερασιτεχνικό συμβάν στα πιτ της Ferrari στη δεύτερη αλλαγή ελαστικών του Raikkonen. Ούτε σε ομάδα του… GP3 δεν θα άφηναν τον πιλότο να φύγει από τα πιτ ενώ δεν είχε καν αφαιρεθεί ο χρησιμοποιημένος τροχός. Και μάλιστα με συνέπεια τον σοβαρό τραυματισμό του μηχανικού του, μιας και το μονοθέσιο πάτησε τον άτυχο Francesco και του προκάλεσε κάταγμα κνήμης-περόνης.

Ήταν στο ότι η συνήθως εξαιρετική στη στρατηγική Mercedes, δεν μπορούσε να «διαβάσει» τη σκέψη των «κόκκινων». Ή, αν θέλετε, έπειτα από πολύ καιρό δείχνει να δουλεύει σωστά ο συγκεκριμένος τομέας στη Ferrari. Και στο Μπαχρέιν, όπως στη Μελβούρνη, η Mercedes ακολουθούσε τη «scuderia», σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

Ήταν πως η περυσινή «ευχάριστη έκπληξη» Force India λίγο έλειψε να μην έκανε… σεφτέ ούτε και στο Μπαχρέιν! Κι ότι «έσπασε το ρόδι» με τον Ocon στο φινάλε.

Ήταν πως στη Haas τα πάνε περίφημα όταν δεν… διαλύονται τα μονοθέσιά τους! Ειδικά αυτός ο Grosjean θα πρέπει να μάζευε κομμάτια του μονοθεσίου του απ’ όλη την πίστα μετά τον αγώνα!

Ήταν πως η Williams πλέον είναι με διαφορά η χειρότερη ομάδα του Πρωταθλήματος από πλευράς αποτελεσμάτων. Εμ, όταν μια ομάδα κοιτάζει μόνο τα χρήματα κι όχι το επίπεδο των πιλότων της, αυτά συμβαίνουν.

Ήταν, τέλος, η εικόνα… Haas της Red Bull με διπλή εγκατάλειψη μέσα σε έναν γύρο. Προφανώς δεν ήταν στο… σενάριο της αυστριακής ομάδας να αρχίσουν το πακετάρισμα για την Κίνα πριν καν συμπληρωθούν τρεις γύροι στον αγώνα του Μπαχρέιν, όμως συνέβη…

 

Grand Prix Bahrain – Αποτελέσματα αγώνα

1. Sebastian Vettel

Ferrari

 

2. Valtteri Bottas

Mercedes

+0.699

3. Lewis Hamilton

Mercedes

+6.512

4. Pierre Gasly

Honda

+1':02.234

5. Kevin Magnussen

Haas

+1':15.046

6. Nico Hulkenberg

Renault

+1':39.024

7. Fernando Alonso

McLaren

+1 γύρος

8. Stoffel Vandoorne

McLaren

+1 γύρος

9. Marcus Ericsson

Sauber

+1 γύρος

10. Esteban Ocon

Force India

+1 γύρος

11. Carlos Sainz Jr.

Renault

+1 γύρος

12. Sergio Perez

Force India

+1 γύρος

13. Brendon Hartley

Toro Rosso

+1 γύρος

14. Charles Leclerc

Sauber

+1 γύρος

15. Romain Grosjean

Haas

+1 γύρος

16. Lance Stroll

Williams

+1 γύρος

17. Sergey Sirotkin

Williams

+1 γύρος

Εγκατέλειψαν

Kimi Raikkonen

Ferrari

Max Verstappen

Red Bull

Daniel Ricciardo

Red Bull