Στην πράξη, για δεύτερη σερί χρονιά η Martini είναι αυτή που «με τον παρά της» αποφασίζει για το οδηγικό δίδυμο της Williams. Πέρυσι δεν ήθελε τον Wehrlein, μολονότι ο Γερμανός είχε συμφωνήσει, καθώς θεωρούσαν οι άνθρωποί της πως δύο νεαροί σε ηλικία πιλότοι σε μια ομάδα που έχει βασικό χορηγό εταιρία παρασκευής αλκοολούχου ποτού, ήταν κάτι που δεν θα «χτυπούσε» καλά.
Φέτος η Martini «αποφάσισε» υπέρ του Sirotkin, μιας και ξεκαθάρισε στην Williams πως επιθυμεί έναν Ρώσο πιλότο στην ομάδα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητές της και το εμπορικό «άνοιγμα» που θέλει να κάνει στη ρωσική αγορά. Κι από τη στιγμή που ο σαφώς πιο έμπειρος αλλά και… ζημιάρης Daniil Kvyat δεν ήταν πλέον διαθέσιμος, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο πιλότου εξέλιξης της Ferrari, ο Sirotkin ήταν… μονόδρομος.
Το ερώτημα που αυτονόητα τίθεται είναι εάν η Williams θα μπορέσει να σταθεί με αξιοπρέπεια στο Πρωτάθλημα του 2018, βασιζόμενη στον Stroll που πέρυσι έδειξε κάποια καλά στοιχεία όμως απείχε παρασάγγας αγωνιστικά από τον Felipe Massa, και τον Sirotkin που είναι rookie, άπειρος και με ελάχιστες επιτυχίες στην καριέρα του, έστω και σε πρωταθλήματα υποδομής.
Τις απαντήσεις θα κληθούν να τις δώσουν ο Καναδός και ο Ρώσος στις 21 πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2018. «Κοντή γιορτή», λοιπόν, μιας και σε κάτι περισσότερο από δύο μήνες οι μάσκες θα πέσουν και θα φανεί εάν η Williams θα δικαιωθεί από την απόφαση της (Martini) για την επιλογή του συγκεκριμένου διδύμου οδηγών, αλλά και του Robert Kubica, ως οδηγού εξέλιξης της ομάδας, με αυξημένες αρμοδιότητες στον προσομοιωτή…