Η Ford παρουσίασε επίσημα το νέο Puma Gen-E επί ελληνικού εδάφους και το Car and Driver βρέθηκε στην εκδήλωση, γνωρίζοντας από κοντά την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του κορυφαίου σε πωλήσεις B-SUV.
Πρόκειται για το μοντέλο της ελληνικής αγοράς με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του, με συνολική χωρητικότητα 566 L χάρη στην ευφυή διαρρύθμιση με frunk, που προσφέρει επιπλέον 43 L αποθηκευτικού χώρου και το πλέον διάσημο «Gigabox», που καλύπτει τα υπόλοιπα 523 L. Αυτό σημαίνει ότι, είτε πρόκειται για τα καθημερινά ψώνια είτε για ένα ταξίδι εκτός πόλης, ο χώρος δεν θα αποτελέσει πρόβλημα.
Ενδεικτικά, δείτε πώς συγκρίνεται το Ford Puma Gen-E σε σχέση με τους κυριότερους «αντιπάλους» του στην κατηγορία των B-SUV στην Ελλάδα, αναφορικά με τον αποθηκευτικό χώρο:
Θέση | Μοντέλο | Χωρητικότητα πορτπαγκάζ (L) | Χωρητικότητα frunk (L) | Συνολικός χώρος αποσκευών (L) |
1 | Ford Puma Gen-E | 523 | 43 | 566 |
2 | Hyundai Kona EV | 466 | 27 | 493 |
3 | Kia EV3 | 460 | 25 | 485 |
4 | Peugeot 2008 EV | 405 | - | 405 |
5 | BYD ATTO 2 | 400 | - | 400 |
6 | Jeep Avenger EV | 355 | - | 355 |
7 | Volvo EX30 | 318 | 71 | 389 |
8 | Opel Mokka EV | 310 | - | 310 |
9 | Citroen e-C3 | 310 | - | 310 |
10 | Mini Aceman | 300 | - | 300 |
Εκτός από τον κορυφαίο αποθηκευτικό χώρο, το Ford Puma Gen-E προσφέρει επίσης τον ταχύτερο χρόνο φόρτισης από 10 εως 80% στην κατηγορία του σε μόλις 23,2 λεπτά, υποστηρίζοντας ταχεία φόρτιση DC με ισχύ 100 kW. Η αυτονομία ανέρχεται στα 376 km στον μικτό κύκλο WLTP και έως 523 km στον αστικό κύκλο WLTP, χάρη στην μπαταρία NMC ενεργειακής χωρητικότητας 43 kWh, τοποθετημένη χαμηλά στο πάτωμα για βελτιωμένη κατανομή βάρους και σταθερότητα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι η κορυφαία στην κατηγορία του, έχοντας περιοριστεί στις 13,1 kWh/100 km στον μικτό κύκλο WLTP.
Όσο για τις επιδόσεις του, το Puma Gen-E διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στο εμπρός μέρος, που αποδίδει 168 PS και 290 Nm ροπής, επιτρέποντας στο αμιγώς ηλεκτρικό B-SUV να κάνει τα 0-100 km/h σε 8,0 sec. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.
Υπάρχουν δύο επίπεδα εξοπλισμού: Gen-E Style και Gen-E Premium. Στο πρώτο, που τοποθετείται στη βάση της γκάμας, προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη φόρτιση και η νέα οθόνη αφής SYNC 4 12 ιντσών με ενσωματωμένες λειτουργίες ασύρματου Android Auto και Apple CarPlay, μεταξύ άλλων.
Στο κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο Premium, οι ζάντες μεγαλώνουν ελαφρώς στις 18 ίντσες και προστίθεται ηχοσύστημα B&O 10 ηχείων, ημιδερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρική πόρτα αποσκευών, ηλεκτρικοί αναδιπλούμενοι καθρέπτες με λογότυπο Puma και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, μεταξύ άλλων.
Το νέο Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο από 29.906 ευρώ με όφελος Ford και προσφέρεται εγγύηση Ford Protect 8 χρόνων ή 100.000 km (όποιο έρθει πρώτο), όπως και 160.000 km εγγύηση για την μπαταρία. Το αμιγώς ηλεκτρικό Puma διατίθεται και μέσω Ford Lease με μηνιαίο μίσθωμα 250 ευρώ τον μήνα. Συμπεριλαμβάνοντας το όφελος Ford και την κρατική επιδότηση, το κόστος του Ford Puma Gen-E κατρακυλά μέχρι και τα 25.406 ευρώ.
Μάθετε τα πάντα για το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, Ford Puma Gen-E πατώντας ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford: Το «θηρίο» με τον τρίλιτρο V6 κλέβει την παράσταση στο Golden Hall