Τον Νοέμβριο συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη στιγμή που η Dacia τράβηξε το κάλυμμα και αποκάλυψε την τρίτη γενιά του Duster. Στις δύο προηγούμενες γενιές το Duster αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλές, ειδικά στη χώρα μας, αφού κατάφερε να συνδυάσει την ποιότητα και την πρακτικότητα με μια ιδιαίτερα προσιτή τιμή.
Η «συνταγή» δεν άλλαξε ούτε στο νέο μοντέλο το οποίο ανανέωθηκε σε μεγάλο βαθμό σε επίπεδο σχεδίασης και ακολούθησε τη νέα φιλοσοφία που θέλουν να περάσουν οι designers της Dacia στα μοντέλα της εταιρείας.
Η εμπορική πορεία του τρίτης γενιάς Duster ξεκίνησε στην Ελλάδα τον Ιούνιο όταν ο εγχώριος εισαγωγέας ανακοίνωσε αναλυτικές τιμές και εξοπλιστικές εκδόσεις.
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές είναι η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο) που φιλοξενεί κάτω από το καπό τον 3κυλινδρο turbo κινητήρα 1,0 L ECO-G 100. Η τροφοδοσία του γίνεται με δύο ρεζερβουάρ (50 L για βενζίνη και 51 L για υγραέριο) όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή προσφέρουν συνολική αυτονομία 1.300 km!
Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με βενζίνη αποδίδει 90 PS και 160 Nm ροπής ενώ στο υγραέριο έχει ισχύ 100 PS και ροπή 170 Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω μηχανικού κιβώτιου ταχυτήτων 6 σχέσεων και η κίνηση περνάει στην άσφαλτο από τους μπροστινούς τροχούς.
Η αρχική τιμή του Duster διπλού καυσίμου, στην έκδοση Essential, είναι τα 19.950€ και αποτελεί μία από τις πιο προσιτές προτάσεις στην κατηγορία του. Σε επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ζάντες 16 ιντσών με ελαστικά 215/70 R16, 6 αερόσακοι, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε οδόστρωμα με κλίση, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ECO mode, air-condition, πίνακας οργάνων με οθόνη 3,5 ιντσών, σύνδεση με εφαρμογή πολυμέσων Media Control, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες και ράγες οροφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το πιο φθηνό PHEV στην ελληνική αγορά – Πόσο κοστίζει
Στα diesel περιμένουμε λίγα λεπτά πριν σβήσουμε τη μηχανή: Μύθος ή πραγματικότητα;
Έρχεται στην Ελλάδα η κορεατική KGM - Αυτός είναι ο επίσημος εισαγωγέας