Η πρώτη σεζόν του Lewis Hamilton στη Ferrari έχει κυλήσει με αρκετά σκαμπανεβάσματα. Ο Βρετανός ξεκίνησε νωχελικά, με μόνο «ξέσπασμα» τη νίκη στο sprint της Κίνας, όμως η προσαρμογή σε μία νέα ομάδα κι ένα διαφορετικό μονοθέσιο μετά από 12 χρόνια στη Mercedes έχει αποδειχθεί δύσκολη άσκηση.
Το νέο πάτωμα που εισήγαγαν οι Ιταλοί στο μονοθέσιο κατά το Αυστριακό GP έδωσε ώθηση στον 7κις πρωταθλητή που έχει δύο σερί τερματισμούς στην 4η θέση, όμως συνεχίζει να έχει συγκεκριμένα παράπονα από την SF-25.
Πέραν του engine braking, δηλαδή της διαδικασίας επιβράδυνσης όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι πριν πατήσει το φρένο, ο Hamilton έχει παράπονα και για την υποστροφή που τον έχει ταλαιπωρήσει σημαντικά ως τώρα.
«Έχουμε υποστροφή στις χαμηλής ταχύτητας στροφές, ένα χαρακτηριστικό που είναι εγγενές στο μονοθέσιο,» δήλωσε.
«Έχω την εντύπωση πως οδηγούμε υπερβολικά για να κερδίσουμε λίγο χρόνο, αλλά σε καθαρό ρυθμό, το μονοθέσιο είναι το ίδιο γρήγορο με των υπολοίπων ομάδων.
«Ίσως πρέπει να κάνουμε το κάτι παραπάνω γιατί το μονοθέσιο έχει πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, οπότε εκεί είναι που πρέπει να βελτιωθούμε».
Θετικές οι δοκιμές με τη νέα πίσω ανάρτηση
Αφουγκραζόμενη τα σχόλια των οδηγών της, η Scuderia εξέλιξε μία νέα ανάρτηση, με σημαντικά διαφοροποιημένη γεωμετρία, που στόχο έχει να ανοίξει περισσότερο το εύρος λειτουργίας της SF-25, επιτρέποντας στην ομάδα να χαμηλώσει το ύψος της χωρίς τον φόβο της φθοράς του skid block.
Στις προσομοιώσεις στο εργοστάσιο, η ομάδα είδε βελτίωση της τάξης του 1 δεκάτου του δευτερολέπτου, αν και στις δοκιμές που έκαναν στο Μουτζέλο, τόσο ο Hamilton όσο κι ο Leclerc δεν παρατήρησαν κάποια σημαντική διαφορά στη συμπεριφορά του μονοθέσιου. Ωστόσο, μέσα σε 100 km με ελαστικά ειδικά κατασκευασμένα για τη filming day και προκαθορισμένο setup, δύσκολα θα μπορούσαν να εντοπίσουν την οποιαδήποτε αλλαγή.
Ως εκ τούτου, η ομάδα κρίνει ότι η πρώτη δοκιμή του νέου πίσω μέρους ήταν επιτυχημένη βάσει των δεδομένων που συνέλεξαν από την τηλεμετρία, έστω και σε αυτό το πρωτόλειο στάδιο και όχι υπό ιδανικές συνθήκες.
Η νέα ανάρτηση θα κάνει ντεμπούτο στο Βελγικό Grand Prix το προσεχές Σ/Κ, παρά το γεγονός ότι έχει αγώνα sprint που σημαίνει μειωμένος χρόνος δοκιμών και λιγότερες ευκαιρίες για «πειράματα» στο setup.
Αυτή τη στιγμή, μετά από 12 εκ των 24 αγώνων, η Ferrari είναι δεύτερη στη βαθμολογία των κατασκευαστών, με 238 βαθμούς διαφορά από την πρωτοπόρο McLaren και μόλις 18 από την τρίτη Mercedes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 2026: Πώς διαμορφώνεται το grid της νέας σεζόν - Ποιοι έχουν συμβόλαιο, ποιοι επιστρέφουν
Η Formula 1 τελείωσε οριστικά για τον Vettel – Όχι όμως οι αγώνες