Ένταση στο εσωτερικό της McLaren - Ο Piastri διαφωνεί με τους σχεδιαστές και «πονοκεφαλιάζει» την ομάδα


Η διαφωνία του Oscar Piastri με το τεχνικό επιτελείο της ομάδας έχει φέρει αναστάτωση στη McLaren. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: Getty Images
  • 17/7/2025

Είναι ένα συνεχές μοτίβο στη Formula 1. Οι μηχανικοί και σχεδιαστές ετοιμάζουν ένα νέο εξάρτημα για το οποίο ορκίζονται πως είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο, όμως τον τελευταίο λόγο έχουν οι οδηγοί, που μπορούν να απορρίψουν αυτή την ιδέα, βασιζόμενοι στο τι νιώθουν πίσω από το τιμόνι.

Αυτό έχει συμβεί τούτη τη στιγμή στη McLarenμεσούσης της «καυτής» μάχης που δίνουν οι οδηγοί για το πρωτάθλημα.

Στον Καναδικό Grand Prix, η ομάδα έφερε μία νέα εμπρός ανάρτηση, τόσο για τον Lando Norris, όσο και για τον Oscar Piastri, δίνοντάς τους την ευκαιρία να οδηγήσουν μία αναβαθμισμένη έκδοση της ήδη άκρως ανταγωνιστικής MCL39.

Κι ενώ ο Βρετανός καλοδέχτηκε αυτή την αλλαγή καθώς χρειαζόταν να βγει άμεσα από τον «βούρκο» και να κλείσει την ψαλίδα από τον teammate του, ο Αυστραλός έκρινε πως δεν προσέφερε κάτι και ζήτησε να τρέξει με το παλιό εξάρτημα.

«Για μένα, δεν είναι βελτίωση. Είναι απλώς κάτι διαφορετικό. Κάποια πράγματα έχουν βελτιωθεί, άλλα έχουν χειροτερέψει. Αν ήταν μόνο οφέλη, θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά στην περίπτωσή μου, δεν έχω αυτή την αίσθηση. Η χρονιά έχει πάει αρκετά καλά, οπότε με ενδιαφέρει περισσότερο να διατηρήσω τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και να αξιοποιήσω στο έπακρο τη ρύθμιση και τις άλλες βελτιώσεις που έχουμε, παρά αυτή η αλλαγή στην ανάρτηση», δήλωσε ο Piastri κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP.

Έκτοτε, οι δύο οδηγοί τρέχουν με διαφορετική εμπρός ανάρτηση, με τον Norris να έχει πάρει τη νίκη στα δύο από τα τρία Grand Prix που ακολούθησαν, ενώ ο Piastri δεν έχει γευτεί τη χαρά της πρωτιάς από την Ισπανία, στις αρχές Ιουνίου.

Ο Andrea Stella, team principal της ομάδας, παραδέχτηκε πως αυτή η πρακτική «είναι πρόβλημα σε ό,τι αφορά την κατασκευή των εξαρτημάτων», καθώς πρέπει να φέρουν περισσότερα διαφορετικά μέρη για κάθε οδηγό αφού δεν χρησιμοποιούν πρακτικά το ίδιο ακριβώς μονοθέσιο.

Αν και η ομάδα αρνείται να πάρει κάποια δραστική απόφαση, έχει αρχίσει να ασκεί πίεση στον Αυστραλό, προσπαθώντας να τον πείσει για την καταλληλότητα της νέας ανάρτησης.

Αυτό έχει φέρει ένταση στο εσωτερικό της ομάδας. Αν και τα δύο εξαρτήματα έχουν προς το παρόν παρόμοια απόδοση, όλες οι μελλοντικές εξελίξεις δοκιμάζονται ήδη με βάση την ανάρτηση που ο Piastri δεν θέλει να χρησιμοποιήσει. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Red Bull: Η απίστευτη ετήσια αμοιβή του Horner και η «αστρονομική» αποζημίωση

F1: Αυτός είναι ο Έλληνας που «οδήγησε» τον Hulkenberg στο βάθρο

F1: Οι βαθμολογίες μετά τη νίκη του Norris στο Silverstone - «Φωτιά» στο πρωτάθλημα