Η 'silly season', αυτή η εποχή του χρόνου όπου όλα μπορούν να ακουστούν και όλα είναι πιθανά, αφορούσε κάποτε τους καλοκαιρινούς μήνες. Ωστόσο, η αγορά πια έχει ανοίξει πολύ και οι φήμες (αλλά και το αξιόπιστο ρεπορτάζ) κρατούν σχεδόν όλη τη σεζόν.
Τα δεδομένα για τις 10+1 ομάδες ενόψει 2026 είναι συγκεκριμένα, και το Car and Driver σας παρουσιάζει τι ισχύει ως τώρα για το grid της ερχόμενης σεζόν.
McLaren
Στη McLaren επικρατεί σταθερότητα. Ο Lando Norris υπέγραψε από πέρυσι τον Ιανουάριο επέκταση με την ομάδα, πριν καν ολοκληρωθεί το συμβόλαιο που είχε τότε, ενώ το ίδιο έπραξε φέτος κι ο Oscar Piastri, καθώς αμφότεροι έχουν πια παρόμοιες απολαβές και είναι δεσμευμένοι με την ομάδα ως και το 2028.
Ferrari
Παρόμοιο το σκηνικό και στη Ferrari. Ο Lewis Hamilton υπέγραψε διετές συμβόλαιο πέρυσι, άρα μένει και για το 2026 τουλάχιστον, ενώ ο Charles Leclerc έχει ακόμα τρεις συν την τρέχουσα σεζόν με τη Scuderia, η οποία δεν έχει διάθεση να αλλάξει το οτιδήποτε ενόψει και της αλλαγής των κανονισμών.
Mercedes
Εδώ ξεκινούν να περιπλέκονται τα πράγματα. Ο Kimi Antonelli υπέγραψε μονοετές με τους Γερμανούς, όμως είναι κοινό μυστικό πως η συμφωνία θα επεκταθεί και για το 2026, καθώς ο Toto Wolff πιστεύει στον νεαρό Ιταλό που ως τώρα έχει αποδείξει την εμπιστοσύνη του επικεφαλής της ομάδας στο πρόσωπό του. Ο George Russell, αντιθέτως, δεν έχει συμβόλαιο, κι όσο περνούν οι εβδομάδες κι οι μήνες, τόσο μοιάζει πιθανό το σενάριο να αντικατασταθεί από τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με την ομάδα, θέλει να φύγει από τη Red Bull, αλλά το αν θα τα καταφέρει δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο.
Red Bull
Η Red Bull έχει μία ιδιαίτερη κατάσταση να διαχειριστεί. Ναι μεν ο Verstappen έχει συμβόλαιο ως το 2028, ωστόσο θέλει να το «σπάσει», είτε μέσω της ρήτρας απόδοσης, είτε πείθοντας τη Mercedes να πληρώσει τη χρηματική ρήτρα των 120 εκ. ευρώ. Ωστόσο, όσο είναι δεσμευμένος και νομικά υποχρεωμένος να οδηγεί για τους Αυστριακούς, εκείνοι έχουν να σκεφτούν μόνο το ποιος θα καλύψει την έτερη θέση. Η επιλογή Tsunoda δεν αποκλείεται, όμως οι καλές εμφανίσεις του Isack Hadjar ως τώρα με τη VCARB έχουν βάλει τον Γάλλο στο στόχαστρο του Helmut Marko. Σίγουρα θα παίξει ρόλο σε αυτή την απόφαση κι ο προερχόμενος από την ομάδα της Faenza νέος team principal, Laurent Mekies.
Williams
Σταθερότητα επικρατεί στη Williams. Ο Alex Albon έχει συμβόλαιο για ακόμη έναν χρόνο, ενώ ο Carlos Sainz μόλις ήρθε στην ομάδα και θα παραμείνει σε αυτήν σίγουρα μέχρι και το 2026, διαμορφώνοντας ένα δίδυμο που ως τώρα έχει καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή του άκρως ανταγωνιστικού midfield.
Sauber
Η Sauber που γίνεται Audi έχει «δέσει τον γάιδαρό της» για το 2026, καθώς τόσο ο Nico Hulkenberg όσο κι ο Gabriel Bortoleto έχουν σίγουρη θέση στη γερμανοελβετική ομάδα ενόψει της αλλαγής των κανονισμών. Δεν είναι σύνηθες μια ομάδα να δίνει σε rookie πολυετές συμβόλαιο, ωστόσο πιστεύουν στον Βραζιλιάνο και θέλουν να είναι σίγουροι ότι μπαίνουν με όσο το δυνατόν λιγότερους άγνωστους παράγοντες στη νέα εποχή του σπορ.
Racing Bulls
Ως συνήθως, οι οδηγοί της δεύτερης ομάδας της Red Bull είναι σε μονοετή συμβόλαια. Ο Liam Lawson θεωρείται εδώ και λίγες μέρες βέβαιο ότι θα συνεχίσει στη Racing Bulls, ενώ για την θέση δίπλα του όλα θα κριθούν από το τι θα κάνει ο Verstappen. Αν φύγει, μπορεί να προβιβαστεί ο Hadjar και να πάρει την θέση του Γάλλου ο Arvid Lindblad. Αν δε φύγει, ο Hadjar συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να παραμείνει για δεύτερη χρονιά.
Aston Martin
Ο Fernando Alonso έχει συμβόλαιο ως και το τέλος του 2026. Ο Lance Stroll, όντας γιος του αφεντικού, βλέπει το συμβόλαιό του να ανανεώνεται ετησίως, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Αυτό, όμως, μπορεί να αλλάξει ενόψει της νέας χρονιάς, αν κι εφόσον βρεθεί διαθέσιμος στην αγορά ο Russell, που μπορεί τώρα να μην είναι στο ραντάρ των Βρετανών, όμως θα μπει αν γίνει σαφές ότι είναι ελεύθερος.
Haas
Άλλος ένας rookie με διετές συμβόλαιο μετά τον Bortoleto είναι κι ο Oliver Bearman, παιδί της Ferrari που «ψήνεται» κάνοντας το... αγροτικό του στη Haas. Συμβόλαιο για το 2026 έχει κι ο Esteban Ocon, ο βετεράνος της ομάδας.
Alpine
Ο Pierre Gasly συνεχίζει ως φύσει και θέσει ηγέτης της γαλλικής ομάδας, όμως η θέση δίπλα του παραμένει κενή, καθώς ο Franco Colapinto παίρνει παράταση από αγώνα σε αγώνα. Εδώ «παίζει» το όνομα του Valtteri Bottas τον οποίο έχει προσεγγίσει τις τελευταίες εβδομάδες ο επικεφαλής της ομάδας Flavio Briatore, με τον Wolff να ξεκαθαρίζει πως ο Φινλανδός είναι ελεύθερος να ορίσει το μέλλον του, παρά το ότι ακόμα ανήκει στο δυναμικό της Mercedes ως τρίτος οδηγός.
Cadillac
Η Cadillac μπαίνει στο σπορ χτίζοντας τα πάντα από το μηδέν. Για αυτό και χρειάζεται οδηγούς με εμπειρία και ταλέντο για να την πάνε μπροστά σε αυτό το ξεκίνημα. Αυτά τα χαρακτηριστικά συγκεντρώνονται στο πρόσωπο του Sergio Perez, τον οποίο η ομάδα θα ανακοινώσει αρχές Αυγούστου. Στο κάδρο για τη δεύτερη θέση ο Valtteri Bottas, αλλά κι ο Mick Schumacher που επιδιώκει ενεργά την επιστροφή του στη Formula 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Red Bull: Η απίστευτη ετήσια αμοιβή του Horner και η «αστρονομική» αποζημίωση
F1: Αυτός είναι ο Έλληνας που «οδήγησε» τον Hulkenberg στο βάθρο
F1: Οι βαθμολογίες μετά τη νίκη του Norris στο Silverstone - «Φωτιά» στο πρωτάθλημα