Πριν την εκκίνηση ξεκίνησαν τα δράματα, με τον Sainz να μένει στην πίστα από κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να καθυστερεί αρκετά ώστε να μετακινείται η έναρξη του αγώνα κατά 10 λεπτά. Ωστόσο τα φρένα του πήραν φωτιά από την ακινησία και τελικά εγκατάλειψε πριν καν αρχίσει.
Όταν τελικά έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Norris έκλεισε σωστά τον Leclerc για να κρατήσει την πρωτιά, γεγονός που ευνόησε τον Piastri ο οποίος πέρασε 2ος. Ο Verstappen έπεσε θύμα του μπλοκαρίσματος των φρένων του Antonelli, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν αμφότεροι πριν ολοκληρώσουν τρεις στροφές στον αγώνα.
Antonelli ?? Verstappen: Here's the incident ??#F1#AustrianGPpic.twitter.com/hWuRLjZoxP
— Formula 1 (@F1) June 29, 2025
Αναμενόμενα βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ώστε να απομακρυνθούν τα μονοθέσια, μέχρι τον 4ο γύρο, όταν η δράση συνεχίστηκε με τον Norris μπροστά από τους Piastri, Leclerc, Hamilton και Russell.
Ο Αυστραλός ασκούσε σταθερά πίεση στον Norris, καθώς δεν έμενε μακριά από το DRS και φρέναρε πιο αργά θέλοντας να «αγχώσει« τον teammate του. Μαζί απομακρύνονταν από τους υπόλοιπους, με τον Leclerc να είναι περίπου 8 δέκατα πιο αργός των McLaren σε εκείνη τη φάση του αγώνα.
Στον 11ο γύρο ο Piastri πέρασε προσωρινά, με τον Norris να ανακτά την θέση του στα φρένα για την Στροφή 3, σε μία χορογραφία τρομερής ακρίβειας, χωρίς υποψία επαφής.
LAP 11/70
Sensational scrapping between the McLarens!
Piastri gets by at Turn 3 but Norris regains the lead at Turn 4 ??#F1#AustrianGPpic.twitter.com/kIUlcZVJ0b
— Formula 1 (@F1) June 29, 2025
Πιο πίσω, ο Bortoleto ήταν στη δεκάδα ακόμα και ανέβαινε 7ος, προσπερνώντας τον Gasly, σε έναν εξαιρετικό αγώνα από την πλευρά του.
Στον 15ο γύρο, ένα μικρό λάθος του Norris στην τελευταία στροφή έδωσε την ευκαιρία στον Piastri να πιέσει ξανά, όμως ο Βρετανός άντεξε και παρέμεινε στην πρωτοπορία του αγώνα.
Στον 18ο γύρο ήρθε η ώρα των pit stops, με τον Russell να βάζει τη μέση γόμα ξανά, ενώ ο Norris ακολούθησε δύο γύρους μετά.
Στον 25ο γύρο έφτασε ο Piastri με το ίδιο σετ, κι όταν βγήκε στην πίστα ήταν πίσω από τον teammate του για 5,6 sec, καθώς το pit stop ήταν αρκετά αργό. Αμφότεροι φορούσαν πια τη σκληρή γόμα.
Δύο γύρους μετά μπήκε κι ο Leclerc και ακόμα δύο μετά ο Hamilton, οπότε ο Norris επέστρεψε στην πρωτιά με τον Piastri πίσω του στα 6,3 sec. Ο Βρετανός είχε ρυθμό, και με την καθυστέρηση που είχε στην αλλαγή ελαστικών του ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, ο αγώνας γυρνούσε υπέρ του.
Στη μάχη χαμηλά στη δεκάδα, ο Ocon πέρασε τον Gasly, με τον οδηγό της Alpine να έχει μπει από νωρίς για τη σκληρή γόμα και να χάνει ρυθμό μετά τον 30ό γύρο.
Στον 40ο γύρο, ο Piastri άρχισε να μειώνει τη διαφορά του από τον Norris, καθώς από τα 5,5 την έριξε στα 4,3 sec και μετά στα 3,3 sec εντός 3 γύρων. Γρήγορα, όμως, βρήκε ρυθμό ξανά και η διαφορά σταθεροποιήθηκε εκεί.
Στον 47ο γύρο έκανε το δεύτερο pit stop του ο Russell, που έβαλε τη σκληρή γόμα για το τελευταίο του stint.
Μετά τα pit stops τους, ο Piastri παραλίγο να βρεθεί εκτός αγώνα εξαιτίας του Colaptinto ο οποίος βρισκόταν σε μάχη με τον Tsunoda και τιμωρήθηκε με 5 sec για το συμβάν. Ευτυχώς για τον Αυστραλό συνέχισε στον αγώνα, όμωςμ η διαφορά από τον Norris παρέμενε στα 3,3 sec.
LAP 66/70
Piastri isn't quite in DRS range yet and the laps are running out#F1#AustrianGPpic.twitter.com/rg0LC1wGSw
— Formula 1 (@F1) June 29, 2025
Κι ενώ προς το τέλος του αγώνα η απόστασή τους μειώθηκε, εντούτοις δεν υπήρξε μάχη, με τον Norris να παίρνει την τρίτη του νίκη φέτος, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Leclerc.
Ο Hamilton ήρθε 4ος, με τον Russell 5o και τον Lawson μαζί με τον Bortoleto να είναι οι ευχάριστες εκπλήξεις του αγώνα, στις θέσεις 6-8.
Στη δεκάδα κι ο Hulkenberg που εκμεταλλεύτηκε τον ρυθμό της Sauber μετά τα μισά του αγώνα, όπως κι ο 7ος Alonso, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Ocon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Hyundai στη Formula 1; Το post στο Instagram που άναψε φωτιές - Τι απαντά η εταιρεία
Αποκάλυψη: Ο Vettel βρίσκεται σε συζητήσεις να επιστρέψει στη Red Bull
Ο Hamilton εισακούστηκε: Η Ferrari φέρνει άμεσα αναβαθμίσεις για να σώσει τη χρονιά της