Το πρώτο (σχεδόν) τέταρτο της σεζόν της Formula 1 ολοκληρώθηκε όταν έπεσε η καρώ σημαία στην Τζέντα. Οι ομάδες έχουν δείξει τη δυναμική τους, και οι οδηγοί έχουν μπει πια για τα καλά στο κλίμα.
Όπως με κάθε power ranking, έτσι και με αυτό, είναι σημαντικό να τονιστεί πως η σειρά δε βασίζεται στη βαθμολογία, αλλά στην απόδοση του εκάστοτε οδηγού σε σχέση με το μονοθέσιο που έχει αλλά και τον ανταγωνισμό γύρω του. Με αυτά υπόψη, ας δούμε τους 10 καλύτερους οδηγούς ως τώρα στη σεζόν.
1. Oscar Piastri
Έχει στα χέρια του το ταχύτερο και πιο σταθερό μονοθέσιο του grid, και το έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Κατάφερε να κερδίσει τους δύο από τους τρεις αγώνες του triple header, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τόσο στο Μπαχρέιν, όσο και στη Σαουδική Αραβία, φτάνοντας στις τρεις νίκες συνολικά για τη σεζόν του 2025. Αποδεικνύει ότι η ψυχραιμία και η ταχύτητά του, όπως και το γεγονός ότι πρόκειται για έναν εξαιρετικά συνειδητοποιημένο οδηγό, είναι τα σημαντικότερα «όπλα» στη φαρέτρα του και πλέον μπορεί να θεωρείται ως ένας σοβαρός διεκδικητής του Πρωταθλήματος οδηγών.
2. Max Verstappen
Θα μπορούσε να βρίσκεται πρώτος, αλλά ήταν τόσο μεστός και σταθερός ο Piastri σε αυτό το σερί αγώνων που η καλύτερη θέση που μπορούσε να πάρει ήταν η 2η. Ο πρωταθλητής επιβεβαιώνει την ταχύτητά του με ή χωρίς το καλύτερο μονοθέσιο, και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις ευκαιρίες που του δίνονται, τόσο στην Ιαπωνία (μια πίστα οδηγών κι όχι μονοθέσιων), όσο και στην Τζέντα (που η RB21 είχε σαφές πλεονέκτημα στις ευθείες). Είναι αυτό που χρειάζεται τόσο ο ίδιος όσο κι η ομάδα του για να μείνουν ψηλά, και το γεγονός ότι αποδίδει σε αυτό το επίπεδο σημαίνει ότι έχει ακόμα πολλά να δώσει.
3. George Russell
Η αποχώρηση του Hamilton από τη Mercedes έφερε τον Russell σε ρόλο ηγέτη της ομάδας, και δεν έχει απογοητεύσει ως τώρα. Η W16 είναι ένα μονοθέσιο με συγκεκριμένες αρετές, και με εξαίρεση την Ιαπωνία στην οποία θα μπορούσε να πάρει κάτι παραπάνω, ο Βρετανός έχει κατορθώσει να εξάγει το μέγιστο από το πακέτο που έχει στα χέρια του. Βρίσκεται εκεί που βρίσκεται τώρα χάρη στη συνέπεια και τη σταθερότητά του, γεγονός που πιστοποιείται από το ότι δεν έχει τερματίσει εκτός 5άδας μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν.
4. Charles Leclerc
Αντίστοιχα για τον Leclerc, ο ερχομός του Hamilton στη Ferrari γέννησε ερωτηματικά σχετικά με το πού θα στεκόταν ο ίδιος στη μεταξύ τους μάχη. Μετά και το triple header, είναι σαφές πως ο Μονεγάσκος δεν είναι απλά σε καλύτερη κατάσταση από τον νέο του teammate, αλλά σε εξαιρετική κατάσταση συνολικά. Η Scuderia έχει τα σκαμπανεβάσματά της, όμως εκείνος έχει δείξει ότι μπορεί να φέρει αποτελέσματα ακόμα και στη χειρότερη μέρα. Το βάθρο στην Τζέντα ήρθε ως επιστέγασμα της καλής του πορείας ως τώρα.
5. Lando Norris
Το μεγάλο φαβορί για το πρωτάθλημα πριν αυτό ξεκινήσει έχει φανεί κατώτερο των περιστάσεων. Οδηγικά, ο Norris είναι ένας εκ των ταχύτερων, πιο ταλαντούχων οδηγών στο grid, με δυνατό του σημείο το ρυθμό αγώνα. Ωστόσο, σε αυτό το σερί αγώνων, ο Βρετανός έδειξε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι δεν έχει τα ψυχικά αποθέματα να «χτυπήσει» τον τίτλο. Από πρώτος με μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία, βλέπει πλέον την πλάτη του Piastri, και σε μεγάλο βαθμό του το έκανε εύκολο - ιδίως με το ατύχημα στις κατατακτήριες της Σαουδικής Αραβίας. Μπορεί και καλύτερα - ή μήπως όχι;
6. Andrea Kimi Antonelli
Το «αστέρι» του Toto Wolff, που ο ίδιος τόσο πίστεψε πριν καν τερματίσει την πρώτη του σεζόν στο πρωτάθλημα της Formula 2, και έχοντας προηγουμένως προσπεράσει εξ ολοκλήρου το πρωτάθλημα της Formula 3, μοιάζει να τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Ο Antonelli ηγείται της άτυπης, ξεχωριστής κατάταξης των rookies στη βαθμολογία των οδηγών και παρουσίασε ένα ιδιαίτερα σταθερό πρόσωπο τόσο κατά τη διάρκεια του triple header, όσο και συνολικά στην παρθενική του σεζόν στη Formula 1. Οι επιδόσεις και οι χρόνοι του δεν απέχουν πολύ από εκείνες του ταλαντούχου και σημαντικά πιο έμπειρου teammate του, George Russell, και ακριβώς αυτό είναι εκείνο που έχει ζητηθεί από τον νεαρό Ιταλό.
7. Oliver Bearman
Αν δεν υπήρχε ο Antonelli στο grid, o Bearman θα ήταν ο πιο εντυπωσιακός rookie της χρονιάς ως τώρα. Η Haas έχει κάποια καλά χαρακτηριστικά τα οποία φαίνονται περισσότερο στον αγώνα (χάρη και στη στρατηγική της ομάδας), όμως ο Βρετανός είναι εκεί να τα εκμεταλλευτεί και να βγάλει αποτελέσματα από το πουθενά. Μόνο η αναρρίχησή του από την 20η στη 10η θέση στο Μπαχρέιν αρκεί για να καταλάβει κανείς από τι μέταλλο είναι φτιαγμένος αυτός ο οδηγός. Και ανήκει και στο δυναμικό της Ferrari...
8. Esteban Ocon
Παρομοίως με τον 19χρονο ομόσταβλό του, ο Ocon αποτελεί μέρος μιας ομάδας που υστερεί μεν όσον αφορά στη δυναμική του μονοθεσίου, όμως βρίσκεται στη θέση να μπορεί να λαμβάνει έξυπνες αποφάσεις στον τομέα της στρατηγικής. Ευθύνεται για 14 από τους 20 βαθμούς της Haas και μοιάζει να έχει εγκλιματιστεί στο νέο του περιβάλλον. Αν ο teammate του δεν ήταν rookie, τότε σίγουρα θα του δίναμε την έβδομη θέση σε αυτό το power ranking.
9. Alex Albon
Τι να πει κανείς για τον Βρετανοταϊλανδό, ο οποίος συνέλεξε 4 βαθμούς κατά τη διάρκεια του triple header, ανεβάζοντας το προσωπικό του σύνολο στους 20 βαθμούς και τοποθετώντας τη Williams στην πέμπτη θέση, με 25. Ο Albon έχει εκμεταλλευτεί όλες τις ευκαιρίες που του δόθηκαν μέχρι στιγμής, επιβεβαιώνοντας ότι η ομάδα από το Grove είναι πραγματικά η πέμπτη δύναμη, ενώ ταυτόχρονα έχει αποδειχθεί ως ο πραγματικός ηγέτης της Williams, όντας σταθερά μπροστά από τον Carlos Sainz.
10. Isack Hadjar
Ο νεαρός πιλότος της Racing Bulls έχει δείξει ότι αξίζει να βρίσκεται στο grid της Formula 1, και δη στην «οικογένεια» της Red Bull. Σε έναν οργανισμό όπου οι οδηγοί έρχονται και φεύγουν ανάλογα με τις επιδόσεις τους και κρίνονται αυστηρά, με την περίοδο χάριτος να είναι συνήθως σχεδόν ανύπαρκτη, ο Hadjar έχει δείξει ότι η «μικρή» ομάδα της Red Bull μπορεί να βασιστεί σε εκείνον για ένα καλό αποτέλεσμα, όταν υπάρχει η ευκαιρία και οι συνθήκες το επιτρέπουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Hamilton ετοιμάζεται για μια χρονιά γεμάτη πόνο