Στην εκκίνηση, ο Piastri πίεσε τον Verstappen που έστριψαν μαζί στην πρώτη στροφή, με τον Ολλανδό να βγαίνει εκτός για να μη συγκρουστούν, μένοντας πρώτος. Πίσω όμως ο Tsunoda είχε ατύχημα με τον Gasly που είδε αμφότερους να εγκαταλείπουν και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα πριν το τέλος του πρώτου γύρου.
LAP 1/50
?? Safety Car ??
Verstappen leads through the first few corners after a charge from Piastri into the first corner! But then Tsunoda and Gasly come together ??#F1#SaudiArabianGPpic.twitter.com/vv2sMGydaH
— Formula 1 (@F1) April 20, 2025
Στο μεταξύ, το συμβάν της πρώτης στροφής ελέγχθηκε από τους αγωνοδίκες, με τη δράση να συνεχίζεται στο τέλος του 3ου γύρου. Ο Verstappen παρέμενε πρώτος, με τον Piastri 2ο και τον Russell 3ο, ενώ ο Leclerc ήταν 4ος, ο Antonelli 5ος κι ο Hamilton είχε ανέβει στην 6η θέση κι ο Norris στην 8η.
Λίγο μετά, έγινε γνωστό ότι ο οδηγός της Red Bull πήρε ποινή 5 sec γιατί βγήκε εκτός πίστας και κέρδισε πλεονέκτημα, οπότε έπρεπε να χτίσει διαφορά για να μη χάσει την θέση του στα pit stops.
Μετά τους πρώτους γύρους, ο Verstappen είχε αφήσει εκτός εμβέλειας DRS τον Piastri, την ώρα που ο Norris προσπερνούσε τον Sainz με έπαθλο την 7η θέση. Ο Βρετανός εκκίνησε με τη σκληρή γόμα σε αντίθεση με τους περισσότερους που επέλεξαν τη μέση, με στόχο να κάνει μεγαλύτερο πρώτο stint και να κερδίσει θέσεις.
Μπροστά, η μάχη για τη νίκη ξαναπήρε «φωτιά», καθώς ο Piastri έπιασε τον Verstappen κι άρχισε να ασκεί πίεση, θέλοντας να μείνει κοντά του για να επωφεληθεί από την ποινή του πρωταθλητή. Εν τω μεταξύ, ο Norris έδινε μάχη με τον Hamilton, κι ενώ τον πέρασε προσωρινά, ο 7κις πρωταθλητής απάντησε κι ανέκτησε την 6η θέση. Αυτό έγινε δύο φορές σε δύο συνεχόμενους γύρους. Με την τρίτη προσπάθεια τα κατάφερε.
LAP 15/50
Hamilton ?? Norris ??
An exciting battle into the last corner between the pair, with Norris eventually getting past Hamilton into Turn 1 ?? #F1#SaudiArabianGPpic.twitter.com/zoX9l77dgy
— Formula 1 (@F1) April 20, 2025
Όσο περνούσαν οι γύροι και το πρώτο stint έφτανε προς το τέλος του, ο Piastri έχανε την επαφή του με τον Verstappen, σε μια κίνηση που ήταν ο συνδυασμός πίεσης του Ολλανδού και lift-and-coast του Αυστραλού για να προφυλάξει τα ελαστικά του.
Την ίδια στιγμή, o Norris ανέβηκε 5ος περνώντας τον Antonelli. Είχε απόσταση 16 sec από την πρώτη θέση. Στον 19ο γύρο έκανε πρώτος pit stop o Piastri, θέλοντας να κάνει το undercut. Έβαλε τη σκληρή γόμα σε μία στάση που κράτησε 3,4 sec. Το ίδιο έπραξε στον ίδιο γύρο κι ο Antonelli. Τότε ήταν που ο Verstappen πήρε την εντολή να πιέσει για να ανοίξει τη διαφορά και να μη χάσει την θέση μετά το pit stop του.
Στον 21ο γύρο μπήκε, έβαλε τη σκληρή γόμα, και βγήκε πίσω από τον Piastri με διαφορά 3 sec. Μαζί του μπήκε κι ο Russell που βγήκε πίσω από τον Ολλανδό στα 3,2 sec.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Verstappen, πάντως, ήταν το ότι κόλλησε πίσω από τον Hamilton όταν βγήκε από το pitlane, χάνοντας πολύτιμο χρόνο στη μάχη του για τη νίκη. Ο Piastri, βέβαια, με ή χωρίς τη μάχη που έδωσε ο αντίπαλός του είχε φοβερό ρυθμό, ανοίγοντας τη διαφορά από αυτόν γύρο με τον γύρο, ενώ μπροστά του είχε τους Norris και Leclerc που δεν είχαν ακόμα μπει για τη δική τους αλλαγή. Ειδικά για τον Μονεγάσκο αυτό δεν ήταν πρόβλημα, καθώς είχε πολύ καλό ρυθμό με το ελαστικό που είχε απ’ την εκκίνηση του αγώνα.
Μπήκε για να βάλει τη σκληρή γόμα στον 30ο γύρο, και βγήκε στην πίστα 5ος, 3,2 sec πίσω από τον Russell με σαφώς πιο φρέσκα ελαστικά. Έτσι, ο Norris ηγείτο του αγώνα όντας ακόμα στην πίστα με τη σκληρή γόμα που είχε από την αρχή.
Στο midfield, οι Williams είχαν καλό ρυθμό και επάξια βρίσκονταν στη δεκάδα προσπερνώντας όσους τους είχαν περάσει όταν έκαναν τα pit stops τους, με τον Sainz μπροστά από τον Albon.
Ο Norris έκανε τελικά την αλλαγή στη μέση γόμα στον 35ο γύρο, και βγήκε στην 5η θέση, πίσω από τον Leclerc κατά 5,6 sec. Ο Μονεγάσκος είχε καλό ρυθμό και είχε φτάσει πια τον Russell, μπαίνοντας σε εμβέλεια DRS στον 38ο γύρο. Η μάχη τους είχε έπαθλο την τελευταία θέση στο βάθρο, την οποία χρειαζόταν πάση θυσία ο οδηγός κι η Ferrari, και την πήρε.
'Well done Charles'
'Thank you Bryan' pic.twitter.com/CeHjEiKxr3
— The Race (@wearetherace) April 20, 2025
Πλέον ο Russell είχε να σκεφτεί τον Norris που με τη σειρά του τον πλησίαζε. Πράγματι, στον 41ο γύρο, τον πέρασε και ανέβηκε 4ος.
Στην κορυφή, ο Piastri είχε υπό τον πλήρη έλεγχό του τον αγώνα, κρατώντας τον Verstappen στην 2η θέση με διαφορά 4 sec. Κι έτσι έμεινε ως το τέλος, με τον Αυστραλό να κερδίζει για τρίτη φορά φέτος και για δεύτερη συνεχόμενη μετά το Μπαχρέιν, ανεβαίνοντας στην κορυφή της βαθμολογίας.
?? "Well done everyone" @OscarPiastri secures his third victory of the season! ??#F1#SaudiArabianGPpic.twitter.com/tAArBRWPqA
— Formula 1 (@F1) April 20, 2025
Στο βάθρο ήταν οι Verstappen και Leclerc, με τον Μονεγάσκο να μάχεται στο φινάλε με τον Norris για την 3η θέση, την οποία και κράτησε. Ο Russell ήταν μπροστά από τον Antonelli, με τον Hamilton 7ο και τους Sainz, Albon και Hadjar να κλείνουν τη δεκάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GRAND PRIX ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ
GP Σαουδικής Αραβίας: Στη μοναδική Τζέντα - Το τηλεοπτικό πρόγραμμα του αγώνα
GP Σαουδικής Αραβίας - FP1: Έκανε την έκπληξη ο Gasly
GP Σαουδικής Αραβίας - FP2: Πρώτος ο Norris, ατύχημα για τον Tsunoda (photo)
GP Σαουδικής Αραβίας - FP3: Ταχύτερος ο Norris, μεγάλη η διαφορά από τον ανταγωνισμό