Είναι γνωστό πως πολλοί οδηγοί στο grid της Formula 1 έχουν φιλικές σχέσεις μεταξύ τους. Αρκετοί εξ αυτών μεγάλωσαν μαζί, αγωνιζόμενοι από τα καρτ ως και το κορυφαίο επίπεδο πλάι-πλάι, ενώ άλλοι έτυχε να βρεθούν και να ταιριάξουν όταν βρέθηκαν στο σπορ.
Στην περίπτωση των Charles Leclerc και Pierre Gasly ισχύει το πρώτο, καθώς οι δύο οδηγοί, γαλλόφωνοι και συνομήλικοι, διένυσαν όλο τον αγωνιστικό τους βίο παρέα.
Αυτή η οικειότητα που έχουν μέσω της πολυετούς φιλίας τους έχει και κάποια... μειονεκτήματα, καθώς συνομιλούν και συζητούν επί διαφόρων θεμάτων που συχνά αφορούν και τα του επαγγέλματός τους.
Κάπως έτσι, ο Leclerc φανέρωσε ένα από τα πλάνα της Ferrari για τη στρατηγική που επρόκειτο να ακολουθήσει στο GP του Μπαχρέιν, όταν μίλησε με τον Gasly στο driver parade πριν την έναρξη του αγώνα.
Αμέσως ο οδηγός της Alpine το ανέφερε στην ομάδα του όταν μπήκε στο μονοθέσιο, λέγοντας:
«Μίλησα με τον Leclerc και πιστεύουν πως η στρατηγική ενός pit stop είναι πιο αργά κατά 1,5 sec σε σχέση με τα δύο στοπ, οπότε ίσως το δοκιμάσουν».
Ήταν σαφές πως με τη χρήση της μέσης γόμας στην εκκίνηση η Ferrari σκέφτηκε το 1 στοπ για τον Μονεγάσκο, ενώ κι ο ίδιος το ζήτησε επιτακτικά κατά τη διάρκεια του αγώνα, όμως αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η πιο ασφαλής οδός των δύο στάσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Ποια ιστορική πίστα κινδυνεύει να βρεθεί εκτός προγράμματος